Jk:Sen ve ben yani biz neden dün birlikteydik???Sen kimsin??
Tae:Sen kimsin??Seni tanımıyorum bile,numaramı nasil buldun?...Haaa tamam anladım sanırım başka bir sapık değil mi?Jk:Sapık sensin hoşt ulan!! Telefonumda seninle benim fotoğrafım var,ve numaranı da cebimdeki kağıttan buldum.
Tae:Fotoğrafımız mı??GÖNDER!!
Jk:
Tae:Anskm o benim,ve sen kız değilsin
Jk:Kızz?
Tae:Yani genelde kızlar benim peşimdedir bilirsin yakışıklı olmanın zorlukları,ama onlarla ilgilenmiyorum bilirsin işte;) ve seni onlardan biri sandım.
Jk:İlgilenmiyor musun?? NASIL?
Tae:Mal olduğunu keşke bu kadar belli etmesen...Durr dün gittiğin yerin neresi olduğunu bilmiyorsun değil mi sjbsjsnjd
Jk:Sıradan bir bar işte,ama biraz farklıydı uzun bir süredir etrafta öpüşen çiftlerin olmadığı bir bar görmedim.
Tae:Bende uzun süredir bu kadar gülmedim gittiğin yerlere gitmeden daha fazla araştırma yapmanı öneririm.
Jk:Araştırma mı? Ne demek istiyorsun?
Tae: ÇEVRİMDIŞI.
Jk:Heyy!!! Bana cevap vermelisin.....BENDE KENDİM ÖĞRENİRİM.
*1 SAAT SONRA*
Jk:NEEEE!! GAY BAR MI?..Yani ben dün gay bardaydım öyle mi ve sende ordaydın ve bana kızlarla ilgilenmediğini söyledin ve Umarim doğru anlamışımdır,BEY EFENDI SIZ GAYSİNİZ MK!!!
Tae:Aptall..aptal.. Sonunda bunu daha erken öğrenmen gerekirdi,Ve işe bak dün biraz eğlenmişiz anlaşılan.
Jk:Evett Arkadaş gibi sizinle tanıştığima memnum oldum ama ben meşgul bir insanım hayatınızın geri kalanında size başarılar:)
Tae:Dün iş bulamıyorum diye neredeyse ağlıyacaktın ama görünüşe göre 24 saat geçmeden iş buldun...AMA BEN ISTEMEZSEM KIMSEYI BIRAKMAM bunu bilmelisin seni sevdim bundan sonra takılalım.
Jk:Sen hatırlıyorsun!?!?! Ve birlikte mi takılalım NEDEN?
Tae:Hatırlamıyorum dediğimi sanmıyorum? Ve sana sadece takılalım dedim niye GEL EVIMIN HANIMI OL demişim gibi tepki veriyorsun?Hem sana iş verebilirim.
Jk:Iş mi gerçekten mi?? Bunu yapabilirsen çok sevinirim.
Tae:Tabiki yarın direkt çalışmaya başlayabilirsin,araba sürebiliyorsun değil mi?
Jk:Evet
Tae:Pekala! Yarından itibaren benim şoförümsünüz BAY JEON JUNGKOOK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY BAR||Taekook
Fanfiction"Senin gerçek kimliğini öğrenmem zor olmuyacak Jeon Jungkook..."