III. Törött csontok, vagy mégsem...? (Androméda)

871 57 1
                                    


A fájdalom amit a zuhanás okozott, felkeltem miatta. Rettenetesen zúgott a fejem.

Úristen...ahh...nem hiszem el, hol vagyok? -kinyitom a szemem, de valami meleg belefolyt, így visszazártam. Megízleltem, és vért éreztem. A...saját...vérem... -próbálom mozdítani valamelyik végtagom, de csak a farkam mozdul. A lábaim zsibbadnak és nem érzem őket.

Jajj ne, nyílt törésem van, ha hamar nem rakják helyére a csontjaimat, akkor rosszul fognak összeforni, és nem tudok majd járni. Jajj de fáj ! -pánikoltam magamba

Lassan felemelem a fejem, de már az is hatalmas energia. Láttam magam körül szép mennyiségű vértócsát, majd felnéztem.

Megláttam a sikátor végét ami piros és kék színekben pompázott.

Biztos itt a rendőrség. Hátha elkapták azt aki leejtett. -gondoltam, és visszafeküdtem, de eszembe jutott valami.

Úristen...bocsánatot kéne kérni a jótevőnktől!!! -és minden energiámat összeszedve elkezdtem telitorokból üvölteni

- Meow, meow, meow -nemtudott más kijönni a számon.

Már 5 perce nyávogtam, de láthatólag silertelenül. Nem jött segítség így feladtam, mert elfáradtam.

Messziről gyors lépteket hallottam. Újra elkezdtem nyávogni, de kénytelen voltam abbahagyni mert túl sok vért nyeltem.

Megjelent egy fekete alak, és fölém hajolt. Valamit beszélt hozzám de nem értettem a sípolástol a fülembe. Megfogta a mancsaimat amire én keservesen nyávogtam. Vagyis azt hittem hogy nyávogtam...:

- N..n..ne.., f..f..fá..áj -dadogtam szapora lélegzettel.

Ránéztem az ismeretlenre. Ő az. A fekete hajú. -döbbentem le. Arcán egyszerre láttam hogy meg van lepődve, és hogy szomorú.

Megfogta a sálját és körbetekerte vele a hasamat. Felemelt, és belefektetett a karjaiba. Kifutott a sikátorbol, és odament a szőke idegenhez. Valamit magyarázott neki, de már az ájulás határán voltam így nem hallottam.

Már szaladt velem hazafele a kertvárosba amikor elvesztettem az eszméletem.

Amikor felkeltem, idegen helyen voltam. Egy franciaágyon feküdtem törölközővel alattam. Ággyal szemben, a tv felett volt egy óra. Te..jó..isten, már 4 óra -szörnyülködtem magamba, amikor bejött valaki.

Bocsi hogy ijen rövid lett.
Komment ha van valami építőjellegű kritikád !   :3

A hős macskája [ Aizawa x Androméda(OC)]Onde histórias criam vida. Descubra agora