Sveiki, mani sauc Odrija un man ir 19 gadi... Es dzīvoju ar mammu. Mans tētis izšķīrās ar viņu pirms 3 gadiem, paņemot līdzi manu brāli Reju, ar kuru mums bija īpašas attiecības, nu jūs saprotat par ko es runāju...
Par to es ļoti sevi ienīdu un ļoti cerēju ka vairs nekad viņu neredzēšu((Piektdiena:
Mamma: Meitiņ, tu nēesi aizņemta? Man ar tevi vajag parunāt)
Odrija: Kas noticis mam?
M: Man zvanīja tētis, viņš grib lai Rejs atbrauc pie mums...
O: Kapēc?
M: Tētis atkal atradis jaunu sievu un brauc atpūsties uz nenoteiktu laiku. Bet tu taču būsi priecīga, atkal ieraudzīt savu brāli, mēs taču tik sen nēesam redzējuši viņu)) Es arī esmu sailgojusies)
O: Protams(
M: Tu tā saki itkā pavisam nebūtu priecīga(...
O: Nē mām viss ir labi, bet kas ar viņa mācībām. Rejs taču iet kautkādā foršā koledžā...
M: Tētis izmantoja savas paziņas un aizsūtīja viņu uz tavu koledžu... jums būs arī jautrāk ja mācīsieties vienā koledžā))
O: Bet mums taču nepārved gada vidū!
M: Mīļā, tētis droši vien samaksāja lielu naudu par to...
Es iešu katko izcepšu, bet tu izdomā ko tu vilksi.
O: Labi mām...Vakarā:
M. Sveiks, Rej! (apskāva dēlu)
Droši nāc mājās.
Rejs. Jā, mām, es arī sailgojos, bet kur ir Odrija?
M. Droši vien kā vienmēr savā istabā. Aizej pie viņas, viņa sen nav tevi redzēgusi.Rejs devās pa gaiteni pie savas māsas. Un iegāja viņas istabā.
R. Čau, māsiņ! (jocīgi pasmaidot pateica viņš)
O. Pedod ka es tā nepieklājigi saku, bet jāmāk arī klauvēties. Un ja godīgi es negribu tevi redzēt. (viņa pateica rupji)
R. Nu piedod ka es tad pirms 3 gadiem tev pat neteicu ka braukšu prom. Tas bija stulbi no manas puses, bet tagad es esmu mainījies.
Odrija paskatījās uz viņu un teica:
O. Jā, pēc izskata varbūt esi, bet...
R. Šššss...Es redzu tu arī esi mainījusies... Varbūt sāksim visu no jauna?! (piedāvāja Rejs) Viņš apsēdās blakus Odrijai un pieskārās viņas kājai. Odrija ātri norāvās prom no brāļa.
O. Nē, vairs nekad nepieļaušu to stulbo kļūdu, un vēl es vairs negribu šovakar redzēt tevi manā istabā!!! Pasaki mammai ka nēesmu izbadējusies.
R. Oki, bet ja gribēsi mani redzēt mana istaba vienmēr ir vaļā. (pateica viņš un aizgāja)
Odrijai palika pretīgi no tā ka šāds cilvēks gulēs tik tuvu viņai..
YOU ARE READING
Brāļa roteļlieta
Teen FictionMeitene vārdā Odrija satiek savu brāli kuru nav redzējusi jau 3 gadus.