Зейн връхлетя през вратата на колибата си и постави Алекс на дивана.
– Намери я! - извика Итън като ги видя заедно и Тони затвори входната врата.
– Да, обаче почти не диша. - каза Зейн притеснено и отвори хладилника.
– Алекс! - извика Тони и я разклати - Алекс, събуди се!
– Пази се. - каза Зейн бутайки Тони настрана и отвори един пакет човешка кръв. Итън го грабна веднага от ръката му - Какво правиш?
– Ти какво правиш? Нали това щеше да е неин избор?!
– Е, няма да може да направи този избор, ако умре! - отвърна Зейн и посегна към пакета, но Итън го дръпна от него - Итън.
– Не. Ти нямаше този избор, аз го нямах, но Алекс го има. Тя има възможност да се запази човек.
– Със или без човешка кръв, тя си остава безсмъртен вампир. Това в ръката ти ще и спаси живота.
– Както и животинската кръв би направила. - каза Итън и тръгна към хладилника. Извади една бутилка, но в този момент Зейн грабна ръката на Тони и я постави до устата на Алекс.
– Какво правиш? - изпищя Тони и се опита да си прибере ръката, но Зейн не и позволяваше. Изведнъж момичето си заби зъбите в нея и започна да пие.
– Зейн! - скара му се Итън и отдръпна ръката на Тони от Алекс - Има първа помощ в банята. Ела да потърсим лепенки. - каза Итън водейки Тони натам, но преди това метна бутилката кръв към Зейн. Той я поклати и вдигна вежди и рамене.
– Знаеш, че съм прав! - провикна се Зейн след него и повдигна краката на Алекс, за да седне под тях на дивана.
– И сега какво? - пита Тони докато Итън и търсеше лепенки.
– Сега... Алекс е пълен вампир. И това е лошо защото...
– ... може да убие човек. Помня. - довърши му изречението тя.
– Не е само това. Тя няма да го понесе. Вампирите пили човешка кръв имат опцията да изключват своите емоции. Могат да потиснат всичко, което ги прави хора. Страх ме е това да не се случи с Алекс. - призна Итън и най-накрая намери една голяма лепенка за китката и.
– Няма. Алекс е силна. - каза Тони и се изправи от пода като Итън и сложи лепенката. Двамата се върнаха в хола където Зейн седеше и гледаше в една точка в стената.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Неочакван обрат
VampiroМислиш, че живота ти е нормален и от нищото се случва нещо, което го променя завинаги. Младата Алекс Купър претърпява инцидент и единственият начин да не умре е... ами, ухапване от вампир. Вампир, който и спасява живота. Какво ще се случи по-нататък...