Pov'Nieznajomy
- Szefie
- Tak, oco chodzi
- Igor, zapłacił wszystko
- Skond wzią 50 tys
- Nie mam pojęcia
- Ale i tak ich związek się rozpadnie
Pov'Igor
Minęło trochę czasu i już tracę głowę, obiecałem sobie że nie bende tyle pić. Poszedłem do kuchni, i wyjołem szklankę.
- Hej, widzisz mnie-usłyszałem jakiś głos, i zobaczyłem mrówke na blacie. Ona do mnie mówi, zwariowałem już.
- Hej, jak masz na imię - zapytałem mrówki.
- Maja, tak nazywają mnie straszni ludzie-powiedziała mrówka, a ja wyjołem piwo i położyłem na blacie.
- To może nazwe cię Dolores - moja przyjaciółka się uśmiechnęła.
- Tak-powiedziała i podeszła do piwa.
- Chcesz trochę piwa-nalałem do szklanki piwa.
- Tak-nalałem do drugiej szklanki.
- Igor co robisz-do kuchni weszła Paula.
- Piję z Dolores - powiedziałem i wypiłem piwo i Dolores też.
- Tu nikogo nie ma-czy ona jest ślepa.
- Jest tu-pokazałem na mrówke, pod stopami poczułem mokrość-Czy nasz piej się sikał.
- Igor, nie ma tu rządnej mrówki i nie ma szklanek i nie mamy psa-chyba serio jest ślepa.
- To ja wyprowadzę Reksia-uderzyła się w głowę.
- My nie mamy psa-serio jest ślepa.
Wziołem jego smycz i popiołem, ubrałem buty i wyszedłem z Reksiem.
- Igor, to toster a nie pies-powiedziała, to raczej ona jest pijana a nie ja.
Poszedłem do parku, i usiadłem na ławce. Nagle ptaki zaczęły mnie atakować, uciekłem do domu.
- Igor, wszystko dobrze - zapytała Paula, przytuliłem się do niej.
- Zgubiłem go, zgubiłem go-zaczołem płakać.
- Spokojnie, znajdziemy go-pocałowała mnie i wyszła.
Poszedłem do pokoju i poszedłem spać.
Pov'Paulina
Żałuję że to zrobiłam, Igorowi serio odwaliło. Widział mrówke i znią rozmawiał i widział szklanki których nie było i co najlepsze wyprowadził toster na spacer i go zgubił, matka mnie zabije. Poszłam do sklepu i kupiłam nowy toster, gdy wrzuciłam do domu było cicho aż za cicho. Poszłam do swojego pokoju Igor słodko spał, to był gupi pomysł. Położyłam się koło niego i poszłam spać.
Weekend
Dzisiaj idziemy na imprezę do Korci, ma dzisiaj urodziny. Za nie długo wychodzimy, ubrałam się tak i czarne file.
CZYTASZ
Kretyn-Reto(Zawieszona)
Novela JuvenilOpisuje młodą dziewczynę która ciągle wkurwiła innych jak i Bugajczyka. Akcja rozgrywa się w gimnazjum w Piastowie.