ELITA'NIN GİTTİĞİ GÜNÜN SABAHI MİRACULOUS DÜNYASI
LUKA'NIN AĞZINDAN (Daha sonra birçok zaman atlaması var. 〰 bu işaret ile gösterdim.)Uykulu gözlerimi açıp etrafa baktığımda Elita'nın olmadığı boş odayı gördüm. Dizimde hiç kimse yatmıyordu. Oturarak uyuya kaldığım için bu rahatsız pozisyondan kalktım. Etrafa göz gezdirdim. O olmadan odası çok boş gözüküyordu. Bestesi yapılmamış şarkı sözleri gibi, üstüne hiç bir şey çizilmemiş boş bir tuval gibi...
Sanki o gittiği için odası anlamını yitirmiş gibiydi. Etrafı incelerken gözüm bir deftere takıldı. Mor rengi ben Elita'nın defteriyim der gibi bağırıyordu. Defteri elime aldım. Açmak istedim ama kilitliydi. Üstüne sıkıştırılmış kağıdı gördüm ve açıp içindeki yazıyı okudum.
"Ulaşmak istiyorsan seçilmiş parlayan mucizenin sırlarına bakmalısın metallerin arkasındaki morluğa. Cevabı bir o kadar her gün görüyor bir o kadar da her gün fark etmiyorsun."
(O gün adlı bölümde bundan bahsetmiştim)
Bu ne anlama geliyor ki? Defteri açmak için bir şifre mi koymuş?
Defterinin kilidini anahtarı olmadan da açabilirdim ama böyle açabileceğimizi bildiği halde neden şifre koysun ki? O yüzden bu bilmeceyi çözmeliyim.
Metallerin arkasındaki morluk... ama Elita'nın her şeyi mor. Her gün görüyorsun diyor. Her gün bir sürü mor şey görüyorum.
Elita'nın bana verdiği uzaylı rozeti yakamda duruyordu. Düşünürken elimle rozetle oynuyordum.
Metaller, metaller, metallerin arkasındaki morluk.
Etrafımda turladım. Neydi bu cevap?
Oynarken fazla asıldığımı fark etmediğim rozet yere düştü ve ses çıkardı. O ses aydınlanmamı sağlayan şey oldu.
Tabii ya rozetler metaldir! Elita'nın rozetleri ise çantasında ve çantası da tabii ki mor. Çantasını her gün görüyordum, bu yüzden artık dikkatimi çekmemeye başlamıştı. Yani fark etmiyordum. Anahtar orada olmalı.
Kapının kenarında duran çantayı bir çırpıda aldım ve rozetleri çıkarmaya başladım. Sonunda birinin arkasından anahtar çıktı. Hemen anahtarı alıp defterin kilidini açtım. İlk sayfada bir yazı yazıyordu.
"Merhaba, defteri bulup açabildiğine göre galiba beni tanıyan birisin. (Tabii oyunbozanlık yapıp anahtarsız açmadıysan.) Umarım anahtarı bulman senin için o kadar zor olmuştur. Çünkü biraz eğlenmek istiyorum. Defteri neden açmak istediğini bilmiyorum ama başardın. O yüzden defteri okumana izin veriyorum. İçine buradaki şeyleri unutmamak için her şeyi yazdım. Okurken sıkılacağından eminim ama işte ilk sayfa, okumaya başlayabilirsin. Bitirdikten sonra okuduğunu bana söyle ki ben de bilmecenin cevabını bulan zeki kişinin kim olduğunu öğrenebileyim. Sevgiler Elita Berthe..."
Defterin içini karıştırmaya başladım. Şimdilik dikkatimi çeken bazı yerleri okuyordum.
"Miraculous dünyasında olduğuma hala inanamıyorum! Birkaç gündür buradayım ama her şey çok güzel ve dolu dolu geçiyor. Adrien ile Marinette'i gördüm. Hep hayal ettiğim gibi onları görebildim. Sadece hesaba katmadığım bir şey daha var, Luka. O çok iyi kalpli biri ve ilk günden bana yardım edip beni Chloe'den kurtardı. Galiba ondan hoşlanıyorum, bu yüzden onu bugünkü çiftler partisine çağırdım..."
Emin ol sen çağırmasaydın ben seni başka bir yere çağıracaktım, Elita. O yüzden yanına gelmiştim ama sen benden önce davrandın.
"... Adrien'ın evine gittiğimde annesinin tablosunu gördüm. Tablo benim Hawk Moth'un kimliğini hatırlamamı sağladı, Gabriel Agreste'i. Birinin kimliğini fark eden tek ben değilmişim. Adrien Uğur Böceği'nin Marinette olduğunu anladı! Şey burada daha fazla kalmak istiyorum. O yüzden şimdik kimseye bir şey söylemeyeceğim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Bir Dünya (Miraculous) [Tamamlandı]
FanfictionElita'nın hesaba katmadığı bir şey vardı. İşte tam o anda miraculous yıldızı kaymıştı ve Elita'nın dileğini gerçekleştirmek için seçmişti. Mor ışığıyla parlayarak bu mucizevi dileği gerçekleştirmişti. İşte ne derler bilirsiniz. Ne dilediğine dikkat...