0.5

20 6 28
                                    


"bilmiyorum gece." okula geldiğimden beri neden 12-A gideceğimi soran geceye cevap verip yeni sınıfıma doğru ilerlemeye başladım. dün çağrı ve onun arkadaşı sandığım çocuk gelip bana artık 12-A'da olacağımı söylemişti. ilk başta inanmasam da müdür yasin hoca aynı şeyi söylemişti.

sınıfa girdiğimde çağrı ile göz göze geldik.

güldü.

güldüm.

içerde hale hoca vardı. sanırım ilk dersimiz edebiyattı. hale hocayı her zaman çok sevmiş, herhangi bir ihtiyacım olduğumda onun yanına gitmiş tavsiyeler almıştım. 

"ayşıl bize kendini tanıtabilir misin?"

"ben ayşıl uz. 12-C sınıfından geldim."

"pekala ayşılcığım çağrı ya da selen'in yanına oturabilirsin."

çağrı'nın yanına oturmak istemiyordum. o yüzden adını  selen olduğunu öğrendiğim kızın yanına geçtim. çağrıya baktığımda gözlerindeki hayal kırıklığıyla karşılaştığım için kendimi kötü hissettim.

---------------------------------------------

çıkış zili çaldığında telefonu çıkarıp çağrıya mesaj attım.

ayşıl: buluşalım mı?

çağrı: neden?

ayşıl: lütfen

kafamı çağrıya çevirdiğimde onunda bana baktığını görüm.

güldüm.

gülmedi.

yüzümdeki gülümseme solarken sınıftan hızlıca çıktım. geleceğinden pek olmasam da gideceğim yerin konumunu çağrıya attım.

---------------------------------------------

"neden çağırdın beni buraya?"

"konuşmak için."

"ne konuşacağız?"

"kırıldığını biliyorum."

"neden bugün yanıma oturmadın?"

"bilmiyorum."

"AYŞIL ŞAKA MISIN SEN?" ağlama ağlama ağlama ağlama..

çantamı koyduğum yerden aldım ve çağrıya dolmuş gözlerimle bakıp koşarak uzaklaştım. büyük ihtimalle duydu patlaması yaşıyordum. çünkü uzun zamandır ağlamıyordum. kaç cadde kaç sokak geçtim bilmiyorum ama ayaklarım beni buğra'nın evine getirmişti. belki kapıyı açar umuduyla zile bastım. açmayacağını biliyordum çünkü daha öncede gelmiştim. tahmin ettiğim gibi kimse kapıyı açmadı.

ağlamaktan gözlerim acıyordu. telefonumu açtım saat 17.00'e geliyordu. uzun süredir kapalı olan internetimi açtım. çağrı'dan 30 mesaj gelmişti.

çağrı: ayşıl özür dilerim,

çağrı: çok fazla tepki verdim.

çağrı: umarım iyisindir..

rehberime girip çağrının ismine dokundum.

"ay yüzlü?"

"çağrı.."

"iyi misin?"

"evet demem gerek. iyi bir kız hep böyle der ama.. hayır, iyi değilim."

"nerdesin?.."

"buğra'nın evinde."

"geliyorum."


riverdale izleyenler çıldırıyor xmksjdcmdscn

ilk sezon çok salaktın be betty, jughead varken archie kim? cmksdjcm

yazdığım en uzun bölüm olabilir,,

görüşürüz kirazlarım


Neden?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin