8ο Κεφάλαιο

12 1 0
                                    

Πέρασε ένας μήνας από τότε που τα ο Νίκος και η Έλσα είναι μαζί και τα πάνε παρά πολύ καλά.
Με τα παιδιά βγαίνουν συνέχεια εννοείται πως τα κορίτσια δεν χωρίστηκαν κάθε μέρα είναι μαζί στο σχολείο και μετά για διάβασμα ούτε λόγος έτσι και αλλιώς δεν θέλουν να γίνουν επιστήμονες η μια θέλει να γίνει κομμώτρια η άλλη αισθητικός και η άλλη θέλει να ασχοληθεί με την ονυχοπλαστικη. Το όνειρο τους είναι να ανοίξουν ένα κωμμοτιριο κέντρο αισθητικής και να δουλεύουν και οι 3 μαζί το έχουν βάλει στόχο για να δούμε θα το πετύχουν??
Πλησιάζουν Χριστούγεννα Και τα παιδιά κάνουν σχέδια για το πώς θα περάσουν της γιορτές αποφάσισαν λοιπόν τα Χριστούγεννα να είναι οικογενειακά εκτός από την Έλσα  και τον Νίκο που θα πήγαιναν για 2 μέρες ένα ταξιδάκι και μετά την πρωτοχρονιά θα μαζεύονταν όλοι μαζί στο σπίτι της Καμέλιας που θα έλειπαν οι γονείς της για να κάνουν πρωτοχρονιά.
Ελσα pow
Ξεκινήσαμε να πάμε μια βολτίτσα για δύο μέρες να περάσουμε λίγο χρόνο μόνοι μας κανονίσαμε να πάμε στο Καρπενήσι στο χιονοδρομικό κέντρο και στο Βελούχι που πάντα είναι χιονισμένο και πανέμορφο.
- Ν: Είσαι έτοιμη να φύγουμε?
- Ελ: Τώρα τώρα μισό λεπτό να χαιρετήσω τα κορίτσια και να διορθώσω λίγο το κραγιόν μ και πάμε.
- Ν: Λες και θα της δεις μετά από χρόνια κάνεις.
Όσο για το κραγιόν τελειώνει ψοναρα μια χαρά είναι το κραγιόν.
- Ελ: Εγώ δεν μπορώ ούτε λεπτό μακριά τους έχεις θέμα.??
Χμμμ είπε μίλησε η αρχηψοναρα που κάνει 3 χρόνια να φτιάξει ένα τσουλουφι.
- Ν: Ναι έχω θέμα γιατί τι θα με κάνεις??
Θα σου έλεγα τώρα αλλά έχει χάρη που δεν θέλω να αρπαχτουμε άγρια.
- Ελ: Θα δεις μετά τι θα πάθεις...
Σιγά πρώτη φορά θα είναι που θα σκυλοβρισουμε ο ένας τον άλλον.
- Κ και Α: Μα τι έρωτας θεε μου σαν τον σκύλο με την γάτα.
- Ελ: Και εγώ σας αγαπώ αλλά σκάστε.
- Ν: Λοιπόν πάμε??
- Ελ: Φυγαμεεε.!!!
Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο πήγαμε αμέσως για φαγητό και ξαπλωσαμε λίγο και μετά πήγαμε βόλτα στο χιονοδρομικό κάναμε σκι χορτάσαμε τούμπες δλδ γτ πιο πολύ πέφταμε πατα κάναμε σκι κάναμε μια βόλτα στο όμορφο Καρπενήσι ήταν πολύ ώραια γυρίσαμε ξανά στο ξενοδοχείο να ετοιμαστούμε να πάμε για ποτό κάποια στιγμή από το κινητό τ Νίκου ο ήχος του μηνύματος δεν έδωσα και πολύ σημασία αλλά μόλις είδα να απαντάει και να χαμογελάει άναψαν τα λαμπάκια μ πήρα το κινητό από τα χέρια του και είδα ότι ήταν κάποια Χρύσα από την σχολή και του είχε στείλει "Τελικά έμαθες για αυτά που σ είπα αν αληθεύουν για την δικιά σου??"
Είχε κοκκινησει ολόκληρος και εγώ είχα πίεση 50
-Ελ: Αρχικά Ποια είναι αυτή?? Δεύτερον τι σου είπε για εμένα και μου το έκρυψε και τρίτον γιατί έχει τον αριθμό σ την αφορά το τι κάνουμε εμείς άμεσα??
-Ν: Ηρέμησε μισό λεπτό και θα σου τα εξηγήσω όλα.
-Ελ: Όχι δεν ηρεμώ λεγε και άσε τα ηρέμησε και τα πολλά πολλά τι σ είπε και με ποιο δικαίωμα σ στέλνει μηνύματα και λέει πράγματα και για εμένα λεγε τώρα όσο είναι νωρίς.
-Ν: Λοιπόν Αυτή η Κοπέλα είναι συμφοιτητρια μου και ο αδελφός της είναι στην τάξη σου και εκείνος της είπε πως σε ειδε να πηγαίνεις βόλτες με κάτι μηχανάκια προχθές και έκανες κοπάνα και γύρισες μετά από 2 ώρες δεν είπα τπτ Διώτη είπα είναι μλκς αλλά μ μπήκε μια υποψία και ήθελα να μάθω.
- Ελ: Κατάλαβα ο μαλακας ο Πάνος που με γούσταρε πριν 2 χρόνια προσπαθεί να μ καταστρέψει την σχέση κλασσικα μου σπάει τα νεύρα λοιπόν αντί όμως να κάθεσαι να κάνεις έρευνες σαν τον ντεντεκτιβ μονκ να πεις σε αυτή την βλαμμένη αρχικά να μην σ ξανά μιλήσει και να μην την νοιάζει το τι κάνω εγώ και δεύτερον αντί να κοκορευεσαι σε εμένα να πας να πιάσεις τον Πάνο να του πεις τι μλκς λέει μην κάθεσαι και δικάζεις εμένα και έχεις και αμφιβολίες ενώ εγώ με την αδελφή σ και την Άννα δεν χωριζομαστε ποτέ μέχρι και στο μπάνιο πάμε μαζί αλλά που να σου κόψει εσένα ότι λένε μαλακιες θα είναι καμία τσουλιτσα που σε γουστάρει και μετά της γιορτές θα περάσω μια βολτίτσα να της πω 2 λογάκια και άμα φέρει αντίρρηση θα την κόψω φέτες φέρε μου το κινητό σ τώρα να της απαντήσω.
-Ν: Κάτσε εντάξει μην πέρνεις φορά ηρέμησε  δεν την πίστεψα απλά μ φάνηκε παράξενο.( πάει να την πάρει αγκαλιά)
- Ελ: Ένα σου λέω μην με ακουμπάς τώρα για το καλό σου φύγε και δω σε μ το κινητό.
-Ν: Έλα εντάξει μικρό μου πάρτο αλλά εγώ δεν φταίω να μ φέρεσαι έτσι μην με απομακρύνεις ήρθαμε εδώ να περάσουμε όμορφα 2 μέρες και θα μας το χαλάσουν τώρα οι μαλακιες αυτονων??
- Ελ: Λοιπόν της απαντάω και το θέμα λήγει εκεί την κάνω φραγή και μην μάθω ότι έχεις παρτίδες ούτε γεια γιατί ένα σ λέω την γάμησέ άμα ξανά ασχοληθεί μαζί μου.
Η απάντηση ( Λοιπόν κοπελια ειμαι η Έλσα θα σ πω 2 λογάκια από εδώ γιατί άμα έρθω από την σχολή δεν θα σε συμφαιερει καθόλου.
1. Πες στον μαλακά τον αδελφό σ να μην κάνει πολλές φαντασίες γιατί θα το κάψει και να μην ασχοληθεί ξανά μαζί μου το καλό που τ θέλω.
2. Και τους 2 δεν σας αφορά τι κάνω εγώ και τι όχι.
3. Με τον Νίκο ούτε Καλημέρα από εδώ και πέρα γιατί θα είναι η τελευταία σ Κάνε διαγραφή τον αριθμό και μην ξανά μάθω ότι τον πλησίασες ούτε για ένα γεια.
Έγινα κατανοητή??)
Απάντηση ( Με συγχωρείς δεν ήθελα να σας κάνω κακο εντάξει κατάλαβα)
Έλσα ( Δεν με ενδιαφέρει τι ήθελες και τι όχι τελείωσε εκεί το θέμα κατάλαβες)
Απάντηση ( Οκ και πάλι συγγνώμη)
Έλσα ( άσε της συγγνώμες και της μετάνοιες μην ξανά στείλεις)
- Ελ: Άντε πάμε τώρα να ντυθουμε να βγούμε έξω και όπως είπαμε.
-Ν: Εντάξει μικρό μου πάμε και αν σε ξανά ενοχλήσει αυτός θέλω να μ το πεις.
- Ελ: Εντάξει θα σ το πω.
Ετοιμάστηκαμε και βγήκαμε εγώ φόρεσα κάτι απλο:

Ετοιμάστηκαμε και βγήκαμε εγώ φόρεσα κάτι απλο:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και ο Νίκος

Πήγαμε σε ένα υπέροχο μπαράκι περασαμε τέλεια και μετά πήγαμε να φάμε κάτι την επόμενη μέρα το πρωί ξυπνήσαμε κατά της 10 και πήγαμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο για ιππασία στο Σαλουν και γυρίσαμε πάλι πίσω δυστυχώς εκτός από αυτό που έγινε όλα τα ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πήγαμε σε ένα υπέροχο μπαράκι περασαμε τέλεια και μετά πήγαμε να φάμε κάτι την επόμενη μέρα το πρωί ξυπνήσαμε κατά της 10 και πήγαμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο για ιππασία στο Σαλουν και γυρίσαμε πάλι πίσω δυστυχώς εκτός από αυτό που έγινε όλα τα υπόλοιπα ήταν τέλεια θα ξανά πηγαίναμε σίγουρα.

Εφτασε στο τέλος του και αυτό το κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει τα λέμε στο επόμενο...!!!!

My New friend and my love..!!! Where stories live. Discover now