BÖLÜM 20 "DEMEK SEN O'SUN"

479 24 15
                                    

    <><><>HATIRLATMAAA!!

Biraz daha ilerledim. Nereye ilerlediğimi bilmiyordum,ama ilerliyordum.

Daha sonra karşıma çıkan şey ile büyük bir şekilde şok geçirdim. Bu da neydi..

~
Chan,Minhee ve Felix ... sandalyelere elleri,kolları,ayakları ve ağızları bağlı bir şekilde çırpınıyorlardı...

Hemen onların yanına koşacaktım ki önüme biri çarptı ve ona çarpıp yere düştüm. Hemen ayağa kalktım ve yüzüne bakıp konuştum.

Mi cha: Bırak arkadaşlarımı kimsin sen!!

Tanımadığım biri: Güzelim desem?. Gerçekten büyümüş,şımarık ve güzelleşmişsin.

Mi cha: S..enn.. kimsii..n?

Tanımadığım biri: Aptal! hatırlamadın mı ben senin eski sevgilinim. Ahh sen bana ne kadar da aşıktın..

Mi cha: S..en Han mısın?

Han: Evet sana kutular gönderen,güzelim diyen Han'ım.

Mi cha: Senn.. ne kadar da kötü birisin bırak arkadaşlarımı!!

Han: No.no.no olmaz be güzel.

Han: Gördüm ki şuradaki sarı saçlı olan salak Bangchan mıdır nedir ona aşıkmışsın.

Mi cha: Kime aşıksam aşığım, hem bu seni asla ilgilendirmez arkadaşlarımı bırak şerefsiz!

Han: Bir şartla bırakırım güzelim,benimle evleneceksin ve sonsuza dek benle kalacaksın.

Mi cha: İstemiyorum,lütfen istemiyorum.

Han: İsteyip istemediğini sormadım, yoksa arkadaşların ölür.. sen bilirsin be güzelim.

Mi cha: *hıçkırarak ağlar* T..t..a.m..a..m

Han: İyi seçim gel benle.

   Yapacak bir şeyim yoktu.. Arkadaşlarım için kendi hayatımı önemsemiyordum, yoksa öleceklerdi bunu da istemiyordum..

Daha sonra Han kolumdan zorla tutup beni götürüyordu. Ben de Felix,Minhee ve Chan'a bakıyordum ama Chan kafasını sallıyordu ve gözlerinden yaşlar dökülüyordu..

Hepsi benim yüzümdendi. Onları ben tehlikeye attım kendimi ömür boyu affetmeyeceğim. Ağlayarak Han'ın arabasına bindim ve yol boyu hiç konuşmadık. Daha sonra arabadan ağlayarak indim ve bu da neydi böyle.

Beni sanırım kendi evine getirmişti ama dışına baktığımde az önceki yerden milyon kat iyi duruyordu. Ama beni niye buraya getirdiki.

Han: Kafanda sorular oluşmasın, burası benim evim sana zarar vermek gibi bir amacım yok amaaa eğer kaçmaya kalkarsan o zaman görürsün şimdi geç içeri.

Mi cha: T..ta..mam peki onlara ne yapacaksın?

Han: Sen benim olacağına göre onları da biraz süre geçtikten sonra serbest bırakacağım. Ömür boyu seni bulamayacaklar. Şimdi benim bir işim çıktı içeride seninle ilgileneceklerdir. Dediğim gibi kaçmayı deneme bile zaten heryer kapalı olacaktır.

Mi cha: Tam..a.m

  Han gittikten sonra gözyaşlarımı sildim ve yanıma bir tane kadın geldi hizmetçi olmalıydı. Beni direk Han'n bana ayarlamış olan odasına doğru götürdü, ilerledim ve evet güzelmiş...

Tanımadığım teyze: Ben Soyeon. Hizmetçiyim bana Soyeon teyze diyebilirsin. Sen de Han'ın sevgilisi olmalısın küçük hanım. Bir şey olursa ben aşağıdayım sadece seslenin. Camlarınız falan yok tahta ile kapattık biraz zor olacak ama kapınızı da kilitleyeceğiz. Han bey gelene kadar böyle olacaktır özür dilerim.

Mi cha: ...

Cevap veremedim,ağlamaktan başka bir çarem yoktu hapis üzerine yaşayacaktım,dostlarımı ve nedensizce en çok Chan'ı çok özlemiştim,yanımda olsaydı doyasıya sarılacaktım..

BİRAZ GARİP OLDU VE İLK DEFA BU KADAR FAZLA PARAGRAF YAZDIM. YENİ KARAKTERİMİZ HAAAN HAYIRLİ UĞURLU OLSUN KSKCKWC.

Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin