•2•

491 42 2
                                    

,,Hoseoku! sklapni už. Kdo má pořád poslouchat ty tvoje otravný kecy " napomenul ho Lucas, když nám Hobi právě vyprávěl storku s prodavačkou v obchodě. Akorát je půl čtvrtý odpoledne a my jsme s naší partou v místním parku nedaleko školy.

,,Hele, viděli jste toho novýho ?" promluvil Kai a z kapsy si vytáhl krabičku cigaret a zapalovač.

,,Myslíš toho Jimina? Jo, ten je hezkej, ale je stopro teplej " uchechtl se Chanyeol a ukradl Kaiovi z krabičky jednu cigaretu. Jimin a teplej ?

,,No právě, asi je teplej. Copak si neviděl ty jeho černý uplý džíny ? A ty víš, že já teplouše prostě nesnesu. Je to nechutný" namítl Kai a já jsem se mírně zamračil. I já jsem gay, ale nikdo to neví, teda aspoň doufám. Vím, jak se vždycky chová Kai, když je v jeho přítomnosti homosexuál. On je schopnej toho člověka kvůli tomu i šikanovat. A to opravdu nepotřebuju.

,,No tak si ho zítra omrknem a uvidíme."řekl Lucas a všichni ostatní přikývli na souhlas, kromě mě.

,,Co je Jungkooku? Tobě snad nepřijde přiteplenej?" nadzvedl Chanyeol obočí a všichni měli zrak upřenej na mě.

,,Jo, ten je určitě na kluky."vyklopil jsem ze sebe, i když to neznělo zrovna dvakrát přesvědčivě.

,,Ale co chcete dělat, když zjistíte, že je...no, že je teplej?" zeptal jsem se a svůj zrak jsem zabodl do země.

,,No jako vždycky. Budeme si z něj dělat srandičky do tý doby, dokud se ze školy neodhlásí. Pamatuješ na ty dva kluky ze třeťáku? Stačilo je dva týdny jen trápit a pak přestoupili na jinou školu. U nás na škole nebudou žádný buzny. O to se postarám"procedil mezi zuby Kai a zamračil se.

To teda ne. Nedovolím, aby si z Jimina někdo dělal srandu. Nechci, aby pak přestoupil na jinou školu, kvůli tomu, že ho tady šikanujou. Už ho nikdy neopustím. Je to předci můj bráška.

Destiny day •/JIKOOK/Kde žijí příběhy. Začni objevovat