Sa
"Gece gece sen kimsin hığğamına" diyebilirsiniz.Haklısınız da
Ben Muttfin.Gerçek adım[İsim gir lö] Bodrum'da doğdum.
Mart 2017'de Wattpad'e katıldım.2017-2018 yılları aktif olarak wattpad kullandım.2018 sonlarına doğru bir veda etmeden Wattpad'l kapattım.Açıklama olmadan.Nedeni ise Wattpad ilk zamanlar Doomsdayfox,1BendytheDemon1 tarzı kisiler ile bya keyifli idi.SaveFnaf isimli kapağında mangle olan bir aminomuz vardı.(Olaylar,küslükler,büyük kavgalar vb. sonucu baya olaylı günler yaşandı.)
Amino'daki günlere bakıyorum baya Müge Anlı olayları yaşamışız.SAVEFNAF kavgalar sonucunda kapatıldı.Az önce bahsettiğim isimler git gide daha az aktif olamaya başladı ve artık Wattpad eğlencesini kaybetti.Bende ayrıldım.
2020'ye geçmek üzereyken özledim bu ortamı.Muttfin hesabının şifresini unuttum.Ilk bir hikayelerimi okuduğumda baya duygulandım.Eski günler aklıma geldi.Kendi hikayelerim.orada duruyor.HİKAYELERI YAZDIM VE ONLARI DÜZENLİYEMİYORUM.Anyway.
Geri döndüm.Döndüm.Beni özlediniz mi?Sanırım hayır beni hatırlamıyorsunuzdur muhtemmelenBu arada isim hikayesi
Bir gün Don't starve(profil fotoğrafındaki hayranı olduğum ve bunu yazmadan önce oynadığım oyun)oynuyordum.Oyunda crockpot isimli eşya ile yemek yapıyordum.Butterfly Muffin isimli bir yemek yaptım.Dedim "Hö?"Benim gözlerim o Butterly Muffin'i Butterfly Muttfin olarak okudum.Baya uzun süre o ismi kendi içinde kullandım.Sonra Wattpad'i açtım veeeeeeee isim düşünürken aklıma gelen tek isim Muttfin'di.
Anyway.Geri döndüm,burayı özledım. BYE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutt is back
RandomGeri dönüşümün ilanı Ya da değil Olabilir de Ama herhalde değil Öyle yani