TÜRKİYE MACERASI

261 25 0
                                    

Sehun ve Mina istanbul sokaklarında o gösterişli lamburgini ile özgürce gezip dolaşıyorlardı... Dikkatler az da olsa üzerlerindeydi fakat bunu umursamaya ya da düşünmeye vakit bile bulamıyorlardı..

Sehun : Sanırım acıktım sevgilim öğlen yemeği için önerebileceğin bir restaurant var mı ?

Mina : hmm düşünelim bakalım..
Galiba bir yer biliyorum

Sehuna internet üzerinden gideceği yeri gösterir

20 dakika sonra mekana girerler ve manzaraya karşı bir masaya otururlar Garson ne istediklerini sorduktan sonra Mina " sanırım senin için en güzel yemeği seçmeye hazırım" diyererek Sehuna bakar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

20 dakika sonra mekana girerler ve manzaraya karşı bir masaya otururlar
Garson ne istediklerini sorduktan sonra
Mina " sanırım senin için en güzel yemeği seçmeye hazırım" diyererek
Sehuna bakar...
Sehun " peki öyleyse kararı sana bırakıyorum bebeğim " diyerek Minaya göz kırpar.

Mina siparişi verirken Sehun gösterişli istanbul manzarasını telefonuyla bir bir sıralar ara sıra çaktırmadan Minayı da çeken sehun komik pozlar yakaladığında kendi kendine güler.
Bu Minanın dikkatini çeker ve

- Sanırım benim minik Sehunum birşeyler karıştırıyor

- Ne! Estağfurullah canım komik bir fotoğraf var ona gülüyorum sadece

Mina : yaa öyle mi ? Ne varmış fotoğrafta peki Söylesene

Sehun: D.o hyungun konserden bir fotoğrafı ya muhtemelen görmüşsündür

Mina : yeniden görsem fena olmaz he göster şunu bana bakalım

Sehun aslında D.o nun değil de Minanın sipariş verirken çektiği komik fotoğrafa güldüğünü nasıl gösterecekti
Sehun hemen telefonu arkasına sakladı
Mina bunu görünce " demek öyleee "
Şimdi daha merak içindeyim Sehun bey
Diyerek Sehunun üstüne doğru uzanarak telefonu almaya çalıştı ...

Sehun vermemeye o kadar kararlıydı ki Mina bu fotoğrafı görünce muhtemelen  silerdi ama sehun sonsuza kadar bu fotoğrafın galerisinde kalmasını istiyordu ...

Mina ve Sehun bütün dikkatleri üzerine çekiyordu sanırım herkes şöyle düşünüyordu " Yeni evli bir çift ve şakalaşmayi çok seviyorlar "

Mina sonunda telefonu eline geçirdi
Ve tam fotoğrafa bakacakken siparişler geldi . Sehun garsonun bu mükemmel zamanlamasına ödül olarak 100 dolar bahşiş verdi ve " Mina hanım telefonu garsona uzatın da bu anımızı bir çeksin ne dersin "  diyerek telefonu elinden aldı ve garsona uzattı...

Garson güzel bir kaç poz yakaladı ve telefonu Sehuna verdi ve oradan uzaklaştı......

Sehun:  İnanılmaz muhteşem çıkmışız
Bunu bizim gruba yollayayım da kıskansın bizim aveller hahaha

Mina : Sehunnnn senin kanında zaten bir türklük varmışta bunu şimdi öğreniyor gibiyim....

Sehun : Kızım tabi ya sanırım canlı yayınlarımı fanımken hep kaçırıyordun
Çünkü hep türkleri överim ben

Mina tebessüm ederek " hadi yemeğin soğuyacak sonra bunları konuşuruz "
Şimdi manzaraya karşı yemeğin tadını çıkarmaya ne dersin ....

Sehun yemeğinden bir çatal alır ve Minaya uzatır " Al bakalım birtanem "

Mina : ooo nezaketten de hiç ödün vermiyoruz bakıyorum...

Sehun uzaklara bakar ve  "centilmen yakışıklı ve aynı zamanda seni çok seven bir Beyim bence bu yeterli...

Mina da yemeğinden bir çatal alır ve
" Sanırım az önce sana yeniden düştüm bu yüzden bunu hak ettin diyerek yemeği uzatır....

Sehun ve Mina romantik ve eğlenceli bir akşam yemeğinden sonra arabayı sessiz ve istanbul manzarasının en nadide köşelerine çekerler...

Arabanın içinden çıkar ve manzaraya karşı otururlar Mina biraz üşüyünce
Sehun nazikçe ceketini  çıkarır ve Minanın omzuna koyar.... Arabadan gelen Chen' in söylediği ost daha güzel bir hava katmıştır ortama...

Sehun birden Minaya döner ve " Sanırım ne kadar düşünürsem düşüneyim gelecekte böyle bir aşk yaşayacağım aklımın ucundan geçmezdi...

Mina sessizce cümlenin devamını dinler.....

Ne bileyim türk birinin menejerimiz olması ve bizim bile  bilmediğimiz yönlerimizi bilmesi bizi o kadar rahatlatıyordu ki hatta bazı geceler
Üyelerin morali bozukken onlarla dertleşmen sabaha kadar oturup bizleri dinlemen seni hergeçen gün daha da sevmeme neden oluyordu ... kendiliğinden oluyordu sanki bunlar bizimle ağlaman bizimle gülmen ve bizimle sevinip bizimle heyecanlanman bana sadece şunu düşündürdü " BU KIZ SONSUZA KADAR BENİM OLMALI"

EXOnun Yeni Menajeri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin