Bölüm 2 - Gerçekler

1K 43 4
                                    

Helia hayretle Floraya bakarken Sky hızla araya girdi. "Bu Helia, Flora. Geçen sene bizim gibi uzmandı. Onunla tanışıyordun aslında ama unutmuş olabilirsin tabi aramızda kısa bir süreliğine kaldı ve sönük bir tipti." Dedi telaşla Sky. Flora Sky'a bakıp daha sonra Heliaya döndü. "Üzgünüm Helia. Normalde hafızam kuvvetlidir ama nedense seni hatırlayamıyorum." Dedi Flora utançla. Helia tam ağzını açıp bu saçmalığı soracakken Sky onu kolundan tutup çekmeye başladı. "Helia bizim senle konuşmamız gerekiyor." Dedi Sky. "Ah evet evet bizim de. Bizde gelelim. Flora sende burda kalıp Tylerla zaman geçir sonuçta onu özlemiş olmalısın." Dedi Stella ve hep beraber barın arka tarafına geçtiler. Sky Heliayı bıraktıktan sonra Helia duvara yaslandı ve gözlerini yumdu. Bunlar bir şaka olmalıydı. O... Böyle hayal etmemişti. Pekala aradan bir yıl geçtikten sonra elbette ki Floranın onun boynuna atlamasını beklemiyordu ama Floranın onu hatırlamaması... Bu kesinlikle hiç beklemediği bir şeydi. "Helia sen iyi misin?" Dedi Timmy. Helia gözlerini açıp onlara baktı. "Burada ne oluyor? O... Olanlarda neydi? Flora ne yapmaya çalışıyor?" Dedi Helia hışımla. "Flora bir şey yapmaya çalışmıyor Helia." Dedi Tecna sakinlikle. Helia ise sırtını duvardan çekip kaşlarını çattı. "Ne demek bir şey yapmaya çalışmıyor?! Sizi tanıyor muyum da ne demek o zaman?! " dedi Helia sinirle. Herkes sustu. Olanları Heliaya nasıl anlatacaklarını doğrusu kimse bilmiyordu. "Helia, Flora seni unuttu. Tamamen unuttu." Dedi Miusa. Helia Miusanın dedikleri ile donup kaldı. Flora onu unutmuş muydu? Flora? Onun Florası onu unutmuş muydu? Adını,yüzünü hatırlamayacak kadar mı? Bu... Nasıl mümkün olabilirdi? Helia dolan gözlerini yumdu. "Bu nasıl olur? Beni nasıl unutur?" Dedi Helia. "Ne sanıyorsun sen kendini unutulmaz falan mı?!" Dedi Stella sinirle. "Stella!" Dedi Brandon. "Flora nasıl unuttu beni?! Sizden bir cevap bekliyorum!" Diye bağırdı Helia.

"Ben yaptım! Seni Floraya ben unutturdum!" Diye bağırdı Bloom. Sonra ise Sky'a yaslandı. Geçmişi hatırlamak can sıkıcıydı. Helia Blooma dönüp üzüntüyle baktı. "Neden yaptın?" Dedi Helia sakinlikle. Bunların hepsi fazla geliyordu. Kabus gibiydi tüm bu olanlar. "Çünkü Flora istedi. Çok acı çekiyordu. Öylece hiçbir şey demeden gitmiştin. Bunu kaldıramıyordu. Seni severek yaşamaya devam edemiyordu. O da seni unutmayı seçti. Benden ona büyü yapmamı istedi. Başta kabul etmek istemedim ama arkadaşımı o halde görmek istemiyordum. En sonunda kabul ettim. " dedi Bloom hüzünle. Flora ve Helia birbirleri ile çok uyumlu bir çiftlerdi. Bloom onların hep birbirleri için yaratıldıklarını düşünmüştü. O büyüyü yapmak Bloom içinde zordu ama önemli olan arkadaşının iyiliği olunca Bloom her şeyi yapardı. Biliyordu ki Flora da onun için her şeyi yapardı. Helia olanları dinledikten sonra kendine lanet etti ve gözünden akan yaşı sildi. "Pekala. Bu büyüyü yaptığın gibi kaldıradabilirsin Bloom. Ben Florayı seviyorum onun için döndüm." Dedi Helia. "Madem Florayı seviyordun onu sevdiğin için gitmeseydin o zaman! Artık sana zerre güvenimiz yok!" Dedi Stella sinirle. "Stella lütfen sakin olur musun?" Dedi Tecna. "Helia... Bunu yapamam. Floranın hayatı senin onu bıraktığındaki gibi değil. Onun hayatında biri var." Dedi Bloom. "Evet. Tyler böceği." Diye homurdandı Riven. Helia ise şok üstüne şok geçiriyordu. Floranın nasıl kendinden sonra hayatında biri olabilirdi? Flora bunu nasıl yapabilirdi? Tüm suçlu kendiydi. Gitmemeliydi. Giderek her şeyi mahvetmişti. "Çok merak ediyorum acaba Tylerdan en çok nefret eden her zaman ki gibi Riven mı olacak yoksa Riven artık tahtını Heliaya mı bırakıyor?" Diye mırıldandı Brandon. "Brandon ortam hiç espri yapmaya müsait değil." Dedi Timmy gülmemeye çalışarak. Helia ise üzüntüyle başını yere eğdi. "Anlıyorum, artık Floranın hayatında yerim yok." Dedi Helia. "Hah! Aynen öyle tatlım. Habersiz gittiğin gibi habersiz geri geliyorsun. Senin için harika bir fikrim var tekrar habersiz git." Dedi Stella. "Stella artık gerçekten yeter!" Dedi Layla kaşlarını çatarken.
"Stella haklı. Floranın hayatında yerim yoksa kalmama gerek de yok. Ben gidiyorum. Umarım Flora mutlu olur." Dedi Helia ve odadan çıktı. "Ne?! Bu mu yani?! Tylerı dövüp Floranın ve bizim hayatımızdan çıkarmayacak mı?! Böylece gidiyor mu?!" Dedi Riven sinirle. "Tyler yine bizimle kaldı dostum." Dedi Brandon. "Bencilce. Floranın yaptığı bencilce. Ne yani ben gitsem Bloom da hemen büyüyle kendine beni unuttursun mu?" Dedi Sky. "Sen beni bırakıp gitmezdin Sky." Dedi Bloom gülümseyerek. Sky ise gülümseyip Bloomun elini öptü. "Sky sen gitmezdin, Brandon gitmez, Timmy gitmez hatta Riven bile gitmez ama Helia gitti! Gidermiş demek ki o." Dedi Stella ve omuz silkti. "Ne yani Stella ben gitsem beni büyüyle kendine unutturur muydun?" Dedi Brandon. "Elbette. Acı çekmekten hoşlanmıyorum." Dedi Stella. "Bence ilişkimizi tekrar gözden geçirmeliyiz Stella." Dedi Brandon ve odadan çıktı. "Brandon?" Dedi Stella, Brandonın arkasından bakarken.

...

Helia bardan çıktıktan sonra plaj tarafına gitti ve yere oturup denize baktı. Böylece gidecek miydi? Böyle hayal etmemişti. Biraz uğraşır ama Floranın gönlünü kazanır diye düşünüyordu. Nasıl gidecekti? 1 yıl boyunca Floraya geri dönmenin hayali ile yaşamıştı. Her şey saçmaydı. Flora nasıl onu unuturdu?! Şimdi öylece gidecek miydi? Ayrıca Tyler denilen pislikte kimdi?! Helia derin nefes alıp verdi ve denize baktı. Defterini ve fırçasını çıkarıp denizi çizmeye başladı.

"Heliaydı değil mi?"

Helia duyduğu sesle fırçasını yere düşürdü ve arkasını dönüp baktı. Flora. Tüm güzelliği ile karşısında duruyordu. "Ah evet." Diyebildi Helia. Hala Floranın onu unuttuğu gerçeğine alışamamıştı. Flora onun yanına otururken ikiside sessizdi.

"Resim mi çiziyorsun?"

"Evet."

"Bakabilir miyim?"

"Tabi." Dedi Helia ve defteri Floraya uzattı. Flora çizimlere bakarken Helia da ona baktı. Bu anın kesinlikle resmini çizmeliydi. Flora elini çizimler de gezdirdi ve gülümsedi. "Çizgilerin hayat dolu aynı zamanda da enerjiyi yansıtıyor ve fırça darbelerinde eğrelti otlarını adeta kağıda taşıyorlar." Dedi Flora gülümseyerek ve defteri Heliaya uzattı. Helia hayretle Floraya baktı. İlk tanıştıkları zamanı hatırladı Helia. Evet, Flora onu ve anılarını unutmuştu ama o hala aynı Floraydı ve Helia da hala aynı Heliaydı. Helia gülümsedi ve defterini eline aldı. "Daha önce hiç kimse bunları fark etmemişti." Dedi Helia ilk tanıştıklarındaki gibi. Flora gülümseyerek ayağa kalktı. "Sonra görüşürüz Helia." Dedi ve arkasını dönüp ilerlemeye başladı. "Flora!" Diye seslendi Helia. Flora dönüp Heliaya baktı. "Seninle tanıştığımıza tekrar çok memnun oldum Flora." Dedi Helia. "Bende Helia ve seni hatırlayamadığım için üzgünüm." Diyip gitti Flora. Helia ise denize dönüp gülümsedi. Kesinlikle gitmeyecekti.

...

Sky ile Bloom el ele plajda yürüyorlardı. "Flora ve Helia için çok üzgünüm... Bir şeyler yapmak istiyorum Sky." Dedi Bloom. Sky Blooma dönüp gülumsedi. "Yapabilecek bir şeyimiz yok Bloom. Senin dediğin gibi Floranın hayatı aynı değil ve o biriyle birlikte." Dedi Sky. "Evet ama Flora, Tylerın kendi için doğru insan olmadığını düşünüyor. Ne kadar Flora, Heliayı unutmuş olsa da bence kalbi hala Heliayı unutamadı." Dedi Bloom. Sky Bloom'a dönüp onun diğer elini de tuttu. "Bloom... Ben gitsem sen arkadaşlarından sana beni unutturmasını ister miydin?" Dedi Sky ciddiyetle. Bloom ona bakıp gülümsedi ve yanağına öpücük kondurdu. "Asla istemezdim hayatım. Çünkü biliyorum sen habersizce gitmezsin eğer gitsen bile bana bir şekilde sonradan haber ulaştırırdın." Dedi Bloom. "Seni seviyorum Bloom." Dedi Sky ve Bloomun dudaklarına öpücük kondurdu.

...

"Peri kitabında bir şeyler bulabildin mi Miusa?" Dedi Tecna ve kahveyi ona uzatıp koltuğa oturdu. "Az çok bir şeyler buldum. Believix gücü insanlar bize inandıkça güçlenecek ayrıca üç tane kanatlarımız olacakmış." Dedi Miusa ve kahvesini yudumladı. "Kızlar dünyadaki son periyi bulmak için ve insanları sihire inandırmak için hala hiçbir şey yapmadık. Fazla zaman kaybettik. Asıl görevimize odaklanmıyoruz." Dedi Layla. "Brandon beni çok yanlış anladı. Üstelik dinlemeden gitti." Dedi Stella üzüntüyle.
"Haydi ama Stella ben ne diyorum sen ne diyorsun?" Dedi Layla kaşlarını çatarken. "Ayrıca Brandon seni yanlış falan anlamadı sen ona düpedüz sen gitsen seni unuturum dedin." Dedi Miusa. Stella ise oturduğu yerde doğruldu. "Öyle demek istemedim! " dedi Stella. "Biliyorum kızlar çok sey oldu. Uzmanlar geldi, Helia geri döndü ama Layla haklı asıl görevimize odaklanmamız gerekiyor artık." Dedi Tecna. "Pekala başlayalım bakalım." Dedi Stella kararlılıkla.

Anemon #FloraHeliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin