4

1.5K 73 3
                                    

Mam trezit in patul meu,cu o compresa cu apa rece,pentru o clipa am cezut ca visez.

-Te-ai trezit.

-Daca asta e un vis,nu vreau sa ma mai trezesc.Nu vreau sa stiu ca daca inchid din nou ochii,vei disparea.

-Nu e un vis,dragule.

Tocmai ce mama mea sta in fata mea.I-am luat mana ducand-o la obrazul meu,lacrimand.

-Shhh.E in regula mama e aici!

-Mama...u-und-

-Seamana cu mine.

M-am oprit cand am auzit o voce necunoscuta,uitandu-ma la usa.In prag statea un barbat inalt,saten,cu ochii negri.Semănăm putin fizic,ce e drept,dar tot nu inteleg.

-De ce ai venit?Ti-am spus clar ca nu vreau sa te vada.

-De ce?De ce ma tii departe de voi?!

-Pentru ca un nenorocit care și-a alungat di aproape omorat perechea pentru o fufă.

Pereche?

-Ti-am spus ca a fost o vraja,nu eu faceam lucrurile alea!Cand am aflat ce am facut,nu am mai mancat pana nu te-aș fi gasit,dar mirosul hainelor tale m-au tinut cu greu să nu mor.

Vraja?Miros?Moarte?Am tras de bluza lui,tragandu-l spre mine.Mi-a  sarutat fruntea,punandu-se langa mine,arata destul de groaznic,ochii ii sunt rosi,are cearcane si e palid,arata de parca mai are putin si lesina.

-Mama?

M-am ridicat usor.

-Nu arati prea bine...uite.spun si i-au castronul cu supa calda.Mananca,arati de parca n-ai mai mancat de ceva zile,plus esti palid si cred ca si obosit.Stiu ca ai ceva de spus,mu sunt suparat sau nervos,dar imi vei spune cand esti pregatit.Iar tu!spun spre necunoscut.Daca te atingi de el jur pe viata mea ca iti zbor capul.

Barbatul sa uitat socat la mine,dar dupa și-a revenit.

-N.A.O.!

-Drace!spun cand aud vocea crizatei.

Nebuna a intrat pe usa impigandu-l pe necunoscut.M-am ridicat din pat mergand pe cealalta parte,nebuna a vrut sa ma prinda dar m-am pus in spatele lui Myse si l-am tinut ca scut.

-Am sa te omor!!!

-Cand nu-i mai fii virgina!

-YA!IDIOTULE!

Zici ca a luat razna.

-CE PU*A MEA AM MAI FACUT?!

-I-AI SPUS LUI MUSE CA AM PUS OCHII PE BAIATUL DIN GRUPA LUI LEX!

-Ca pu-a mea stia ca ție iti place de el!SI NU!NU I-AM SPUS CA NU AVEAM DE UNDE SA STIU RETARDAT-O!

-Dar tot te bat?

-De ce?fac o fata de catelus.

-Ca imi place.

-Dar fundul meu nu?

Muse a izbucnit in ras,la fel si noi,pana nu am mai avut aer.

-Asta a fost buna.spune Myse inca razand.

-Si cine e acel baiat?

-Dupa ce tu ai lipsit,si tot o vedeam ca se uita dupa el,mi-am dat seama ca il place pe Drew.

-Nu ii cunosc pe restu,doar pe Lex care e in clasa noastra.Mama?Pot merge si eu maine?

-Esti inca bolnav.

-Te roggg?Promit ca voi fi bine si e si Myse acolo stii cum e el in privinta mea si a raceli.

-Dragule....

-Semy....

-Tu sa taci!

-Dl.Namura?spune Myse.

-Da?

-Stiu ca nu e treaba mea,dar daca acest domn va deranjeaza pot sa il conduc la usa.

-E in regula,cred ca va pleca si singur.

-Semy...spune apoi se uita la podea.Asta nu va ramane asa trebuie sa stie.Voi veni sa te mai vizitez,nu incerca sa fugi din nou.

Spune apoi pleaca.Sa fuga din nou?Sa atiu?Ceva e putred la mijloc,dar nu mai putred ca respiratia lui Jack.Ne-am pus sa mancam cu totii,deoarece mama ia obligat practic sa ramana la masa,apoi ei vor dormi la mine.

-Ma'?(Ma'=mama)

-Da?

-Esti bine?

-Nao,eu....am ceva de spus.

-Sigur,vrei sa spui acum?

-Mhm.

Soneria sa auzit,asa ca m-am dus sa vad cine e.Cand am deschis era acel barbat,impreuna cu un băiat,care arata aproape ca mine.

-TU DIN NOU?!CE MAI VREI?!

-Mama ta ma chemat....

Vocea lui suna de parca ar piere.

-Intra!

Sau aseazat pe canapea,mama venind jos,impreuna cu Myse si Georgi.

My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum