Tėtis buvo aukštas, stotingas beveik keturiasdešimties metų vyras, sukūręs karjerą marketingo srityje. Jis buvo mėgstamas žmonių dėl savo gero humoro jausmo, malonios išvaizdos ir paslaugumo. Be to, buvo tikras profesionalas savo srityje.
Kaip vyras, Tėtis irgi buvo nuostabus. Jis mėgo vestis Mamą į restoranus, šokti tarsi iš anksto surepetuotus šokius vakarėliuose, pirkti jai viską, ko tik ji panorėdavo. Aplinkinės moterys alpo dėl to, kokį pavydėtiną vyrą turėjo Mama. Gražus, galantiškas, linksmas ir rūpestingas - tiesiog vyro idealas, dėl kurio kaimynės nusivildavo savo namie sėdinčiais ir alų geriančiais ar sporto kanalą žiūrinčiais sutuoktiniais.
Tėtis be galo mylėjo savo vaikus - jis mėgdavo nešioti Dukrą ant pečių, o su Sūnumi dažnai žaisdavo krepšinį ar ledo ritulį, kartu su jais keliaudavo į spektaklius ar koncertus. Būtent Tėtis rengdavo visus vaikų gimtadienių vakarėlius, į kuriuos pakviesdavo visus jų draugus. Jis išmokė Sūnų groti būgnais, o Dukrą vežiojo į netoliese esantį žirgyną.
Savaitgaliais jis visada rūpindavosi namų išore - pjaudavo pievelės žolę, krapštydavosi garaže ar dažė sandėliuką ir kitus pagalbinius pastatus. Jei tokio darbo nebūdavo, jis prisijungdavo prie kitų tėvų kompanijos ir kalbėdavosi apie paskutines futbolo varžybas ar vaikų elgesį mokyklose, kartu pasijuokdavo iš griežtų žmonų.
Jo gyvenimas buvo šviesus ir lengvas, kaip ir nuolatinė jo nuotaika.
Tėtis buvo
Vyras pačiam jėgų žydėjime, mylintis ir mylimas
Šviesus it pati saulė
KAMU SEDANG MEMBACA
Praskleidus užuolaidas
Cerita PendekAr kas nors šiame pasaulyje gyvena tobulą gyvenimą?