"Sorry awak saya lambat"kata Taehyuna lalu duduk di depan Namjoon yang mengirup air nya.
"Tak adalah.Tak lambat mana pun.Saya dah siap order air yang awak minta tadi"kata Namjoon.
"Thanks tau awak.Tapi kenapa awak beria ria nak jumpa saya ni?"tanya Taehyuna.
Mereka berdua duduk di meja du cafe yang tersorok dari pandangan awam."Salah ke,orang nak jumpa bakal isteri?"Tanya Namjoon.
"Awak nikan!"Kata Taehyuna tersipu sipu malu."Awak saya ada benda serius nak cakap dengan awak!"kata Namjoon tiba tiba.
"Apa dia?"tanya Taehyuna lalu tertukar serius."Saya kan...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Omma,appa!!"Jerit Nam young apabila melihat dua sosok yang berdiri di depan pintu itu.Nam young lalu berlari ke arah Omma dan Appa nya."Anak papa dah balik"kata Encik Kim.Kepala anak perempuan nya diusap dengan lembut.
"Rindu!!"kata Nam young dengan manja nya."Rindu?kalau macam tu omma masak makanan Kesukaan kamu"kata Puan Kim.
"Nak!!"kata Nam young dengan girang nya.Mereka bertiga lalu masuk ke dalam rumah yang mewah itu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Apa!Awak nak beli restauran dekat Jeju tu!?"tanya Taehyuna dengan nada hampir menjerit."iya lah,yang awak terkejut semacan kenapa?"tanya Namjoon yang pelik melihat muka Taehyuna yang macam ayam berak kapur.
"Tak ada lah awak.Tak rasa membazir duit ke? Lagipun siapa nak jaga restauran tu?"tanya Taehyuna.
"mana ada membazir.lagipun saya dah plan nak beritahu Nam young supaya dia jaga!"kata Namjoon.
"Bukan ke Nam young ambil jurusan Bisnes.Tapi dia nak jadi Idol."kata Taehyuna dengan suara perlahan.
"Awak cakap apa?nak jadi idol?"tanya Namjoon.Taehyuna lalu menoleh kearah Namjoon yang menatap nya semacam je.
"Eh?Saya ada cakap nak jadi idol ke?Saya tak ada cakap apa apa.Awak salah dengar kot"Kata Taehyuna.
Namjoon hanya mengangguk.Mungkin salah dengar,fikir nya.
Mereka berdua lalu menlanjutkan makan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Hyung perlahan sikit boleh tak!"marah Suga apabila Tuala yang dipegang Jin menekan bahagian bibir nya yang terluka."Tu lah kau,lain kali jalan pakai mata.Jangan pakai lutut."perli Jin."Eh,bukan ke lutut yang kitai pakai untuk jalan?kenapa pakai mata?mata boleh pakai jalan ke?"tiba tiba Jungkook bertanya.
~krikkkk.....krikkkk....~
Gagak:Tumpang lalu
"Ada juga seorang ni nanti aku cepuk dalam tab mandi!"kata Jin dengan geram nya."hehehe..gurau je.Kook nak main dengan V hyung,bye"kata Jungkook lalu lari masuk ke dalam bilik V.
"Saya balik".Suara dari depan pintu mengejutkan Jhope,Jimin dan Jin yang mengubati Suga.Dengan pantas mereka lalu baring di sebelah Suga.Air untuk mengubati luka ditolak ke bawah katil.
"Eh?Kenapa hari ni semua orang sweet semacam je?"Tanya Namjoon pelik melihat Mereka semua.
Mana tidak nya,Jimin duduk di paha Suga.Jin dan Jhope baring di paha Jimin seorang sebelah.
"Eh mana ada,biasa aja"kata Jin.Namjoon lalu duduk di sofa yang bersendirian.
"Aduh berat nya budak ni.Sakit betul paha aku"Keluh Suga kepada Jin dengan suara yang perlahan.
"Sabar sikit"bisik Jin."Mana yang lain?"tanya Namjoon."Ada dalam bilik game.kau pergilah ikut dia orang"Kata Jin.
"Tak nak lah.Aku bak pergi studio jap "kata Namjoon lalu bangun dan keluar dari dorm itu.
"huh..selamat~~~"kata mereka berempat serentak.
YOU ARE READING
ES ||SUGA||할팬푹
ФанфикKim Nam Young merupakan adik kepada Kim Namjoon seorang rapper yang terkenal.Pertemuan pertama nya dengan Suga membuat kan mereka saling membenci satu sama lain namun semua itu tidak lama kerana mereka akhir nya mulai jatuh cinta antara satu sama l...