♔17. Bölüm ►Sonsuzadek ✔

10.4K 217 6
                                    



19.03.2021 Tarihinde Düzenlendi . 


Uzun bir Aradan sonra Bu bölüm geçiş Bölümü olarak yayınladım . Sadece buraya geri döndüğümü anlayın diye . Bir sıkıntı daha var voteler , okuma sayısının yanında küçücük birşey kalıyor , lütfen okuduktan sonra vote vermeyi unutmayın . " -ŞevvalCNG


Bölüm Şarkısı : Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants


  Sonsuzadek , evet böyle bir kelime var . Anlamı ne kimse bilmiyor ama . Fakat birisine sorsanız onu ne zamana kadar seviceksin , ne zamana dek en iyisi olacaksın diye sorsanız hep aynı kelimeyi duyarsınız . Sonsuzadek . Aslında öyle bir kelime yoktur . Neyin sonsuzu olurki ? Arkadaşlık mı ? hayır . En ufak bir tartışmada uzun süren arkadaşlıklar yok oluyodu . Birisine verilen bir değer mi ? Hayır , Oda zamanda yok olup gidiyordu . Sevgi mi ? Hayır , en büyük sevgiler bile bir zaman nefrete dönüşüyordu . Peki Aşk mı ? Elbetteki hayır , hangi aşk sonsuza dek sürüyordu ki , ölünce herşey bitmiyormuydu ? O züyden sonzuzluk diye bir şey yoktu .

Sadece tek bişi var dı . Kalbin ve Beynin istediği şey . Akıllı insanlar Beynini kullanır , diğerleri ise sadece kalbini . Fakat kalp ne isterse,o olur. Kalp kimi isterse onu sever .

" Asla Olmaz Anne " diye soludum , Sinirden ellerim titriyordu . Amacı neydi ki " Zaten buraya zorla getirdin , şimdi derdin ne ?"

" Seni Görüyorum Katherine , kaç gündür mahvalıyorsun . Tüm ay ölü gibiydin , eski kızımı özledim ben , deli-dolu olanı . müziği son ses açıp beni çıldırtana kadar söyleğen kızımı özledim . " dedi . bende o beni özlemiştim ama o ölmüştü 2 ay önce .

" Artık buyum anne alış , Texsas'a Teyzemin yanına da gitmeyeceğim . Burada kalacağım , Zaten iki hafta  sonra okulum var . Rahat bırak ta şu son günlerimi rahat geçireyim ." Diye çemkirerek odama çıktım

Neymiş efendim teyzenin yanında kalmam gerekiyormuş , beni çağırmış , bana iyi gelecekmiş , nah . Bana artık hiç bir şey iyi gelemez ve hiç bir şey zarar veremez . Zararın en iyisini yaşıyordum zaten ben . 2 Ayda ölmüştüm zaten ben .

2 Ay Önce , Seçim Günü

" Prenses " Diyerek seslendi , denizle olan bakışmamı kesip ona döndüm . Altına giydiği siyah skns pantolon ve beyaz t-sihit ile bile iyi görünüyordu , enfesti .

" Merhaba " dedim tebessüm ederek .

" Merhaba " dedi ve beni yerimden kaldırdı " Çok düşündün artık prenses , koskoca iki gün , şimdi söyle tamam mı devam mı ? " İşte en cazip soru, Nefesim sıkıştı , boğazıma turan yumruk genişledi hatta belki bir tane daha çıktı bilemiyorum . Ama bişiler olduğuna eminim . Miğdemdeki filler , şu an bana bu kadar yakın olduğu için dans edip oradan oraya zıplamaları lazımdı ama kış uykusuna yatmış gibi uyuyorlardı ve bu omuzlarımdaki ağrının , karnımda oluşmasına başlıyordu

" Evet kararımı verdim . " dedim nefes alarak , İyice çektim nefesimi çünkü onun kokusu geliyordu , toprak kokusu . Hani yağmur yağarda etrafı toprak kokusu kaplar ya hah işte o koku . " Tamam "

Gözleri irice açıldı , kolumdaki , beni sıkıca kavrayan , elli gevşedi hatta yan tarafıma düştü bile , yarım adım mesafe benden uzaklaştı bilene , bu niye kalbimi acıtıyrdu sadece yarım mesafe uzaklaşmıştı , halbu ki ben onu sonsuzadek kendimden uzaklıştıracak bir karar almıştım .

" Ne " sanki sesi varla yok arasındaydı , denizin dalgası ve onun kısık çıkan sesi vardı sadece birde benim kulaklarımda oluşan uğultu " Tamam mı ? " diye sordu , niye bana daha fazla acı çektiriyordu ki işte , ilkini zaten zar-zor söylemiştim , ikinciyi duymasına ne gerek vardı ki .

Gözlerimi kaçırdım " Tamam " dedim tekrardan , sertçe çenemden tutup başımı kaldırdı " Yüzüme bakarak söyle Katherine , tamam mı ? Devam mı ? " diye kükredi zaten

Kafamı iki yana salladım , " Yapamam , olmaz " dedim . Hüzünlü bir şekilde gülümsedi " Yapamıyorsun işte , yüzüme bakarak yapamıyorsun " dedi

" Çünkü istemiyorum " dedim eline vurdum ve ondan bir kaç adım uzaklaştım " Seni bırakmak , sensiz olmak istemiyorum ama başka seçeneğim yok , biz olamayız Niklause , olmaz "

" Olamaz mıyız ?saçmalık bu , çok saçma " dedi inanmayarak kafasını iki yana salladı ,  işaret parmağını kaldırarak kafamı işaret etti " Buradan ne geçiriyorsun bilmiyorum ama farkında mısın , bizi bitiriyorsun " Kendimi zorlayarak tebesüm ettim .

" Bitirme ihtimalim yok ki , biz diye bişi yoktu Niklause  " dedim , işte bu kadardı , pes etmiş yüzünü gördüğüm kadarı ile  da kabullenmişti . Yanıma gelip kollarını belime doladı . Anlıma küçük bir öpücük koyup bana sıkıca sarıldı . Son kes kkusunu içime çekerken onunda burnunu saçmlarımın arasında hissetim .

" Görüşürüz Korkak " dedi kısık sesle , tanrım .

" Görüşürüz Klaus " dedim . Bir kaç dakika öylece durduktan sonra ayrıldık , o yüzüme bile bakmadan beni orada bırakıp gitti . İşte buda böylelikle bitmişti . Sonsuzadek diye bişi yoktu yani . Hiçbir zaman . 


- Bölüm Sonu -

Vote &Yorumlarınızı bekliyorum !!

Multideki Niklause , Buradan Taylor'a teşekkürler , Sean'nın yeni resimlerini ve giflerini bulmama çok yardımcı oldu ..


The Rule ♱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin