Era Marți. Afară era înorat, iar eu stăteam în pat uitându-măla TV la un show. Mă plictisisem aşa că am zis să intru pe Tumblr şi Facebook. Pe Facebook, mi-a dat add un băiat necunoscut, dar draguț. I-am acceptat cererea , el mi-a scris pe chat.
Băiatul: Bună
Eu: Heii.
Băiatul: Ce faci?
Eu: Bine,tu?
*O discuție obişnuită până când..*
Băiatul: Rău.
Eu: De ce?
Băiatul: Viața mea nu are rost,trăiesc degeaba pe acest Pământ..
Eu: Nu trăieşti degeaba, Dumnezeu te-a creat cu un motiv întemeiat..
Băiatul: Mda şi care-i motivul?
Eu: Motivul e că El te-a creat ca să iubeşti şi să fii iubit la rândul tău..
Băiatul: Tocmai asa e problema, nimeni nu mă iubeşte, iubita m-a părăsit cănd a aflat că numai am bani ca şi prieteni..
Eu: Păi în momente de astea afli cine îți este prieten şi cine nu.. şi stai linistit o să mai ai iubite destule, eşti drăguț, de treabă şi sentimental..
* Au urmat discuți de genu:" De unde eşti? Câți ani ai? Ce îți place să faci in timpul liber.. tot aşa"..
Băiatul: Mă numesc Alex, tu cum te numeşti?
Eu: Mă cheamă Anca.
Alex: Încântat
Eu: Asemenea.
Alex: Anca, nu vreau să fiu prea direct, dar ai vrea să ieşi cu mine la un concert?
Eu: Da, mi-ar plăcea.
Alex: Bine, o să vin să te iau la 19:00.
Eu: Bine, te aştept.
Eu: Omg , omg prima mea întâlnireee. N-am cu ce să mă îmbrac
*Chiar dacă dulapul era plin..*
Mi s-a părut ciudat că mi-a zis sa ies cu el..Eh orcum o sa fie o experiență interesantă,acum să încep să mă pregătesc că acuş vine Alex..