5

1.4K 70 8
                                    

Din rugamintea mamei am adus pahare cu suc,fara sa fiu atent m-am impiedicat scapand putin pe Georgi.

-N.A.O!

-Drace!spun si fug dupa canapea.

-Dracusor mic,ai facut asta intentionat.Uitate la pantaloni mei,cine ma va vedea va spune ca am facut pe mine.

-Pai e ca deobicei.

-Tu!Tu mic si afurisit dtacusor!

-Haide la mama si pupo in fund.

Imi schimb vocea in una pițigăiată,si mic din solduri razand.Mama si Myse rad si ei,iar nebuna ma fugareste,din greseala cand sa scap de ea,ma prins de tricou,eu impiedicandu-ma si nebuna cazand peste mine.

-Date jos graso.Pe bune,Myse no mai lasa sa manance atat,zici ca e o batoza supraponderala care e defapt un hipopotam intr-o combinație cu un elefant.

-Scuze,dar e grasa si nebuna noastra stii cum face.

-Mdea...

-Copii veniti stati jos.spune mama.

Singurul loc acum era ori langa mama ,ori langa barbatul ala.Nu am avut alta obtiune decat sa o imping pe nebuna langa necunoscut,eu asezandu-ma langa mama.

-Trebuia sa ma împingi?

-Da.

-Raule.

-Eh.

-Nao,stii de ce l-am chemat?

-As stii daca mi-ai spune,mama.

-Myse.Georgi.Ce veți auzi astazi va ramane intre noi,da?

-Da domnule!spun amandoi.

-Am incredere in voi,deoarece mereu l-ati ajutat si aparat.Nao....acest domn e tatal tau.

Cerul mi-a cazut in cap,pamantul a fugit de sub picioarele mele.

-Nu...

-Nao...

-NU ASTA NU ESTE ADEVARAT!NU AM TATA SI DACA AR FI ADEVARAT NU VREAU!SA PKECE DE UNDE A VENIT!NU MA INTERESEAZA DE EL SAU DE ORICE E LEGAT DE EL.MAI BINE AS MURI DECAT SA ADLU ASTA.

-NAO NU SPUNE ASTA!spune mama.

-ASCULTA AICI POTI PLECA DE UNDE AI VENIT,DAR SA NU INDTAZNESTI SA TE ATINGI DE MINE SAU MAMA MEA!AI INTELES?!

-Uite stiu ca nu a fost bine,dar asta nu inseamna ca nu v-am cautat.

-Si acum ce?Astepti sa te primesc cu bratele deschise?!

-Nao calmeazate.spune Myse.

-Nao ascultama pana la capat.spune mama. Mare parte ai auzit in camera ta.Cand eram cu tine,eram gata sa ii spun pana o anumita fufa a intrat in casa,spunand ca sa intors la el.Normal ca nu am avut o reactie buna,zilele treceau iar el se comporta din ce in ce mai ciudat.Credeam ca eu sunt de vina,poate pentru ca eram cam aspru cu ea.Intr-o zi tatal tau ma alungat,spunandu-mi ca daca nu o fac in urmatoarea clipa ma va ucide. Am vrut sa il i-au pe fratele tau cu mine da-

-Stai!Frate?Frate mai mare?!

-Da!El e Nick.E cu 3 ani mai mare ca tine.

M-am uitat la el cu ochii mari,asa zisul "frate mai mare" mi-a zambit studiindu-ma din cap pana in picioare.

-Cum ziceam,am vrut sa il iau cu mine,dar cand sa il iau tatal tau ma aruncat afara.Am plecat,ajugand la Alex,cel mai bun prieten din copilarie,ma ajutat sa gasesc casa asta si sa ma mut aici in cealalta parte a orasului.Te-ai nascut si mi-am promis ca nu te voi pierde si pe tine.Nao....faza cu ce ai auzit cu vraja,pereche adevarul e ca tatal tau e varcolac,un lup.

-Un ce!?

-Un varcolac,un lup,stiti voi mereu cititi carti asemanatoare.

-Stiu ce e un varcolac,dar sunt inca in soc.Si tu esti?

Spun facamd referire la fratele meu.Mama ce ciudat suna.

-Da.Tu nu?

-Frate ieri ce am implinit 18,din pura mea fericire nu.Mai bine om decat un varcolac.

-De ce?spune tata.

-Ce?Nu iti place ca ai un fiu om?

-Normal ca imi place,dar ma refer ca de ce nu ai vrea sa fi varcolac?

-Pentru ca faza cu perechile si posesivitatea voastra e dupa pana la obsesie.

-Faza cu posesivitate e intalnita mai mult la alpha,beta e mai putin posesiv,iar omega e dependent de perechea sa.Deoarece sunt cei mai slabi.

-Si tu ce esti?

-Tatal tau e alpha,dar Nick?

-Si el.spune tata.

Bleah imi vine sa vomit numa cand pronunt asta.

-In fine noi mergem la somn,deoarece maine vom merge la scoala.

-Nao,poate Nick sa doarme cu tine.

-VREI SA SPUI CA VA RAMANE SINGUR CU TINE IN CAMERA?!NU NU NU ACCEPT ASTA.

-Nao...

-Nu ma razgandesc.

-Promit.

-Ce?spun catre el.

-De acum suntem o familie.Nu voi lasa asta sa se intample.Ar de stat vom merge in haita.

-HAITA?!

-Da.

-Nu!Eu nu merg!

-Nao.

-Nu!Prieteni mei nu vor putea veni.

-Ba vor putea,voi pune garzile sa ii recunoasca.

-Merg la somn.

Merg in cameraea urmat de cei trei.Megan va dormi pe canapeaua din camera mea,Myse pe saltea.

-Eu unde voi dormi?

M-am uitat la Nick oftand.

-Cu mine.Nu te voi lasa sa dormi pe jos.

-M-aș bucura daca ne-am spune frati sau macar pe nume.

-Uite nu ma inteeseaza ca esti fratele mei sau nu.Dupa parerea mea nu as fi vrut sa accept,dar fac asta pentru mama.

M-am asezat in pat,iar Nick la fel.Am inchis ochii,dar am simtit ceva tare pe care stau.Mi-am deschis ochii observand ca Nick ma tinea in brate,am vrut sa ma dau la o parte dar nu ma lasat.

-Stiu ca toate astea te afecteaza asa ca poti sa dai drumul la lacrimi.

Toata viata mi-am dorit asta,iar acum ca sa intamplat si ca am un tata plus un frate nu prea mai as fi vrut.Lacrimile au iesit la ivrala si iam strans tricoul in pumni.

-Multumesc,frate.

My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum