Tímto bych vás chtěla osobně seznámit s touto knihou. Nejprve chci jen kresbičku, co jsem tvořila dneska, ukázat. Takže, zde je:
Osobně to je lepší než moje úplně začátky, které jsem pro jistotu vymazala xD No to je vše, zpět k seznámení.
Tahle knížka má sloužit pro odreagování, jak moje tak vaše. Zároveň tu chci mít své začátky u koní, kde bych vám chtěla poradit. Budu tam říkat chyby, co jsem na koních udělala a nasledně proč to je chyba. Budou tu i fakta o konícha tipy pro westernové ježdění, anglii nejezdím, ale samozřejmě mám taky k tomuto tipu jízdy nějaké rady pro začátek.
Také bych chtěl aotevřít takový "obchod", kde budu kreslit na přání. Někteří tvoří covery já tvořím obrázky no. Zároveň toto bude taky informační knížka, takže.... Samozřejmě, že podle názvu tu budou nejčastěji začátky u koní a kresby, ale proč sem nepřímýchat i toto.O tomhle nápadu jsem už uvažovala od vydání My little champion, ke kterému bych chtěla jen říct, že za chvíli bude část ~3~, (SPOILER) kde Zoe bude mít konečně svého koně. Nebojte se, nezapomněla jsem na tento úžasný příběh. A chtěla bych poděkovat za 17 přečtení, pro někoho málo pro mě hodně. Jste šílení!
Tak je to asi všechn, co jsem chtěla říct, snad. xD
ČTEŠ
Splácanice všeho
RandomEh, jo....bude tu takřka všrhno, co jde? Hlavně vtipny momenty, co jsem zatím zažila xD