¤~11.BÖLÜM~¤

5 0 0
                                    

Sabah kalktım ve hala Berk ile yatıyorum.Ve aklıma bir fikir geldi o sırada.Hemen bir tüy bulup Berk'in burnunu gıdıklamaya başladım.Normalde çok gıdıklanır ama hiç aldırış etmedi bu sefer.Açıkçası biraz korktum.Bu yüzden de eğilip tam nefes alıyormu diye bakacaktım ki beni kendine çekip öptü.Şuna bak sen dalga geçiyormuş beyefendi.Görürsün sen Berk.Bunun intikamını senden feci şekilde alacağım.

Berk:Günaydın aşkım.

Alev: Aşkım mı?Ödümü kopardın be.Küstüm işte sana.Hıh.Hala küsüm.

Aa cevap yoktu.Tam arkamı döndüm yine öptü.Ayy dayanamıyorum bu çocuğa çok tatlı.Ama yine de intikamımı alacağım.

Berk:Hala küs müsün bana?

Alev:Yani belki.Bir öpücük daha alırsam belki barışırım ama belki.😄😄😄

Allahım yine öptü yaa.Dayanamayacağım daha fazla o yüzden bir an önce kaçmalıyım.
Hihi.Kaçtım işte.Zavallıcığım yaa bide arkamdan sesleniyor.Şimdi şurada bir düşme numarası yapayım da görsün o.
Off biraz acıdı ama olsun.Şuna bak koşarak geliyor bide.Hihi.Neyse oyunumuzu devam ettirelim.

Alev:Ahh!Bacağım çok acıyor.Berk beni kaldırır mısın ? Bacağım çok acıyo yaa.

Berk:Nasıl yaptın şimdi sen bunu.Off.

Alev:Ne o beyefendi.Zoruna mı gitti.Bırak ben giderim o zaman.Bıraksana yaa.

Berk:Ben ondan mı diyorum sanki.Bilmiyormuş gibi sorma.Tamda tatil için bilet almıştık.

Alev:Ne bileti?

Ve hemen ayağa kalktım.

Berk:Aa hani senin ayağın acıyordu?

Alev:Şakaa!Hahaha.

Hemen mutfağa koştum ve saklandım yani ben öyle zannediyorum sanırım. Bu kadar kolay bulunduğuma göre.

Berk:Kimden kaçıyorsun sen yaa.Sen nereye ben oraya bilmiyor musun sanki?Çok korkuttun beni..

Alev:Sen onu boşverde ne bileti?

Berk:Söylemem.

Alev:Yaa Berk hadi yaaa.

Berk:Tamam ama bir öpücük alırım.

Alev:Tamam hadi.

Ve yanağından öptüm.

Berk:Hayır bu sayılmaz dudağımdan.

Alev:Banane sen öyle bir şey demedin.

Berk:Neyse ama sonra ben bunun hesabını alırım ona göre.

Alev:Hihi tamam.

Unutulmaz Anlar !!!😘😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin