No to zaczynamy serię wiadomości z tamtego okresu. Jak pisali do mnie ludzie, jak oceniali w internecie, co pisałem ja. Nie zawsze jestem w stanie znaleźć całą konwersację, a nawet jest to bardzo trudne i często niemożliwe, stąd dużo wiadomości wyrwanych z kontekstu.
Wiadomości prywatne :
Wiadomość wysłana do Alicji (tej starszej ode mnie z pociągu)
"Pozdrowienia dla dziewczyny o tak pięknym uśmiechu. Często się tak do obcych chłopaków uśmiechasz? "
Rozmowa z byłym chłopakiem Pyśki :
On : Przyjedz jeszcze raz na (nazwa wioski) to nie wyjedziesz!!!;/heee
Ja : "Jaki masz problem? Że rzuciła cię dziewczyna i szuka chłopaka? I po co straszysz i wypisujesz do Patrycji? Sam chyba wiesz że nic ci to nie da. Ty mnie dopadniesz czy twoi koledzy? Jak chcesz się tak bardzo sprawdzić to może się spotkamy w Gryfinie lub Szczecinie? "
On : Wtedy byłem pijany . A teraz mam na to wszystko wyje..(cenzura)
Po groźbach tego chłopaka w stosunku do niej wiadomość do jakiejś znajomej (nie wiem kogo) :
"Hej mam taką głupią prośbę, mogłabyś przez tydzień mieć oko na jedną dziewczynę?"
Pocisk do jakiegoś chłopaka :
On : sluchaj leszcyku jeszce raz cos napiszesz do Malwiny to zrobie Ci z ryja parking dla ciezarowek!!!!!!!!
Ja : to serio twoja dziewczyna? trzeba mi było mówić od razu, a nie budzisz się tydzień po tym jak mi ciągnęła. Mam nadzieję, że umyła zeby nim cie pocałowała
Oczywiście był to blef, ale jestem ciekaw czy po tym był taki pewny siebie.
Dziwne techniki mojego flirtu :
"no bo grzeczne ludzie są najczęściej nudne :D ale ty na grzeczną nie wyglądasz :P może chcesz być grzeczna ale nie umiesz :D ? "
"Ejj maleńka co powiesz na numerek :D ? bo ja bylbym chętny :D mój numer xxxxx :D dostępny 24/24h :D" - Odbiorca koleżanka z klasy.
Wiadomość odebrana od jakiejś z dziewczyn, z którą się umawiałem :
e, dupo! to jak? nie mogłam wejsc na gg bedac na woodstock'u... TY... to jak z tym spotkaniem, bo ja dzwonie, pisze a Ty nic.!
Pamiętacie tą dziewczynę co pocisnęła, że zasługuje na lepszą? To wiadomość od niej :
siemka ;D wiesz , nawet przystojny chłopak z ciebie a jest z taką brzydka dziewczyna.. szkoda chłopaka ;P Oczywiście to moje zdanie i nie chciałam tej twojej "dziewczyny" obrazić ;P pozdro ;D ;*
A tu chwaliłem się komuś co dostaliśmy na święta na praktykach :
"2 reklamówki :D makowca dużego, ciastka, z pół sernika, ciasto owocowe, piernik, jakiegoś czekoladowego i babke dużą :D + jedliśmy w pracy"
Dostałem też wiadomość od wychowawcy z technikum, że pilnie prosi o kontakt z rodzicami. Serio liczyła, że jestem tak głupi i jej podam namiary?
A na koniec wiadomość po kłótni z Dorotą :
Hej.. Przeczytałam tego esa od Ciebie dopiero dzisiaj, bo byłam u Domki, a plusa nie brałam.. Nie przepraszaj mnie za to, że jesteś sobą, bo ja popełniłam błąd próbując Cię zmienić. Nie powinnam tego robić.. I żałuję, ale czasu już chyba nie da się cofnąć.. Nie mam prawa ingerować w Twoje życie.. Nie mam prawa mówić Ci jak masz żyć.. Byłeś dla mnie naprawdę kimś wyjątkowym.. Ale nie tylko Ty to zniszczyłeś.. Dużo winy leżało także po mojej stronie.. Choć to już teraz jest mało ważne :* Nie wiem co oznaczała to "pa" na końcu, ale mam nadzieję, że jednak zdążysz mi jednak odpisać :* Napisałabym na gg, ale mnie zablokowałeś ;)
Komentarze pod zdjęciami :
ja cie zostawiam po koloni niemasz dziecka a tu nic mija 8 miesiecy a ty juz dziecko ;] nieno spoko razem wygladacie ';p (zdjęcie z bratem)
Kochanie do twarzy ci z dzieckiem ;)
O jacie. :D Kto jest matką? ;p
łoo wyprzystojniales:)
Mmm... jak słodko :*** Ja poprosze dedykacje pod tym zdjatkiem bo tak sliczniuchowo wygladacie :):):)
słodziaki:*
Ulala :* Jaki kociak xD
krzywde sobie zrobiles tym kolczykiem ;/ a tak w ogole to pozdrawiam :P
Gangsta-Dewasta xD lepiej nie zadzierać :)
booożeee człowieku ogarnij się xDD hahaha !! :P
Tak słodko ale dla mnie a nie dla ciebie !!! (yyy walka o to dla kogo jestem słodki na publicznym forum :D ?)
Ulalalaaaa ;) Jaki przystojny Adek xD Skoro ja jestem zboczona to Ty jesteś pedofilem ;D xD <joke> ;D Sweet xD ;*** (nie wiem jak się do tego odnieść zwłaszcza, że napisała to dziewczyna starsza ode mnie :D)
ładniutko ;**
o ja Cię nie mogę...;D jak Ty tu bosssko wyszedłeś...;D :) no no no...;D extraaaa...;) :**
To zdjęcie mi się podoba :)) no no :*
Co to za melina?!:D Gdzie Ty sie gówniarzu szlajasz?! xDD ;*
Ty z Markiem nigdy sie nie mozesz rozstac ;D
Jeju.. ;p Ale Ty przystojny jesteś :D Wcześniej nie zauważyłam ;p Chcę dedyke pod tą fotką kotek! :D :)) KochaĆ :*:* P.S. Dostaniesz tego syna za 5 lat ;d
skoro nie kazde musi sie udac to dlaczego wstawiasz te udane?;> (nawiązanie do opisu pod zdjęciem, w sumie zaorała mnie)
Hmmm.^^ Piękny.!!! Kiedyś Mój. Ehhhhh . ;( (takie komentarze zawsze mnie rozwalają)
Nie no teraz to zaszalales :*:* Slicznie ;)
Zdjęcie z dzieciństwa :
o kurde xDD Ładny chłopiec był z Ciebie :P No zostało Ci to, ale już nie jako chłopiec :D
Superowy chłoptaś z Ciebie był i oczywiście nadal jest ;)
czemu pokuciłeś się z moją siostrą (według mnie hit. Kto pyta o takie rzeczy pod zdjęciami, tak by każdy mógł sobie to przeczytać :D ?)
Nie dużo, takie jakieś co mi podpasowały. Niestety z tamtych czasów na 3 komunikatory zostały wiadomości tylko z jednego najmniej używanego. Sposób rozmowy jednak czasem potrafi powiedzieć coś o człowieku. Pamiętam jeszcze pytanie jednej dziewczyny.
- Z jakiego kraju pochodzisz, bo masz taki słodki akcent? (wada wymowy chociaż raz się przydała).
CZYTASZ
Zwykła autobiografia jakiegoś Wariata.
SpiritualHistoria prawdziwa. Badboy, zbuntowany przeciw całemu światu. Można by było rzec typowy wariat i wcale nie byłoby to kłamstwem. Zapraszam was do mojego świata, bez ściemy i naciągania. Tak wygląda życie z chorobą afektywną dwubiegunową.