Studio အခန္း တစ္ခန္းထဲတြင္...ဂစ္တာႀကိဳးအား..ညႇိေနရင္း လေရာင္ျခယ္ လွမ္းေမးလိုက္သည္.....
"ရဲေနာင္ေရ...ငထက္တစ္ေယာက္ေနာက္က်လွခ်ည္လား..."
"ေၾသာ္...ဟုတ္သားပဲ ငါေမ့ေနတာဟ..ငထက္ဖုန္းဆက္ထားတယ္...ဒီေန႔မလာဘူးတဲ့ သြားစရာ႐ွိလို႔ဆိုလားပဲ..."
လေရာင္ျခယ္ စဥ္းစား ေနရင္း......
"ဒီေကာင္ ဘယ္မ်ားသြားပါလိမ့္...မေျပာမဆိုနဲ႔..."
ကြၽန္မကိုေတာင္ မေျပာပဲ သြားတဲ့ေနရာကဘယ္ေနရာျဖစ္မလဲလို႔စဥ္းစားမိတယ္...။ဘာေတြမ်ားလုပ္ေနလဲမသိဘူး...ငဘုန္းနဲ႔မ်ားသြားတာလား...ဖုန္းဆက္ၾကည့္ရမယ္.....
"က်စ္...ေသမလို႔စက္ပိတ္ထားတာလားမသိဘူး..ညေနမွေတြ႔ဦးမယ္...."
ငထက္ဖုန္းကိ္ုဆက္ေတာ့ စက္ပိတ္ထားတယ္ေလ...၊ငဘုန္းဆီကိုပဲဆက္ရေတာ့မွာေပါ့...၊၊ဖုန္းကဝင္သြားေပမဲ့...ျပန္ျပန္ခ်ေနတယ္...၊ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး...ဒီႏွစ္ေကာင္ဘာမ်ားလုပ္ေနၾကလဲမသိဘူး...။ကြၽန္မထပ္ေခၚေတာ့လဲ ျပန္ခ်တယ္...၊၊စိတ္တိုၿပီး ဖုန္းကိုပစ္ခ်ရင္း...ဒရမ္တီးေနတဲ့ ရဲေနာင္ ဆီ ေလ်ွာက္လာလိုက္တယ္......
"စိတ္တိုလိုက္တာဟာ...အဲ့ေကာင္ေတြဖုန္းလဲမကိုင္ဘူး...။ဒါနဲ႔..ရဲေနာင္...စိုင္းေလး ေရာ..ဘယ္ေတြေပ်ာက္ေနတာလဲ ဒီကိုမလာတာေတာင္ၾကာၿပီ..."
စိုင္းေလး ဆိုတာ...ရဲေနာင္ နဲ႔ လက္ထပ္ထားတဲ့ေကာင္ေလးေလ...စိုင္းလင္းထက္ တဲ့.....သူ အရင္ကဆိုဒီကိုမၾကာခဏလာျဖစ္တာ...ခုတစ္ေလာေပ်ာက္ေနလို႔....
"ေအး...သူကအလုပ္ေတြ႐ႈပ္ေနလို႔ဟ...သူ႔ဆိုင္ရယ္ ေဖာက္သည္ေတြရယ္နဲ႔႐ႈပ္ေနတာပါပဲဟာ..."
"ေအး...ငါလဲပြဲတစ္ခုသြားစရာ႐ွိတယ္..သူ႔ဆီမွာဝတ္စံုလာၾကည့္ဦးမယ္...နက္ျဖန္လာမယ္လို႔ႀကိဳေျပာထားဦး...ေတာ္ၾကာငါလာမွသူမ႐ွိဘူးျဖစ္ေနဦးမယ္...."
"ေအးပါ ေအးပါ...."
ရဲေနာင္ နဲ႔ စကားေျပာေနတုန္း...ဖုန္းေလးကအသံျမည္လာ၍...ေကာက္ကိုင္လိုက္တယ္...ငဘုန္းဆီကဖုန္း...
ESTÁS LEYENDO
⚠BECAUSE...⁉ {U+Z} (Completed)
Romanceဘာကြောင့်ချစ်မိသွားသလဲ..... ဘာကြောင့်စွဲလမ်းမိသွားသလဲ..... မာနတွေ..အမုန်းတွေကရော..ဘယ်ကိုရောက်သွားသလဲ... အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်.............