Zazvonil mi budík a já musela vstát a jít do školy. Neochotně jsem vstala a loudavým krokem jsem došla do koupelny a tam si udělala hygienu.
Šla jsem dolů do kuchyně a tam už seděl můj starší bratr Thomas.
"Ahoj" pozdravila jsem.
"Ahoj" odpoví mamka a dál se věnuje vaření.
"Kde je táta?" Zeptám se,když jsem ho nikde neviděla.
"Už musel do práce" řekne mamka jednoduše.
Abych vám trochu přestavila jak vypadá můj bratr: hnědé vlasy, čokoládové oči,vysoká postava a jmenuje se thomas.
Nasnídala jsem se a šla jsem do pokoje převléknout.
Vzala jsem si obyčejné černé rifle a triko trasher.
Pozdravila jsem a vyšla směrem ke škole.Abych se vám trochu představila: jmenuji se Natálie, přistěhovala jsem se z Británie,ale v Česku žiju už 6 let takže česky umím. Mám hnědé dlouhé vlasy, oříškové oči a ráda sportuji.
Přišla jsem před školu a tam už na mě čekala moje nejlepší kamarádka Taylor. Ta má blonďaté vlasy a modré oči a sport úplně nemusí.
"Ty nejdeš pozdě co se děje?" Zeptá se mě Taylor se smíchem v hlase.
Jen jsem zvedla ramena a usmála se.
Šli jsme do školy a zamířili jsme si to ke skříňkám. Vzali jsme si učebnice a šli jsme už ke své třídě,ale najednou jsem nedávala pozor a vrazila jsem do nějakého kluka. Tím pádem mi spadli i všechny učebnice co jsem držela v ruce.
Ten kluk se jen podíval a beze slova odešel.
Už jsem jen viděla jak se jeho záda ztrácejí v chodbě.
Podívala jsem se na Taylor a ta se jen zamračila a dřepla si ke mně a učebnice mi pomáhala sesbírat.
"Rozmazlenej fracek"řekla jsem naštvaně.
Taylor jen kývla na souhlas.
Vstala jsem ze země a šli jsme už ke třídě.Vstoupili jsme do třídy a sedli si na svá místa.
" Co máme teď za hodinu?" zeptala jsem se Taylor.
"Matiku" a dál se věnovala hraní na mobile.
Vytáhla jsem si matiku a čekala.POHLED JUSTINA
Právě jsem si upravoval účes v koupelně, když na mě někdo z dolního patra zakřičel:
"Justine,pokud si nepohneš,tak nestihneš přijít v čas do nové školy"
"Už jdu! " zařval jsem zpátky.
To byla mamka, nesnáší nedochvilnost.
Jen abyste byli v obraze: čau, jmenuji se Justin a s rodinou-mamkou, nevlastním otcem a bratrem, jsme se právě přistěhovali do Česka. Kvůli tomu, že otce přesunuli.Rychle jsem si upravil poslední prameny vlasů a běžel se nasnídat. Všichni kromě mě tam už seděli a Jaxon se cpal palačinkami které nám mamka připravila. Rychle jsem si jich pár ukořistil, aby mi je všechny nesežral.
Když jsme už najedli, utíkal jsem se ještě rychle obléci. Oblékl jsem si černé rifle, obyčejně bílé tričko a navrch riflovou bundu. Rychle jsem si ještě obul bílé Adidas boty a utíkal jsem nastoupit do otcova auta.Pěšky do školy odmítám jít.
Před školou jsem otci zamumlal nějaký pozdrav. A vydal sa do toho pekla zvaného škola.
Když jsem vešel do dveří, zaznamenal jsem na sobě mnoho zkoumaných, ale i pár pohrdavých pohledů. Neřešil jsem je a začal jsem hledat ředitelem abych se nahlásil, že jsem přišel. Případně byl seznámen o chodu této školy a dostal nějaké knihy. Prostě blbsti.Jak jsem ji tak hledal, najednou do mě někdo narazil. Nějaká dívka. Byla vcelku pěkná. Ugh na co to já myslím? Teď na to není vhodná doba. Zahlédl jsem na ni a aniž bych něco řekl, jsem šel dál. Musím si tu přece vybudovat nějaké postavení, no ne?
V minulé škole jsem já a moje parta patřila mezi nejoblíbenější děcka. Mám v celku rád pozornost.
Protože jsem stále nenašel ředitele, tak jsem šel za nevelikou skupinou kluků, kterým se téměř všichni vyhýbali.
"Nazdar řekne mi někdo kde najdu vládce tohoto pekla?" Řekl jsem sarkasticky. Zůstaly na mě dívat, jako bych přišel z jiné planety.
Kam jsem se to dostal?" Hledám ředitele" doufám toto již pochopili.
"Jo tak toho najdeš na druhém patře ,na konci chodby" ozval se po chvíli jeden z nich, kterému to došlo jako prvnímu. Fíha, i jsem se dočkal odpovědi.
Otočil jsem se a šel tam kde mi řekli. Za sebou se slyšel jak se hned o mně začali hned mluvit.To bude teprve den.