Stateam pe o banca, sprijinindu-mi capul de umarul lui Harry. In fata noastra doi batranei, fericiti. "Asa sper sa ajungem si noi" mi-a murmurat Harry printre buzele sale trandafirii. I-am aruncat un zambet calduros. "Si eu sper" i-am raspuns, apoi l-am sarutat usor pe frunte.
Visasem, fusese doar un vis...Si cu toate astea "Visele sunt vestitoare", cine te impiedica sa crezi?
Am lasat apa fierbinte sa curga peste pielea mea, grijile, necazurile, sentimentele sa curga odata cu apa...Am asezat cu grija o rochie alba din matase peste corpu-mi si am coborat in graba scarile, ca mai apoi sa-l vad pe Harry sprijinindu-se de perete. Flutura plictisit cheile masinii, privind din cand o poza cu familia mea. Si-a ridicat privirea odata cu auzirea zgomotului provocat de pasii mei, mi-a aruncat un zambet sarmant.
-Arati minunat, a spus apropiindu-se de mine.
-Asta stiam. Altceva? spun inaintand
-Pleci asa repede? ma intreaba cu o fata de catelus, mai apoi luandu-ma de mana, facandu-ma sa ma intorc cu fata spre el.
-Suntem in intarziere ar trebui sa ne grabim, l-am atentionat
-Ca bine zici " ar trebui". Atunci se apropie si mai tare de mine si, isi apasa buzele pe ale mele, facand dintr-un mic sarut pe care mi-l oferi, intr-unul dulce,lung si pasional. Dupa inca cateva momente petrecute asa, mi-am deslipit buzele, iar el a zambit, acel zambet care ma facea, la randul meu sa zambesc.
-Parca trebuia sa ne grabim,spuse deschizandu-mi usa.
Am ajuns repede, tot drumul fiind mut, dar compensam tacerea cu schimbul de priviri si zambete. Am ajuns la o cafenea, destul de retrasa, locul potrivit sa te intelnesti cu vedetele Am intrat si i-am vazut pe cei patru prieteni despre care Harry imi povestise atatea. Hazz' a luat-o inainte, iar eu fiind un mm in spatele sau. Vazandu-l pe Harry, baieti si-au abandonat conversatia ,indreptatnd atentia spre el, apoi spre mine. In sparsit acea liniste patrunzatoare a fost sparta de Harry:
-Hei baieti, ce faceti?
-Harry, aseaza-te, ne spuse un baiat manierat, Liam cred, arata exact cum il descrise Harry.
-De ce nu ne-o prezinti pe prietena ta? aceasta intrebare venind de la un baiat brunet.
Dupa ce spuse aceste cuvinte, baiatul de langa el, saten cu ochii albastrri,pesemne fiind Louis, ii daduse un cot, incet brunetului. Toti incepura sa rada, iar apoi Harry ma prezenta. Ii ghicisem pe Louis si Liam, Niall era un tip foarte de treba, iar brunetul se numea Zayn si era "rebelul" trupei, dupa cum ii descriau baieti.
-Si Elizabeth, cum l-ai cunoscut pe Harry?
-Suntem studenti la aceasi universitate.
-In aceiasi clasa, completa Styles asezandu-si mana peste a mea si oferindu-mi un zambet dulce.
- Cum de Styles intalneste intodeauna numai fete frumoasa? spuze Zayn zambinu-mi.
-Sa inteleg ca Harry a avut numai prietene frumoasa, nu? Am spus privindu-l pe Zayn suspicioasa.
-Nu. Styles gasi raspunsul imediat. Ceea ce vrea sa spuna Zayn este ca nu am avut niciodata prietene asa frumoase ca tine, sau asa inteligente.
-Ok, sa ne canalizam pe alt subicet. Ce ziceti? spuse Liam atat de relaxat.
Am mai stat cateva ore bune in aceea cafenea, apropae ca era sa fim dati afara. Am ras, am glumit, baieti erau de treaba, dar unele glume venite din partea lui Zayn erau rautacioase, imi dadeau de gandit, fiindca intodeauna erau legate de Styles, si de modul in care el se comporta cu fetele.
YOU ARE READING
Give me love //1D// -pauză-
RandomNimic suspect atunci cand parintii tai te trimit pe alt continent sa inveti. Dar situatia devine ciudata atunci cand Harry Styles devine prietenul tau, iar parintii tai incearca sa va desparta. Dar ... De ce ? Asta I se intampla lui Elizabeth, at...