8. Υποτάσσου σε εμενα

31 7 0
                                    

Selena's Pov :

Κρύος ιδρώτας αρχισε να λούζει το σωμα μου μόλις αντίκρισα τον Mike. Ειχα παγώσει, δεν νομιζα να ανεπνευα για μερικά δευτερόλεπτα. Το βλέμμα μου μαρτυρουσε τον φοβο και τον τρομο που ένιωθα εκείνη την στιγμη. Ήταν εδώ, στεκομενος στο κούφωμα της πόρτας παρατηρώντας τον γοητευτικό νεαρο διπλα μου. Οι παλμοί αυξηθηκαν οταν άκουσα τον ήχο απο τις κατάμαυρες μπότες του να πλησιάζουν. Ο Harry δεν μιλούσε. Ειχε χασει την λαλιά του και απλα ήταν ενας θεατής σε ολο αυτο. Τον μισώ!Τον συναινομαι όπως ο διάβολος το λιβάνι!

Είναι ίσως το χειρότερο των συναισθημάτων. Με κατακλύζει, με τσακίζει, με ισοπεδώνει, με κατακερματίζει, με εμποδίζει να δω καθαρά. Είναι περίεργο συναίσθημα αυτό. Όταν εισεβαλε για πρώτη φορά μέσα μου, εγινε μονόδρομος. Δεν υπάρχουν παρακάμψεις, δεν υπάρχει τέλος διαδρομής, δεν υπάρχουν φραγμοί. Το μίσος για πολλούς θεωρείται αρρώστια, μα για εμενα; Προτιμώ να ειμαι 'άρρωστη' παρα να πλησιάσω ξανα αυτό το κτήνος, το ανθρωπόμορφο διποδο της κολάσεως. Το μίσος που νιώθω, δημιουργήθηκε απο φόβο. Τον φοβο της εκμετάλλευσης, του πόνου, του σεξ.

"Μωρό μου, τρόμαξα τόσο πολύ" έπαιξε για ακόμη μια φορά σωστά τον ρόλο του ο Mike και με εκλεισε στην αγκαλιά του.

Paco Rabbane 1 million. Βροντοφωναζουν τα χρήματα πάνω του. Μαλακα!

"Ειμαι καλα μην ανησυχείς. Να σου γνωρίσω έναν φίλο μου. Harry απο εδω ο Mike, το αγόρι μου. Mike, o Harry ειναι ενας φίλος" απάντησα με κομμένη την ανασα καθως ενιωσα το βρωμοχερο του να προσπαθεί να παραβιασει το τζιν παντελονι μου και αυτόματα σφιχτηκα.

" Χάρηκα. "απαντησε μονότονα ο Mike και δεν έκανε την παραμικρή κίνηση για να δωσει το χερι του στον Harry.

Αγχωνομαι...

"Και εγω. Sel, εφόσον ειναι εδω το αγόρι σου εγω να φεύγω σιγα σιγά. Τηλεφώνησε μου όποτε μπορέσεις. Περαστικά" μουρμούρισε ο Harry πριν βγει από το δωμάτιο.

Μην με αφήνεις, σε ικετευω. Γυρνα πίσω, φοβάμαι. Κοίτα με στα μάτια. Νιωσε τον φοβο μου, παρε με μακριά του Harry. ΜΕ ΑΚΟΎΣ; Παρε με μαζί σου σε παρακαλώ...

" Μπα, μπα, μπα. Δεν σου είπα μωρό μου να μείνεις μακρυά από καθε αρσενικό; Δηλαδή τι αλλο χρειαζεσαι για να πειστείς ότι ΕΓΩ ειμαι ο αφέντης της σχέσης μας;" πλησιασε το πρόσωπο του στο δικό μου και τα χερια του ειχαν αρπαξει το κεφαλι μου, για να τον παρατηρώ.

UnstoppableNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ