-Ai un fund sexy!
Clasa a inceput sa coata "ooooo"-uri pe gura.M-am uitat urat la ei,cat si la el si l-am prins de camasa.
-Asculta pocitanie,mai fa asta o data si te las fara dinti in gura.
Ma asez la locul meu si imi bag castilr in urechi.Ascult linistit muzica pana intra diriga in clasa si striga sa le scot.
-MAI LASAMA DRACULUI SI VEZITI DE ORA TA!SUNT PROST DISPUS SI NU VREAU SA AJUNGA CAREVA IN SPITAL.ASA CA VEZITI DE TREABA MAMAIE!
A fost socata cei drept,ma lasat in pace,pana am adormit.Treaba cu Lex si sarutul,pot doar sa cred ca e un joc de al lui,ca sa spuna lumii ca sunt un ciudat gay.Nu sunt gay si nici nu voi fi!Nu voi mai lasa pe nimeni sa isi bata joc de mine!Chiar daca inseamna sa ajung sa il bat pe Lex,ma asez mai bine si ma las purtat de somn.Tocmai ce fug,peste tot este intuneric,o pereche de ochi rosii ma urmaresc,iar zambetul se formeaza intr-un ranjet diabolik. (Ca sa se stie nu scriu gresit,ci asa imi place mie sa pun uneori k in loc de c).O mana cu ghiare ma prind,tinandu-ma in palma lui.
-Micutule,in curand va pune mana pe tine.
-C-ce...?
-Posesivitatea lui e mare,dar nu ca iubirea lui.Iti va fi greu,poate.Dar acesta e destinul tau,nu poti fugi de el.Cel posesiv te va lega de el si vei ajunge sa fi dependent de prezenta sa.
Totul sa destramat cazand intr-un abis negru
-Gahhh!
Am tresarit,respirand greu,corpul imi tremura,iar fata imi era transpirata.Mi se pare mie sau sa facut frig.
-Nao...
Clasa era in jurul meu,uitandu-se ingrijorati.
-Nao,nu arati bine.Am incercat sa te trezim ca ora sa terminat dar nu dadeai semn,respiratia ta incetinea de parca ajungeai sa fi mort.
-M-mort.Am avut doar un vis sau cosmar.
-Asta nu are cum,sau habar nam.Pulsul tau scadea,iar Lex a incercat sa te salveze.
-Lex?
M-am uitat la el confuz,vazandu-i fata fare dadea semn ca va plange ma facut sa ma uit uimit la el,ceea ce e ciudat.De ce ar plange?
-Nao cred ca mai bine ai merge acasa.
-Nu! Sunt bine,Mike.Mersi de grija.
-Sigur?
-Dada.
Orele au continuat,Myse tot mi-a dat patura din dulapul lui din cauza ca caldura din scoala sa domolit din cauza unei defectiuni.M-am infasurat in patura ca un ghem,scriind la ore cu picioarele la piept,cu patura peste tot pana si pe cap.Ceea ce si colegi și-au luat gecile pe ei,doar ca eu am si patura,Lex sa mutat cu mine in banca spunandu-i dirigintei ca Linzi isi tot baga mana intre picioarele lui.Normal ca dirigintei nu ia convenit ce a facut Linzi asa ca a bagato la detenție pentru 3 ore.Am simtit o atingere pe picior,am prins repede mana lui Lex,si l-am oprit.
-Inceateaza.
-De ce?Sti?Chiar as vrea in momentul de fata sa fiu intre picioarele tale,unde fundul tau mare si bombat se preseaza de penisul meu.Ah!
M-am tras mai la margine,fiind usor dezgustat,dar si cu obrajii rosi deoarece ticmai ce mi-am imaginat asta.
-Sti?spune si ma uit la el.Chiar as vrea sa te pun in momentul asta pe banca si sa ti-o trag atat de tare incat sa ma implori pentru mai mult.
Sa sunat ca o anuntare ca orele s-au terminat.Clasa a si zburat afara ramanand noi doi,constient de asta si de ce a zis mai devreme am vrut sa fug acasa,dar el ma prins de brat trantindu-ma cu spatele de banca.Mia ridicat picioare punandu-se intre ele,și-a cobirat fata spre a mea ranjiind.
-Ups se pare ca se intampla.
Ochii lui sunt atat de negri si ma privesc atent incat ma fac sa tremur.
-Deja tremuri?O ce dragut!
-N-Nu...lasama...
-Dar eu nu vreau,iubire.
Era gata sa imi dea pantaloni jos cand un baiat a intrat in clasa.Lacrimile erau pe fata mea,ceea ce ma facut sa ma intorc sa nu ma vada.
-Lex,cred ca il sperii.Sa mergem!
Sa uitat la mine,indepartandu-se.
-Ne mai vedem pisoi.Sa mergem,Drew.
Am trecut pe langa ei ca fulgerul plecand spre casa,odata intrat am trecut pe langa familia mea drept in camera.M-am imcuiat si m-am pregatit pentru a iesi cu Mike.Ora sapte a sosit ca vantul,i-am spus mamei ca plec.Tata,mdea incerc de dragul mamei sa il accept,m-a intrebat daca sunt bine si i-am zis ca nu am nimik.L-am asteptat pe Mike in centru,odata aparut ma imbratisat.
-Am...scuze.
-Nu are nimik.Deci unde mergem?
-Ce spui sa mergem la MsRose?E o cafenea super.
-Mi-ar placea,doar ca nu beau cafea.
-Ce spui de ciocolata calda si o prajitira?
-Serios?spun cu ochii sclipind
-Da.
-Super!Sa mergem!
Spun si il trag dupa mine pana in local.M-am uitat la prajituri,alegand o ciocolata calda si o prajitura cu ciicolata.Mike și-a luat o cafea si o prajitura cu lamaie.
-E atat de bun~~~.spun ca un copil,dupa ce i-au o bucata din ea.
-Ma bucur ca iti place si ca mi-ai acceptat invitatia.
-Oricand.
-Stai,ti-au ramas mustati si ceva ciocalata pe fata.
Am chicotit,dar am ramas uimit cand sa aplecat si mi-a sters ciocolata si mustatile de pe fata.Usa de la lical sa trantit de perete facandu-ne pe toti atenti.Lex urmat de 2 fete si 3 baieti au intrat in local.Sa uitat la mine,facandu-ma sa inghit in sec.Au comandat si s-au asezat langa noi.
-Deci?
M-am uitat catre Mike confuz.
-Ce iti place sa faci?Am observat ca iti place mult sa joci baschet.
-Jocul cu baschetul e doar o distractie,nu prea as intra in jocul profesional.
-Poate jucam candva.
-Poate.Imi place mai mult sa ascult muzica,sa fac poze,nu prea un interes pe ceva anume.
-Suna grozav.
-Dar tu?
-Vreau sa ajung profesionist la baschet.
-Cand castigi primul meci de profesionist nu uita sa iti mentionezi prietenul car ete sprijina.
-Si care e ala?
-Eu!
Mike incepe sa rada,rad si eu dar o aura in spatele meu,imi face pielea de gaina.
-Te voi duce acasa,am tot povestit si sa facut tarziu.
-Putem sa mai mergem undeva?spun.
-Sigur.
Ne-am indreptat spre sala de jocuri.
-Ce facem aici?
-Vroiam sa castig un nou telefon,si m-am gandit ca poate reusesc.Tot incerc de cateva zile.
Am inceput jocul,dar am pierdut,fiecare runda.
-Sa mergem.
-Stai.
Mike a jucat si el si spre surprinderea mea a castigat 2.
-Tu...cum ai facut asta?
-Vezi mostrul asta verde?
-Da.
-Acesta trebuie eliminat.Poftim!
Mi-a înmânat un telefon.
-Eu...
-E un cadou.
-Multumesc.
Spun si ii sar in brate.Am mers spre casa la un timp luandu-ne la revedere.
CITEȘTI
My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)
Werewolfaceasta carte este interzis homofobilor.Nu raspund pentru nimic daca cititi.Dar va anunti ca nu aveti voie cei care sunteti homofobi.Aceasta carte este despre persoana de acelasi gen*