Bölüm 1

1.3K 58 9
                                    

Bölüm şarkısı: Kesha-praying


Yağmurlu havaları seven biriyim, gerçekten ama sadece pencereden bakan Arap kızı gibi seven biriyim. Yağmurun altında yürümek, ıslanmak, ayakkabılarımın su dolması gibi yan etkilerinden ötürü pencereden bakmıyorsam nefret ederim.

Hiçbir zaman hava durumunu kontrol etmediğimden bir anda en sevdiğim spor ayakkabım ayağımdayken yağmura yakalandım. Oysa ders sırasında hava güneşliydi... Bu yüzden sevemedim sanırım şu sonbaharı.

Hızlı adımlarla kendimi okulun karşısındaki kahve dükkanına attım. Gece uyuyamayan biri olduğum ve tüm derslerim sabahın köründe olduğu için tüm günü esneyerek geçiren tiplerdenim ve bu tipler asla kahvesiz yaşayamaz.

İlk dersimle ikinci dersim arasında iki saatlik bir boşluğum olduğu için vaktimi burada yağmurun dinmesini bekleyerek harcamaya karar verdim. O sırada Şeker Portakalı'nı tekrat okuyup ağlamayı planlıyordum.

Barista her zaman içtiğim klasik kahvemi elime tutuşturunca Arap kızı moduna girmek için sol köşeye oturdum. Buradan yağmuru izleyip dışarıda beş dakika önce benim yaptığım gibi koşuşturan insanları izleyip gülebilecektim.

Şeker Portakalı'nı okuma planım yatmıştı çünkü tam çaprazımdaki masada üç yeni gelin saçlı kadın kahkahalar eşliğinde gıybetin dibine vuruyordu.

Gıybetle hiçbir sorunum yok, ben de severim lakin senin eski sevgilinin eski sevgilisinin fakbadisi bel soğukluğuna yakalanmış olabilir ama bundan banane?

Telefonumu çıkartıp Evimin Direği'ne mesaj attım. "Bey bizim ekibi topla, her zamanki yerdeyim. Çabuk olun, efendiniz sıkılıyor.

"Bir dakika geçmeden yanıt geldi. "Evimin erkeği biz de oraya gelmeyi planlıyorduk. Özledim seni." Senin evimin erkeği yazan parmaklarını yerim ben.

Luhan, Lisa ve Jisoo ile içeriye girdiğinde yandaki yüksek ablaların gıybetine katılmak üzereydim. Kahvelerini alıp yanıma geldiklerinde ayağa kalkmaya bile tenezzül etmedim. "Targaryen hanesinden Daenerys, isminin birincisi, meereen kralı, andalların, rhoynar ve ilk insanların kralı, yedi krallığın hükümdarı, diyarın koruyucusu, büyük çim denizinin khaleesi'si, zincir kıran, ejderhaların babası sizi selamlıyor.

" yanıma oturup kahvesinden bir yudum aldı. "İlk dersin nasıldı evimin erkeği?""Klasik, her zamanki gibi uyudum ve notları Jaehyun'dan aldım. Yazık, ona yürüdüğümü sanıyor. Senin nasıldı evimin direği?"

"Ben de aynı şekilde. Tek fark Winwin'e not veren bendim... Sence o da senin taktiğini mi kullanıyor?" Tek kaşını kaldırmış ve şüpheyle bakmıştı bana."Bebeğim başka bir şey vermediğin sürece sıkıntı yok. Hem burada Winwin'den bahsediyoruz, sike sürecek aklı yok, benimle aynı taktiği nasıl kullansın?"

Yavaşça başını salladı. "Haklısın, o bir..." Jisoo ve Lisa aynı anda "bir aptal sarışın." deyip cümleyi tamamladılar. Jisoo gözlerinden kalpler fışkırtarak "Siz sevgili olsanıza, hem aynı evde yaşıyorsunuz hem de taş gibisiniz maşallah." dediğinde içimi çektim. Okul başladığından beri bizi birbirimize ayarlamaya çalışıyordu.

"Bebeğim, sevgili dediğin eninde sonunda götüne tekmeyi koyan bir şerefsizdir. Ben neden Luhan gibi çıtır birini sevgilim yapıp hayatımdan çıkartayım? Evimin direği o benim. En yakın arkadaşım olarak sonsuza dek yanımda tutmayı planlıyorum.

İNTİKAM |HUNHAN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin