bölüme başlamadan önce kızların elbiselerini şöyle bir bırakayım
Shawn;
Sabahın köründe zorla uyandırılmam yetmiyormuş gibi bir de Justin ve Zayn tarafından dövülerek giydirilmiş, her ne kadar ben pijamayla gitmek istiyorum dediysem de sözümü dinletememiştim. Bir kez daha boğazımı sıkan kravatı hatırlayıp ellerimle gevşetmeye çalıştım. Böyle giyinmek hiç bana göre değildi.
Saatlerdir Zayn'in arabasının içinde kızların hep birlikte Hailey'in evinden çıkmalarını bekliyorduk. Çünkü ben rüyamda koyun sayarken kızlar çoktan buluşmuş ve şafak vaktinde hazırlanmaya başlamışlardı.
Zayn kolumdan dürttüğünde parmağıyla işaret ettiği yere baktım. Kızlar sonunda hazırlanmış, arabaya doğru geliyorlardı. Kızlar sonunda yanımıza geldiklerinde Justin ağzını kara delik gibi açmıştı. "Oha bunlar kim"
Selena gülümseyip kafasına bir tane geçirdikten sonra kendine geldi ve kalkıp yerini Selena'ya verdi. Selena ön koltuğa otururken Justin de arka koltuğa yerleşti. Bir yanında Taylor, bir yanında ben, benim yanımda da Hailey oturuyordu. Selena önde tek başına yaylana yaylana otururken biz arkada nefessiz kalmıştık. Kylie'nin ayakta kaldığını görünce gülmeye başladım. "Hadi sür Zayn, Kylie gelmesin"
Kylie olduğu yerde sinirle zıplayarak saçımı çekiştirdi. Zayn bir yanındaki koltuğa, bir de dört kafa bir vücuttaymış gibi duran bize bakıyordu. Bir süre daha baktıktan sonra oturduğu koltuktan kalktı. "Justin, geç sen sür"
Justin bir süre anlamsız bakışlarla karşılık verse de dediğini yapıp sürücü koltuğuna geçti. Zayn Justin'in kalktığı yere oturdu ve Kylie'ye bakmaya başladı. Hepimiz dönen saçmalığı anlamaya çalışıyorduk ki Zayn, sessizliği bozarak ellerini Kylie'ye doğru uzattı. "Gel, kucağıma otur"
Kylie gözlerini kısmış ve ağzını kocaman açmıştı. "Ne diyorsun sen be pis sapık"
Zayn kahkaha attıktan sonra Justin'in ensesine bir tane yapıştırdı. "İlerle o zaman Justin, keyfi bilir"
Justin oturduğu koltuktan hafif doğrularak kafasını bize doğru çevirdi. "At mıyım ben orospu çocuğu"
Kylie ise sinirden dudaklarını ısırıyor, bir yandan da Zayn'e öldürücü bakışlar atıyordu. Zayn şansını bir kez daha denemek için Kylie'ye sorar gözlerle baktı. Kylie, Zayn'in dizlerinin üstüne çantasını koyduktan sonra kendi çantasının üstüne oturdu. Zayn savaş kazanmış gibi gülümsedi.
Justin;
Harry'nin kapısının önünde mal gibi bekliyorduk çünkü Harry uyuya kalmıştı. Kapıya bilmem kaçıncı kez daha vurduktan sonra pes edip yere oturdum.
Shawn arka bahçeye doğru yürümeye başladı. "Hemen dönerim"
Elinde kocaman bir taşla döndüğünü görünce hepimiz panikle Shawn'a doğru koşmaya çalıştık ama o kafasıyla bize "Gelmeyin" işareti yapıyordu. Elindeki taşı Harry'nin camına doğru fırlattığı an kızların çoğu yere çöküp kulaklarını kapatmış, ben de yanımda oturan Selena'yı duvar kenarına çekip üstüne siper almıştım. Büyük bir gürültüyle bahçe cam kırıklarıyla dolarken, Shawn hiçbir şey olmamış gibi yukarıya bakarak ellerini çırpıyordu. Zayn çöktüğü duvarın dibinden kalkarak Shawn'ın yanına koştu. "Oğlum mal mısın lan sen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG BANG | groupchat
Hayran Kurguselena * justin * shawn * hailey * zayn * gigi * taylor * harry * liam * kylie • küfür içerir • #1 - jelena | 25.07.2020 #1 - haylor | 12.02.2021 #1 - zigi | 12.02.2021 #1 - nickjonas | 11.08.2021