Epilógus

502 21 2
                                    

Leszálláskor bekapcsoltam a telefonomat, és egy csomó üzenetet, nemfogadott hívást kaptam a fiúktól, és anyáéktól, de a legjobb barátnőmtől egyet sem. Szép.
Kicsit honvágyam volt, de örültem, hogy végre itthon tudhatom magam. Fájt, hogy ott kellett hagynom a fiúkat, de nem tehettem mást. Nem bírtam ott tovább.

Mikor hamaértem, gyorsan letusoltam, megmostam a hajam, és kimostam a ruháimat. Ilyenkor hiányzik ide Kiara, mert nagyon unatkoztam.

Fél óra elteltével elhatároztam, hogy kitakarítom a szobámat, mikor valaki bejött a szobám ajtaján.

- Szia.
- Tae?? Mi a francot keresel itt??
- Utánad jöttem.
- Miért?
- Hiányzol nekem, nekünk.
- Neharagudjatok, de nem megyek vissza. Szóval mind hiába. Sajnálom.
- Kérlek.
- Nem!! Nem fogok vissza menni. Nem akarok. Nem érzem jól magam Párizsban, lehet ha valaki ezt meghallaná megpofozna, de nem érdekel. Sajnálom. És ha most megkérlek, menj el. Menj vissza a többikhez. És üzenem nekik, hogy nagyon sajnálom, hogy elmentem, de ezt láttam a legjobb választásnak.
- Rendben. Ahogy szeretnéd. De tudd, hogy nagyon hiányozni fogsz nekünk... főleg nekem.
- Ti is nagyon. És ugye tudjátok, hogy nagyon szeretlek titeket.
- Mi is téged. Legjobban én. - mondta, és egy határozott mozdulattal megcsókolt. Természetesen visszacsókoltam, és azért imátkoztam, hogy egy örökkévalóságig tartson. De sajnos semmi nem tart örökké, ahogy ez sem.
- Majd talán... elmegyek hozzátok. Oké?
-Rendben. - mondta.

Tae mikor elment szörnyen éreztem magam. Sajnátam őket. De nem tehettem mást. Jobb lesz így.
Először Kiarával kellene lerendeznem a dolgokat, de ahogy érzem ez nem fog menni. Túl dühös vagyok rá, lényegében miatta jöttem haza. De nem bántam meg. Elhatároztam, én őt többe nem fogom keresni. Megbántott.

Egyszer feltettek nekem egy kérdést; vajon egy hét megtud változtatni egy embert? Egy hét eltudja dönteni az ember hatralévő életét?
A válaszom igen.

VÉGE

Először is BOLDOG ÚJ ÉVET!!🎆💜
Másodszor na igen, itt az utolsó rész. Végül csak egy rész lett belőle, nem szerettem volna bonyolítani mégjobban.
Remélem tetszett ez a kis "könyvecske" :3
Köszönöm, hogy itt voltatok velem. Szeretlek titeket!!❤❤
(Lessetek át a másik könyvemre is!😘)

Egy hét Párizsban | kim taehyung ff. ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora