*8*

76 2 0
                                    

Herkes biranda iceri buldukları yere yerleşmişlerdi.Gözüm kapıya yöneldiğinde Deniz hala ordaydı.Istemsizce içeri girdi.

-Sesler tekrar yükseldi ooooo kahvaltıda var.

Ekin: Hadi  canım sende gel!

Sesin hedefinin gittiği yere doğru baktığımda Denizin ta kendisiydi.Icimi tuaf bir durum kapladı.Hareketlerinden aralarında birşeyler olduğu belliydi. Artık düşünecek durumu çoktan aşıp kendimi kabuğuma çekmek istiyordum.

Eeee dün ne yaptınız bakalım sözü ile kafamı kaldırıp Ekine baktım biranda herkes atıştırmayı bırakıp bana baktılar.Ne olduğunu anlamamıştım.Aaaa aptalın tekiyim ben imaların adresi belliydi.Cevap vermeme fırsat vermeden

Ediz:Çok soru soruyorsunuz güzeldi tatmin oldunuz mu?

Deniz:(Içim içimi kemiriyor yukarı çıkmadan önce birşey mi oldu?)derin nefes alırken herkes bana bakıyordu. Gözlerimi Okyanus gözlerine çevirdim birşey görmek istiyordum beni dün ile ilgili mutlu edicek ufacık birsey ama tek gördügüm benim düşürdüğüm durumdan dolayı ne kadar utanç içinde olduğu ve gizlemeye çalıştığı baş kaldıran hırçınlığıydı.Onu bu durumdan çıkarmam gerekiyordu Ekine rağmen.

-Ne oldu? Ediz

-Nasıl?

-Dün

-Burda kaldım ya onu ima ettim sadece

-Ama herkesin ne anladığının farkındasın ve Okyanusu küçük düşürücü hareketlerde bulunma sakın

Gözlerimi Okyanusa yönelttim ve ayırmadan gözlerime bakmasını sağladım.Evet Ediz burda kaldı arkadaşlar ama Okyanus değil.

Ekin:Tamam anladık sorun yok ama nerde kaldı sen nerden biliyorsun?

Nefesimi tutumuştum Denizin ağzından çıkıcak kelimelere bakıyordum ve herkes

-Bende kaldı dedi ve sustu.

Uzunca bir süre sessizlik oldu kimse konuşmuyor birseylerle oyalanıyordu.Ben bu gizem olayını anlayamadım.Ekin sakince neden diye sordu.

-Deniz:Ne yani burda tanımadığı bir adamla mı kalıcaķtı?

Ekin:Sende onun için tanımadığı bir adamsın.

Durdum doğruydu bende ona yabancıydım ama kalmıştı işte gitmemişti ve yüzüme istemeden bir gülümseme yerleşti.Ekine doğru baktığımda susmasını sağladım.

Ne olduğunu anlamamıştım ama içim birazda olsa rahatlamıştı.Evet ben neden rahatlamıştımki oda bir erkekti ve tanımadığımdı aslında uzun zamandırda tanıdığım biri gibiydi yine utanç içime küt diye oturmuştu.

Denizin sesi ile irkildim

Hadi millet kalkıyoruz yeterince rahatsızlık verdik.

Herkes evden çıkmaya başlamıştı.Ekin Denize sıkıca sarılıp yanağına uzanıp  öptü.İçim üşüdü birlikte oldukları açıkça ortadaydı bütün umutlarım da kapıdan bir bir kaçıp uzaklaştı.

Ediz de benden özür dileyici bakışları ile ayrıldı. Deniz kapıdaydı ve ben bu kadar hızlı duygu iniş çıkışından yorulmuştum ve onun Ekin ile olması gerçeği ilede kapıda yüzleşince artık gücüm kalmamıştı.Görüşürüz diyerek içeri kendimi atmıştım sonunda ve aptal platonik aşık olmaktan nefret etmiştim . Kendimi huzurlu buldugum su damlalarının altına bıraktım bu beni herzaman mutlu ederdi Yorgundum okula gidemezdim haftaya sınavlardan sonra rahattım  seneye üniversite biticekti aileme gitmeye karar verdim. Annemm hemen aradım huzuru bana tattıran kadın.Uzunca konuştuk sonra kapı çaldı yine beni ne bekliyordu acaba?

Yüksek sesle evde yokum diye bağırdım.Kapıda ses yoktu. Yine çaldı gidip açmaya karar verdim.

Deniz kapıdaydı.

Evde yoktun sen neden açtın?

Evde yoksam sen neden bekledin?

Ikimizinde vericek cevabı yoktu.

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin