Kotis olid lõhnad ja kehaspreid ning paar kreemi. Võtsin koti ja potsatadin tema kõrvale.
Ta võttis mind kaissu ja minu kaisus oli Sarah. Harry klõpsis kanaleid ja mina surfasin telefonis.
"Harry?" küsisin talt ja ta vaatas minu poole.
"Mis on kallis?" küsis ta mult.
"Lähme jalutama koos Sophia ja Liamiga?" ta jäi natukeseks ajaks mõtesse.
"Lähme!" ütles ja ma haarasin telefoni ning valisin Liami numbri.
"Hallo?" vastas ta.
"Lähme jalutama?" küsisin Liamilt.
"Oota ma küsin Sophialt ka!" vastas ta ning oli kuulda hääli.
"Lähme, saame teie toa juures kokku?" vastas ta.
"Jah, saame!" ütlesin vastu.
Tõusin püsti ja läksin magamistuppa.
Avasin kohvri ja hakkadin riideid otsima. Valisin katkised teksad ja topi.
Võtsin ka Sarahile riideid. Talle võtsin lillelise kleidi.
Harry tuli koos Sarahiga tuppa. "Tead mida?" küsis ta mu käest kleiti võttes.
"Nuh?" vastasin oma pükse vahedades.
"Ma tahan teist last!" ütles ta mulle lähemale tulles.
"Woah, woah, woah ja woah" ütlesin käsi üles tõstes.
"Me alles saime omale lapse!" ütlesin talle musi tehes.
"Ma tahan veel" ütles Harry.
"Oodata tuleb!" ütlesin kui ma Sarahil kleiti sättisin.
Võtsin vankri ja panime selle õigesse asendisse.
Viskasin veel koti õlale ja lahkusime toast. Sophia ja Liam astusid ka samal ajaluksest välja.
|||
"Harry, vaata seda!" ütlesin talle ühte meest pluusi vaadates.
"Mulle meeldib!" ütles ja läks riietusruumide poole. Järgnesin talle ja ootasin kardina taga.
"Kuidas sobib?" küsis ta kabiinist välja astudes.
"Wow!" vastates ta küsimusele.
"Sa me stilistiks ei taha hakkata?" küsis ta mulle musi põsele tehes. "Tahaks!" ütlesin vaikselt.
"Me võtame selle." ütles Harry.
Mõtlesime, et läheksime jalutaksime natuke ringi.
Ma tõeliselt loodan, et keegi fännitest meid väga ei märkaks.
Te vist saate valesti aru, mulle väga fännid meeldivad. Ma ei muretse enda vaid Sarahi pärast.
|||
Kuna kell saab varsti 20.30 ja meil oli söömas käidud, istusime me meie toas. Jutustasime ja vaatasime telekat.
Antsin Sarahile täna viimast kord süüa. Võtsin ta sülle ja kiigutasin natuke.
Viisin ta meie tuppa. Sammusin tagasi teiste juurde ja istusin Harry sülle.
"Mis kell homme sinna peame minema?" küsisin Liamilt. "Oli vist natuke kella 12?" vastates mu küsimusele.
"Juba?" küsisin suu lahti. "Vist küll?" vastas Liam. Mängisin Harry juustega kuni ta tegi väga imeliku häält.
"Hei, mul oli valus!" ütles ta lapsiku häälega. "Vabandust Harry!" ütlesin talle musi tehes.
|||
"Lähme magama?" küsisin Harryle ninale musi tehes. "Jah?" ütles ja võtis mind kätele ja viis mind magamis tuppa.
Läksin vannituppa ja hakkasin hambaid pesema.
|||
Käisime söömas ära ja olime valmis minema. Võtsin kotid ja vankri ja lahkusime toast. Astusime lifti ning Harry vajutad nuppu.
Alla jõudes läksime kuskile alla parklasse kuna fännid ei tohiks meid märgata. Autos istusid juba Zayn ja Niall.
"Hei!" ütlesin kui ma maha istusin.
"Hei!" ütlesid nad kui ühest suust.
Umbes 10 minuti pärast hakkasime sõitma.
Mina ja Niall istusime telefonides ja Harry ning Zayn vaatasid aknast välja.
Varsti paistis ka areena. Sõitsime selle lähedale ja lahkusime autost. Niall aitas mul vankrit kokku panna.
Kuna Harry otsustas last hoida. Läksime sisse ja seal ootasid Lou ja Lux.
"Laula." ütles Lux ja tormas minu juurde.
"Hei, Lux!" ütlesin ning kükitasin ja tegin kalli.
"Tule lähme!" ütles Harry ja vedes mind nende garderoobi juurde.
"Pane need!" ütlesin talle kostüümi näidates. "Aitäh printsess!" ütles ta mulle ühe korraliku suudluse suule asetades.
"Palun Prints!" ütlesin pärast suudlust. Lahkusin nende garderoobi juurest.
Istusin diivanile kui nägin ukse peal ema ja isa. "Ema, isa!" ütlesin neile kalli tehes.
"Mis te siin teete?" küsisin emalt. "Liam, kutsus meid!" vastas ta embusest lahkudes.
"Ma lähen otsin Harry üles!" ütlesin emale ja lahkusin nende juurest.
Leitsin Harry koridorist suudlemas ühe naisega. "Mida sa endale lubad?" ütlesin selle naise ta juurest ära tõmmates.
"Ma olin just sinu juurde tulemas kui see inimene tuli mu juurde ja hakkas mind suudlema!" vastas Harry mulle.
"Kas see on tõsi?" küsisin sellelt naiselt. "….........."
|||
Hei, uus osa.
Kuidas teile FOUR meeldib? Ma lihtsalt jumaldan seda ❤
Seda pildil see areena pilt on suhteliselt lampi pandud. Kuulake ka seda laulu ❤KatariinaPeetson ❤