PORADA 1

32 0 1
                                    

Hejka kochani witam serdecznie. Jak wiecie będę pisała o problemach nastolatek i możliwości ich rozwiązania. Pierwszym tematem, który będę chciała poruszyć będzie ODCHUDZANIE. Tak dobrze przeczytaliście. Na pewno każda z nas chciała się odchudzać, ale nie wiedziała jak się za to zabrać. Dzisiaj przedstawię wam moje 10 punktów odnośnie odchudzania w okresie nastoletnim.

1. Na pewno musisz pić dużą ilość wody. Jeżeli np. nie lubisz wody zwykłej niegazowanej to możesz to wody dodać jakieś zdrowe dodatki przykładowo: listki mięty, plasterki cytryny, pomarańczy. Można pić wodę gazowaną, ale nie w dużej ilości.

2. Należy ograniczyć słodycze. Oczywiście możesz zrobić sobie jeden dzień w tygodniu zjeść coś słodkiego lub jakiegoś fast-fooda. Jeśli bardzo chcesz coś słodkiego to zjedz kilka kostek gorzkiej czekolady.

3. Trzeba uprawiać sport nie tylko dla samego odchudzania, ale dla samego zdrowia. Musisz znaleźć sport, w którym czujesz się najlepiej. Jest mnóstwo sportów znajdź swój ulubiony.

4. Ważną sprawą jest też prowadzenie zdrowego trybu życia, a co za tym idzie zmiana nawyków żywieniowych. Chodzi tu o to by jeść więcej warzyw i owoców, jeść białko, tłuszcze najlepiej roślinne. Oczywiście możecie się więcej dowiedzieć o zdrowym trybie życia na innych blogach. Jeżeli chcecie to mogę stworzyć dla was taki post.

5. Możesz jeść przekąski pomiędzy posiłkami. Jednak należy pamiętać żeby te przekąski były zdrowe. Przykładowe przekąski: orzechy włoskie, owoce, warzywa. Mogę dla was przygotować post ze zdrowymi przekąskami tylko musicie mi dać znać, że taki temat chcecie.

6. Zamiast kawy wypij rano na czczo ciepłą wodę z cytryną. Napój ten nie dość, że cię pobudzi jak kawa to też przyspieszy twój metabolizm.

7. Jedz 5 posiłków dziennie. Pamiętaj, że najważniejsze jest śniadanie.

8. Proste kroki które wpłyną pozytywnie na twoją sylwetkę: schody zamiast windy, 10 minutowy spacer z psem.

9. Pij herbatki ziołowe, które wpłyną dobrze na twoją sylwetkę ale również na paznokcie, włosy.

10. A przede wszystkim bądź dobrej myśli i pamiętaj, że jesteś piękna!!


To tyle z dzisiejszego postu. Jeżeli pomogłam ci to koniecznie napisz komentarz. Jeżeli chcesz porady na jakiś konkretny temat to pisz śmiało. Ja dziękuję bardzo za poświęcony czas! Buziaki

AGATA:)

Porady Agaty dla nastolatekWhere stories live. Discover now