#4 kiedy Mortis zrobił pranka dla Piper

51 0 2
                                    

A Mortis pomyślał jaki prank moż być dla Piper.Mama powiedziała że dziś o 24:00 bendą fajerwerki a Mortis i Piper się ucieszyli a Piper ot powiedziała o może se zaprosze na piżamowe party i za dzwoniła do Bibi do Sheli jeszcze Nite.Kiedy już była godzina 22:00 i Mortis zaprosił też na piżamowe party Leona i Kruka i Sandiego kiedy już koście przyszli to otwożył im Piper a to byli goście Mortisa i Piper zawołała Mortisa aon otpowiedział co o moi goście zapraszam na gure mam telewizor o fajnie może pągądamy choror powiedział Kruk.I znowu zadzwonił dzwonek i zeszła Piper o cześć powiedziała Piper o chejka dzisiaj piża ma party i pomalujemy pazurki własnie przyniosłam lakiery o super powiedziała Piper.Zamną dziewczenta idziemy na gure okej idziemy zrobiłam miejsca dla was mamy łużko pientrowe o ja śpie na dole aja śpie na guże powiedziała Piper o zobaczyłam że jest godzina 24:39 o niedułgo pułnoc chocie robimy pazurki oki.Kiedy już Mortis powiedział że nie oglądamy chororu a Kruk powiedział czemu bo zasne i niezobacze fajerwerek okej dobra gramy wy braw star oki gramy. Dobra kupiliście fajerwerki tak o super i powiemy kto i wkim się zakochaliśmy oki tak dobra ja muwwie pierszy okej mi się podoba Piper o teraz ja mi się  podoba Nita teraz ja mi się podoba Bibi ami Jessi.O już są fajerwerki. Kiedy Leon się oświadczył się Nicie.

jedyna miłośćo mortisie i pajperOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz