Chapter 15

159 19 8
                                    

Μα γιατί είναι θυμωμένος; Δεν τον θέλω θυμωμένο! Ξέρω που μπορεί να φτάσει εάν θυμώσει και πραγματικά θέλω να αποφύγω κάθε επαφή με τον θυμωμένο Liam!

«Harry, πήγαινε πάνω θα έρθω σε λίγο να πάρω την πετσέτα μου και να ρίξω κάτι πάνω μου» του λέω

«Οκ, μην αργήσεις» μου λέει και συνεχίζει ανεβαίνοντας τις σκάλες για το μπαλκόνι όπου ήταν όλοι μαζεμένοι.

Προχώρησα μέχρι την ξαπλώστρα μου και πήρα την πετσέτα μου. Σκούπισα τα μαλλιά μου και ύστερα το σώμα μου. Έβαλα το τζιν σορτσάκι μου και την ραντέ άσπρη μπλούζα μου. Μάζεψα τα πράγματά μου στην τσάντα μου και πήγα να την πάρω στα χέρια μου και να φύγω όταν o Liam που ήταν στην δίπλα ξαπλώστρα μίλησε.

«Πως πάει η σχέση με το καινούργιο αγόρι;» ρώτησε ξαφνικά από το πουθενά.

«Παρακαλώ;» τον ρώτησα απορημένη.

«Έλα μην κάνεις πως δεν ξέρεις τίποτα» μου λέει «Σας είδα» συνεχίζει.

«Για μισό λεπτό. Ποιο αγόρι; Δεν έχω αγόρι!» του απαντώ.

«Ο, ναι!» μου κάνει με ύφος υποτιμητικό. Για μια στιγμή. Μ-μήπως εννοεί τον Harry;.

«O έλα τώρα. Εγώ και ο Harry είμαστε μόνο φίλοι» του απαντώ.

«Δεν ξέρω πολλούς φίλους που να έρχονται Τόσο κοντά μέσα σε μία πισίνα σχεδόν ημίγυμνοι» μου απαντά και σηκώνεται από την θέση του.

«Και σένα τι σε νοιάζει;» τον ρωτάω. Μα γιατί κάθομαι καν και του μιλάω. «Εσύ δεν ήσουν αυτός που δεν με ήθελε ποια; Και τώρα τι ζηλεύεις κάτι που δεν είναι πλέον δικό σου; Κάτι που δεν πρόκειται να ξανα-» Σταματάω να μιλάω όταν τα χείλη του κολλάνε στα δικά μου. Προσπαθώ να τον σπρώξω μακριά μου αλλά με κρατάει πιο δυνατά και σπρώχνει τον εαυτό του πιο κοντά μου. Τα χείλη του είναι βίαια πάνω στα δικά και με κάνουν να θυμηθώ το τότε. Την μέρα που με στιγμάτισε. Την μέρα που με έκανε να θυμηθώ.

Flashback

«Liam-» προσπαθώ να τον σταματήσω από αυτό που πάει να κάνει. Είναι μεθυσμένος. Δεν θέλει να το κάνει.

Μα φιλάει δυνατά και βίαια. Κατεβαίνει στον λαιμό μου. Προσπαθώ να τον σπρώξω από πάνω μου. Να τον κάνω να καταλάβει πως δεν πρέπει. Δεν θέλω.

«Liam, σε παρακαλώ» του λέω ενώ κατεβάζει τα χέρια του στους γοφούς μου και τα χείλη του στο στήθος μου.

The Stranger {ON HOLD}Where stories live. Discover now