2.

137 1 0
                                    

Ucítila prudkou bolest v koleni a pak byla jen tma.. Otevřela oči a spatřila nad sebou váček s nějakou tekutinou a okno. Opatrně se snažila pootočit hlavou, když na ni někdo promluvil: ,,Ne, neotáčejte tou hlavou. Eh jo, jinak.. já jsem David Hofbauer z horské služby, právě se nacházíte v sanitce, vezeme vás do nemocnice, protože jste měla nehodu na lyžích. Vzpomínáte si na to?" Mery se nadechla a lehce přikývla. ,,To je dobře." položil svoji ruku na její. Mery k němu sklopila oči. ,,Snažte se nehýbat, ať se ještě víc nezraníte." poupravil infuzi.

z Davidova pohledu..
*
,,Ano?"

,,Davide, na čtyrce kousek nad lanovkou se stala nehoda. Je to mladá žena v bezvědomí, už tam jede Matěj s Filipem, ale zajeď tam taky, je to dost vážný. Jelikož je to skoro dole, tak bude asi stačit širší vozík, sanitka už je na cestě."

,,Jedu, zatim."
*
Popadl bundu, obul si boty a vyrazil. Kluci se zrovna pokoušeli té ženě sundat přeskáče. Seskočil z vozu a běžel k nim. ,,Doklady nějaký?" zeptal se. ,,Tady." podal mu je Filip. ,,Marie Černá, 28 let." četl si pro sebe. Zadíval se do jejího obličeje. ,,Tak nádherná, chudák holka." pomyslel si. ,,Davide, límec." řekl Matěj. ,,Cco?" otočil se na něj David. ,,Límec jí nasaď!" ,,Jo, jasně." dal si doklady do kapsy a opatrně podepřel její hlavu a přiložil jí límec ke krku.

Štěstí v neštěstíWhere stories live. Discover now