Jediné na co jsem se zmohla, bylo přikývnutí. ''Díky bohu, dýl už bych to nevydržel'' pousmál se, chytl mě okolo pasu a políbil mě.
''Justine, počkej'' odtáhla jsem se od něj a přišla jsem ke dveřím svého pokoje. Otevřela jsem je a ukázala mu ať jde dovnitř. Justin prišel kolem mě, pousmál se a sedl si na postel. Já jsem zavřela dveře a chtěla jsem začít mluvit ale on mě přerušil. ''Než něco řekneš Emm. Prosím, vyslechni mě.'' podíval se na mě. Já jsem se jenom pousmála a přikývla. ''Já vůbec nechápu co se tu děje a ani nevím jestli to pochopit chci, jen mi to přijde jako kdyby nám někdo dával druhou šanci. Jako kdyby dal někdo MĚ druhou šanci.'' pousmál se a poklepal na místo vedle sebe. Přešla jsem k němu a sedla si na místo kde ukázal. ''Oba víme, že jsem to pokazil. Byla to ale urychlená reakce nedomyslel jsem následky. A teď tě prosím. Emm, já tě prosím dej mi šanci, někdo nám jí totiž dal znovu.'' koukal se mi do očí. ''Miluju to'' usmála jsem se. ''Co?'' vykulil na mě oči. ''Miluju, když mi říkáš Emm'' usmála jsem se. Položila jsem svojí ruku na tu jeho, která ležela mezi námi. Justin se jen podíval na naše ruce a pak zpátky na mě a usmál se. ''záleží mi na tobě, hrozně moc.'' pohladil mě po tváři.
Asi po hodině se Justin zvedl a já jsem šla s ním ke dveřím mého pokoje. ''Mám nápad'' řekla jsem, ještě než stačil otevřít dveře. ''Poslouchám'' otočil se na mě a jeho nádherné oči mě skenovaly od zdola až nahoru. ''Když už to má být od znova tak to bude úplně od znova.'' usmála jsem se a podala jsem mu ruku. ''Takže já jsem Emma Jenkins, moc mě těší'' trochu jsem se zasmála a Justin se jen usmál a vzal mě za ruku. ''Justin. Justin Bieber'' usmál se a dal mi pusu na tvář. ''Rád jsem vás poznal krásná slečno'' mrknul na mě a zmizel ve dveřích.
Usínám s divným pocitem, celý dnešní den byl zmatený. Nevím co mám očekávat zítra, co když byl tohle všechno jenom sen? Co když to není pravda? Sama sebe jsem se ptala ale nedokázala jsem si odpovědět. Ležela jsem na posteli a koukala jsem do stropu. Obklopují mě fialové stěny, které mě vždycky uklidňovali, ale teď si tím nejsem uplně jistá. Nejsem si jistá vůbec ničím. Ještě několikrát jsem se pootočila a přemýšlela jsem ale pak jsem konečně usnula.
''Vstávej zlatíčko'' otevřela jsem oči a uviděla jsem tátu. ''Dobré ráno'' zachraptěla jsem. ''Jen ti jdu říct, že odlétám, doufám, že se tu budeš mít dobře a nezapoměň dneska na ty Brownovi prosím. Přijedu hned jak to bude možné'' usmál se a dal mi pusu na čelo. ''Měj se tati'' pousmála jsem se. ''Pa, spinkej'' řekl a zvedl se z postele. Během minuty už byl pryč. Snažila jsem se znovu usnout ale nešlo to. Po chvíli jsme se rozhodla, že bych si mohla jít zacvičit. Seskočila jsem z postele a cestou do koupelny jsem si vzala věci na převlečení. Vyčistila jsem si zuby, převlékla se a vlasy jsem si dala do culíku.
Seběhla jsem schody a cestou přes kuchyň jsem si vzala flašku s vodou. Seběhla jsem ještě jedno patro a otevřela jsem dveře od tělocvičny. ''Ahoj, co tu děláš?'' usmál se na mě Justin. Musím říst, že jsem se ho až trochu lekla, nečekla jsem tady nikoho. Je 7 ráno a všichni od ochranky co tu mají přístup sem chodí až odpoledne nebo k večeru. ''Ježiš, já jsem se tě lekla.'' zasmála jsem se. ''Co myslíš, že tady asi dělám? Jdu si číst?'' smála jsem se ještě víc a položila jsem si ručník i s vodou na zem. ''Ne vážně, Emm'' zasmál se taky. ''Jdu si trochu zacvičit, hlavně teda zaběhat a pak si asi trochu zatancuju'' vyplázla jsem na něj jazyk. ''Ty tancuješ?'' vykulil na mě oči a já jen přikývla a už jsem zapínala pás na běhání. ''Teda, je něco co neumíš?'' zasmál se a sundal si triko. Při pohledu na něj jsem se musela kousnout do rtu, tohle mi nedělej Bieber. ''No, tancování mě baví ale není to nic úžasnýho. Na veřejnosti bych nikdy netancovala'' smála jsem se. ''No jasně'' vyplázl na mě jazyk. ''Jestli tancuješ jako zpíváš tak to musím vidět.'' koukl se na mě. ''Nekoukej na mě a radši zapni nějakou muziku'' usmála jsme se a kývla jsem k repráčkům na druhé straně místnosti. Justin se jenom usmál a šel k nim
''Páni, jsi fakt dobrá. To nezapřeš'' smál se na mě, po tom co jsem mu ukázala pár svých choreografií. ''neblbni, začnu se červenat.'' skočila jsem vedle něj na zem. ''Já miluju když se červenáš, jsi pak ještě víc roztomilá než normálně.'' usmál se na mě. Zase jsem se dívala do těch jeho nádherných očí, oh bože pomoc mi. ''Já zase miluju tvoje oči'' vypadlo ze mě. Musela jsem se začít červenat ještě víc. '' To sem řekla nahlas, že?'' zasmála jsem se a hlavu jsem si dala do dlaní. ''Děkuju'' řekl. Cítila jsem jak mi vzal ruce a dává je pryč z mého obličeje. Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se na něj. V tu chvíli mi bylo jedno, kdo jsem, kde jsem. Hlavně, že sem tu s ním. Viděla jsem jak jeho oči přeskakují z mých očí na mé rty a pořád dokolo. ''Tak už mě konečně polib'' šeptla jsem se Justin mi vzal tvář do dlaně a políbil mě. ''To nestačí'' řekla jsem, když se odtáhl a zase jsem se přisála na jeho rty. Tentokrát ale jinak, víc vášnivě. Nevím co to do mě vjelo ale já ho musela mít.
Než jsem se stačila vzpamatovat tak jsem ležela na zádech a Justin byl nademnou. Nepřestával mě líbat, jeho ruka putovala pod moje tričko a já ho hladila po břiše. Má tak úžasný břicho. On je celej úžasnej. Najednou sem cítila jak Justin bral moje triko do rukou a chtěl mi ho sundat. ''Jdeme nahoru'' usmála jsem se mu na rtech a táhla jsem ho do svého pokoje...
ČTEŠ
He changed my life.
FanficMožná si myslíte, že kdyby jste měli peníze a moc tak by jste byli šťastní ale né vždycky to tak musí být. Emma nemůže dělat věci, které všichni v jejím věku dělají. Bez ochranky se nemůže pohnout z domu.. Ale co když najde ve své ochrance něco víc...