Pov. Elena
Toen ik thuis kwam ging ik gelijk opzoek naar mijn moeder. Waar ik haar uiteindelijk vond in de keuken.
"Fijn dat je thuis bent liefje" zegt ze tegen me.Ik loop mijn kamer in en doe een beetje make up op en doe ook een jurk aan.
Na 10 minuten loop ik nar beneden ik loop naar de keuken om mijn moeder te zoeken maar ze is er niet "hebben jullie mijn moeder gezien?" vraag ik aan de koks. Ze knikken allemaal nee.
Ik loop zoekend het huis door gelukkig is het huis niet zo groot kuch kuch. Na een kwartier geef ik het op en loop naar de woonkamer. Ik start Netflix op en ga kijken naar Lucifer.
"Elena Lisa Sanders! Waar zit je" hoor ik mijn vader brommen. "Ik ben hier!" roep ik terug. Ik zet Netflix uit en ga naar waar het geluid van kwam. "Ik ben hier" zeg ik nog een keer.
"Heb jij je moeder gezien?" vraagt hij. "Nee vader ik was ook opzoek maar heb haar niet kunnen vinden" zeg ik beleeft terug omdat mijn vader in gezelschap is met die Alpha en hij houd er niet van als ik dan aanspreek met papa.
Hij zucht en mompelt iets van 'waar zit dat mens'. "Kan jij Alpha Hunter, zijn Beta en zijn Gamma naar de woon kamer brengen?" vraagt hij. Kort knip ik ja.
"Kom maar" zeg ik lachend. Ze lopen rustig achter me aan, ik loop de woon kamer in en vaag of ze wat willen drinken.
"Drie cola" zeg ik terwel ik het neerzet op het dienblad. "Kan ik nog iets doen?" vraag ik. Ze schudden alle drie hun hoofd.
"Oké dan" zeg ik en ik wil weg lopen tot ik een prachtige stem van Hunter hoor "nee blijf bij ons". Ik draai me om en kijk hem vragend aan. "Zit" zegt hij kort. Snel ga ik zitten.