SELAM ARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM YENİ BÖLÜM KOYAMADIK ÜNİVERSİTEYE ALIŞMAK KOLAY DEĞİL HAFTASONU DEMİŞTİM OLMADI ÜZGÜNÜM UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)
***********************************************************************
Lan Kavga Var Hem de Benden Habersiz?! Hay anasını kavga var ve bizim mahallenin çocuklarıyla bizim okulun çocukları oçlar noluyor lan açıklayın bana plase! One minute bir Murat gördüm sanki? Evet evet bir Murat gördüm şimdi Murat diye böğüresim geldi ama götüm yemiyor bizim okulun çocukları bunlar yani. Ha bu arada Murat kendisi kankamdır ve dövüştüğü kişide pazı ve arkamdan hocam kavga var lafını duyunca bir an rahatladım hoca engel olur diye arkamı döndüm ve şok Poyraz’ım sende mi? La bebeler ben nerelere gideyim la? Lilili lan noluyor lan her şey dönüyor mu? Bana mı öyle geliyor? Haa sürtük Buse beni sürüklüyormuş ‘Nereye gidiyoruz? dedim ve hızlıca kolumu çektim aa uçak evet okulumuz havalimanına yakın napak? Her zaman uçak görüyoruz biz evet şu an bunu düşünüyorum çünkü malım sonra Buse bana dönüp baygın baygın bakıp ‘Nereye sence? Makyaj tazelemeye değil herhalde hadi müdür yardımcısının yanına gidiyoruz bir boka yarasın bali domuz domuz bakınmak dışında peslek’ Aynen böyle dedi peslek bu kız kıçından bile uydurmuyor düşünün neysem bir koşu gittik müdür yardımcısının odasına meğer içimde bir Naim Süleyman varmış ortaya çıkardığın için sağol Buse hızla daldık biz hocanın odasına baktı bir kaşını kaldırıp demek istediği kızım manyak mısınız? Ama götü yemiyor o yüzden ‘Ne var kızım? ’Buse atladı hemen ‘Hocam dışarıda kavga var bizim çocuklarla da var hocam karşı tarafın silahı var’ O an Buse’ye dönüp az yavaş at yavşak tipinden baktım siklemedi bile neysem hocanın bir çıkışı oldu odadan anasını satayım sanki 3.dünya savaşı çıkmış bizde arkasından indik aşağıya çoktan müdahaleye başlamış bir baktım Poyraz hoca gitmiş Pazıyı sikmişler lelele nerelere gideyim ben? Aha bad boyu gördüm hiçbir şeyi yok şanslı piçin tek kaşı patlamış fena karizma duruyor şanslı piç işte geçen Buse duymuş sözde aa lütfen duymuş gidip hasta gibi araştırmaz o araştıran benim hastayım kabulümdür aga ne zaman bir olay olsa bir bok olmazmış bu piçe neysem hoca hemen sordu Poyraz hocaya iyi misin diye filan hayır mantık arıyorum bu cümlede adamı sikmişler ne demesini bekliyorsun la he iyiyim valla tek sikmediler bali mi desin neysem müdür yardımcısı bizim çocuklara ‘Silahlarınızı bırakın lan’ dedi o anda bizimkilerden ses çıktı ‘Ne silahı ya?’ diye hoca dönüp Buse’ye şu bakışı attı silah nerde amk Buse’de omzunu silkti sonra ne var ne bakıyorsunuz? Hadi sınıfınıza cümleleri haa ne var amk siktirmediler bir birbirlerini ama bir bok yok neyse(bu bölümde daha kaç kez neyse diyebilirim diye deniyorum) 2 dersimiz boş bu arada bizim tey tey 2ders boyunca amk bu okula ne günah işleyip düştüm ben ya tipinden bakındım National g. Belgeslerini aratmıyor şerefsizler sonunda zil çaldı kapıyı bir açtık anam ne görelim duble tey tey tam karşıdan Önem ve çetesi bizi kesiyor takmdan çıktık Buse’yi sürüklüyorum bizim çocukları görelim diye parka kadar gidip bakındık ha evet ordalar evet bizim çocuklar çıkışa kadar beklerler prensip meselesi Buse bizimkileri gördü mü geri çekildi bir ona bakıp ‘Gel bizimkiler bunlar ’dedim bana Avrupa birliğine girdiğimizi duymuş gibi ‘Af buyur’ dedi(kabul ediyorum takığım ama abi yaa bizden geri kaç ülke girdi biz bir giremedik tama sustum) hızla ‘Murat’ dedim bir döndü bana gök mavisi gözleriyle evet maviye takığım nabam nabam? Misal Buse’de sarışınlar hoşlanmaz tercih meselesi canolar kıroya bağlanma mod :on ‘Melis kızım senin burada ne işin var ?’dedi Murat ve sonra kalkıp beni dudağımdan öptü o sırada arkadan sen kimi öpüyorsun lan sesi duyuldu bir baktım Pazı anam bunlar girişti birbirine bu sırada bad boy geldi oda Murat’a vurmaya başladı sen kimin sevdiğime vuruyorsun lan pazıda dönüp bad boya oha bana mı aşıksın oç dedi bad boyda evet dedi ve pazı kaç yıldan beri bugünü bekliyordum dedi ve öpüştüler sonuç ben yine sap…. Evet bir bölümü daha bitirdik ve evet pazıda bad boyda gaymiş ve birbirlerini seviyormuş vıcdansozlar ühühühühü şaka la tabi bitmedi tövbesteyşın yani şimdi yazar 2 ye küfürler serbest gerçeğe dönelim nerde kalmıştık ha bende Murat’a dönüp ‘Asıl senin ne işin var? Ben burada okuyorum’ dedim meğersem bir kız işi varmış bizim mahalleden isim vermeyeyim süslü sürtüğe asılmış bence kendisi kaşınmıştır ama hadi bunlar işte gelmişler bad boyunda pazı nın da alakası yok arkadaşlarıymış bla bla bir saate baktım oha sıçtım lan okul bitmiş hemen kalktım Buse’yi de kolundan tutup o an arkamızı döndüğümüzde anam aha ama ya niye ya hep bu durumda kalıyoruz?! Buse’nin ifadesiyle sıçmalık durumda…
*****************************************SON***********************
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR VOTE TUŞUNA BASMAYI UNUTMAYIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Liseli var!
RomansIki liseli kızın okul ziyaretinde, normal olamayan derecede yasadiklari anlatır aşk yasak aşk özelikle.