-Nao,trezestete.
-Inca 2 minute....
-Haide.
-Imediat...
-Offf,tu ai vrut-o.
Tata ma luat pe sus,ca un bebelus ducandu-ma jos in bucatarie.
-Ce naiba?spune Nick.
-Fratele tau nu vrea sa se trezeasca!Plus saliveaza pe tricoul meu.
-Asta faceai si tu mie.spune mama.
Ma pus pe scaun,mama intinzandu-mi o farfurie cu omletă.Am inceput sa mananc cu ochii inchisi,imaginea lui Lex ranjiind ma facut sa cad de pe scaun.
-O doamne,Nao!Ridicate!
Nick ma ajutat sa ma ridic.
-Nu vreau la scoala!
Strig si fug sus cu fata rosie.Cea fost si asta?!De ce mi l-am imaginat!?Ma imbrac si merg spre scoala,nu inainte de a-mi lua ghiozdanul.Prima ora sport,super!Intru in curte,vazandul pe Mike m-am indreptat spre el.
-Mike!
-Oh,buna Nao!
-M-Mersi inca o data pentru cadou.
-Ah aia...nu ai de ce.
-Nao!
Lex a aparut langa noi si pot spune ca nu prea e incantat,arata atat de nervos incat corpul imi incepe sa tremure.
-Esti bine Nao?Ție frig?spune Mike.
-Sunt bine.
-Apropo as dori sa te intreb,sti...daca...mi-ai putea da numarul tau.
-Sigur.
-Serios?
-Da.
I-am dat numarul,cand sa il intreb daca vrea sa luam masa impreuna,Lex ma luat ca pe un sac de cartof plecand.
-Hey!il aud pe Mike cum striga.
-Lasama!strig la el.
-Nu te mai zbate!Te duc la ora!spune si imi trage o palma peste fund.
-Hey!
Intrat in clasa,ma pus jos pe scaun in banca mea,el mergand langa mine.
-Atentie toata lumea,nu voi putea tine ora de sport azi,din cauza unei probleme personale,aș dori sa stati in liniste deoarece cineva va veni in locul meu.spune proful de sport.
Pe usa a intrat diriga,care ne-a spus sa mergem sa ne schimbam ca facem cu ea sport si cu inca o clasa.Cand am intrat in vestiarul baietilor am avut placerea de al vedea pe Mike si colegii lui de clasa si echipa.Am mers in spatele si am strigat.
-Bauu!
-Ahhh!
Am inceput sa radem cu toti chiar si el,și-a pus mana pe capul meu ciufulindu-ma.
-Deci cu voi facem ora de sport?
-Da.
-Asta e super,schimbate te voi astepta.
-Oke.
Mi-am dat hainele jos,ramanand in boxeri,am simtit priviri pe mine asa ca mi-am luat repede tricoul si pantalonii scurti.Am inceput sa facem ture de teren,apoi sa sarim capra.Apoi clasa mea a jucat cu clasa lui Mike volei,ceea ce eu nu particip.Eu nu joc astfel de jocuri,deoarece la 13 ani mi-am rupt piciorul,asa ca am zis ca nu vreau sa fac cumva ceva mai grav sau sail am din nou rupt.M-am intins pe banca,cu ochii intinsi si cu căștile in urechi. Am simtit o mangaiere pe cap care coboara pana pe obraz.Mi-am deschis ochii, dand de Lex,zambindu-mi balnd.Mi-am marit ochii,deoarece sunt surprins,nu i-am vazut niciodata sa zambeasca asa,doar ranjetul ala diabolic.M-am ridicat incet ca si cum as fi bat.
-Ora sa terminat,restul sunt la dus,vino sa te schimbi si tu.
Am mers in vestiar,intrand in dus,spalandu-mi corpul de transpiratie,mi-am sters corpul luandu-mi boxerii pe mine.Mi-am luat hainele,iar cele de sport in ghiozdan pentru a le spala acasa.Cand mi-am luat ghiozdanul,sa merg spre scoala,Lex era afara fumand o tigara.I-am luat-o arucand-o pe hos apoi calcand-o.
-Fumatul nu e bun pentru sanatate.
-Hey!Era ultima.
-Si va fi ultima din viata ta.
-Cine esti tu sa imi spui ce sa fac?!
M-am oprit din mers.
-Nimeni.
Spun si continui sa plec,inainte.Auzi la el!Cine sunt eu?!Sunt un om care ii vrea binele!Nenorocitul!Idiotul!Ghhhh!Il urasc!Ne fiind atent am dat peste cineva,o fata care era imbracata mai indecent era acum pe jos.I-am intins mana,dar ea mi-a lovito ridicandu-se si strigand la mine.
-Prostule astea sunt de firma!Cum vei plati saracaciosule!spune si imi da o palma.
Nu stiam ca fetele au asa putere,asta a durut.Imi pun mana la obrazul lovit si ma uit in jos.
-Nu am vrut.
-Pai nici eu nu vreau sa iti mai dau o palma dar tot o fac,asta este de firma si nu oricine isi poate permite,jigodie!
Isi ridica manq vrand sa ma mai loveasca inca o data,dar nu se intampla.Ma uit si vad ca cineva o tine de mana,nu e nimeni altul decat Lex.
-Iubire,ce faci?
I-iubire?Si ma sarutat pe mine chiar daca are o iubita?!Stiam ca e un joc!
-Se pare ca iubita ta se aseamana cu tine.
-Nao...
-Va cunoasteti?!spune curva uimită.
-Da.spune el.
-Nu!Nici nu vreau sa stiu sau sa o mai fac!Stai departe de mine,iar daca ai chef de jocurile tale,fa-le cu altcineva din scoala nu cu mine!
Spun si merg mai departe.De ce doare asa tare...?De ce ma simt ranit...?Nu il plac,nu sunt gay!Atunci de ce....?
CITEȘTI
My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)
Werewolfaceasta carte este interzis homofobilor.Nu raspund pentru nimic daca cititi.Dar va anunti ca nu aveti voie cei care sunteti homofobi.Aceasta carte este despre persoana de acelasi gen*