4

3.1K 188 207
                                    

1 hafta sonra:
Adrien Agreste:
Salondaydık ve Mari ile oturuyorduk. Ama benim çok merak ettiğim bişey var. Marinette kaçırıldığında ne olduğunu bilmiyorum. Marinette bana hiçbişey söylemedi. Cesaretimi topladım ve ona sordum. "Marinette. Karakolda ifade verdikten sonra bana hiçbişey söylemedin. Seni kaçıranlar kimdi? Senden ne istediler?" dedim. O da bana bu konuyu kapatalım dedi. Israr edince sanane diye bağırdı evin içinde.

-Merak ediyorum çünkü ben senin kocanım!

-Sen asla benim gerçek kocam olmayacaksın! Sen kimsin ki!?

-Terbiyeli ol Marinette! Doğru ya sana terbiye öğreticek kimsen olmadı!

Fazla ileri gittim galiba(galiba?) Gözünden 1 damla yaş süzüldü.

-Sende sevgi saygı nedir onu öğrenememişsin! *taklit ederek* ayy pardon ya sana sevgi ve saygıyı öğreticek kimsen olmadı dimi?!

Kendime hakim olamadım ve ona vurdum. Nasıl olduğunu anlayamadım. Yere düştü. Sonra ona "Sen sadece amcanın emrinde bir oyuncaksın! Seni bana ne kadara sattı biliyor musun?"

İşte o zaman gözündeki bir damla yaş göle dönüştü. Ağlaya ağlaya evden çıktı. Hava yağmurluydu. Ya ona tekrar bişey olursa? Sonuçta onu kaçıran adamlar henüz yakalanmadı. Hemen peşinden çıktım.

-Marinette bekle! Öyle demek istemedim gerçekten! Marinette bekler misin!?

Dediğimde kolundan tuttum. Sonra beni yere serdi(oh canıma değsin)

-A-adrien özür dilerim b-ben seni başkası sanmıştım.

Sonra elini uzattı. Kalkmak yerine onu yere çektim. Şu an kaldırımda birbirimize bakıyoruz. Bunu anladı ve ayağa kalktı.

-Hala şımarık çocuğun tekisin Agreste!

-Bak Marinette gerçekten çok üzgünüm. Bir an kendime hakim olamadım. Gerçekten.

Nasıl vurduysam yanağında izi duruyordu. O an içim çok acıdı.(yeni mi aklına geldi aq. Serbest stil sövebilirsiniz)

-Bir müddet görüşmeyelim Agreste.

-Sende bir Agreste sin bunu biliyorsun.

-Ben hala bir Dupain-Cheng im. Agreste ler kadar aciz olamayacak kadar hemde.

Sonra arkasına bile bakmadan çekti gitti. Bende yağmurun altında dizlerimin üstüne ööktüm ve ağlamaya başladım. Gözyaşlarım yağmurla karışıp yerle buluşuyordu.

-Üzgünüm sevdiğim kadın. Üzgünüm.....

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Hihihihihi boş yere kavga ettirdim. İtlik değil mi? Banane banane.

Adrien hakkında ne düşünüyorsunuz?

Peki Marinette nin yangına körükle gitmesine?

VOTE VOTE VOTE!!!

SİZİ SEVİYORUMMM♥️♥️♥️

Miras Evliliği: Sadece Onun İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin