1.

3 0 0
                                    

     De-a lungul timpului, trecând prin diverse evenimente, depășind anumite sentimente, limite ..am realizat ca sunt departe de a fi normală. 
     Undeva într-un colț de lume, pierdută în liniștea nopții ma aflu eu, Mihaela.
     Nu demult obișnuiam sa plâng din orice, sa sufăr pentru orice persoană pe care o "pierdeam" pana in momentul in care am realizat ca nimic nu e o pierdere.
     Nu voi vorbi acum despre o teorie conspirationala in legatura cu asta..esentialul e ..dacă pleacă da i motive sa nu mai revină,  nu ai nevoie de oameni incapabili sa lupte.
     Am stat nopți întregi meditand asupra acestui subiect , am cântărit fiecare optiune posibilă si aceasta mi s a parut cea mai bună optiune .
Despre asta voi vorbi acum

                          1.Dacă cineva pleacă din viata ta
     Pierderea unei persoane dragi poate cauza multe stări..de multe ori poate duce la depresie ..nimeni nu poate schimba asta , iar în adolescență..aceste sentimente sunt foarte puternice .
     Noi , adolescenții, ne aflăm la granița dintre incredere si neîncredere, curaj si teamă..etc. Noi, adolescenții, suntem in punctul unei continue schimbări..Și dacă există cineva care sa nu poata intelege asta ..aceștia sunt adulții... dar despre asta vom vorbi mai tarziu .
     In momentul in care o persoană dragă tie pur si simplu alege sa plece, nu plânge... sau poti sa o faci daca te face sa te simti mai bine .. însă te rog sa te opresti pentru o secundă și sa iti pui aceaste intrebari:" Eu de ce plâng/sufăr? Ce am pierdut?"
    Aceste întrebări nu accepta răspunsuri precum :"Mi-am pierdut marea dragoste",etc.
Da-ti timp sa răspunzi la aceste două întrebări..
Poti apela la ajutorul altei persoane, capabilă să iti ofere un sfat , dar cel mai important este sa încerci sa te înțelegi tu.
Acesta este cel mai bun sfat pe care il pot oferi in legatura cu acest subiect.
Ca "o sa fie bine " , "O sa treaca" , "esti puternic/puternică" ..asta spune toata lumea urmând "Sunt aici pentru tine" .Asta voi face eu , voi fi "aici" cu cele mai bune sfaturi pe care le pot da..iar ce veti face voi ? Vrei pune întrebări la care voi răspunde cu mare drag .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 03, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O parere a unei adolescente despre totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum