Figyelem! A rész bántalmazást tartalmaz. Amennyiben felzaklat a téma, kérlek ne olvasd el!
Jimin pov:
A két 11.-es elvitt a magas lakásába. Leültettek, adtak egy csésze teát és várták, hogy meséljek.
-Szóval - szólalt meg végül a magas fiú - Ez a fiú az osztálytársad? - bólintottam - És meg szokott verni? - ismét bólintottam - És miért nem szólsz senkinek? Félsz? - lassan annyit bólintok, hogy bólogató kutyának is elmennék - De nem lehet, hogy hagyod megverni magad. Elmesélnéd nekünk, hogy mi a története ennek a dolognak?
Mindent elmeséltem nekik, szóról, szóra.
-Az a fasz...
-Yoongi, ne káromkodj egy kisebb előtt!
-Azt csinálok amit akarok. Nem vagy az anyám, hogy megmond mit tehetek és mit nem, Nam. - Miért beszélnek úgy rólam mintha 10 éves lennék? - Hé te. Jungkook barátocskája vagy, igaz?
-Igen. Miért?
-Csak kérdem..
-Mit tervezel Yoongi?
-Én? Pff, semmit.
-Mindegy.. Mi is a neved? - kérdezte tőlem.
-Jimin vagyok.
-Rendben Jimin. Az én nevem Namjoon, ő pedig itt Yoongi. Na szóval Jimin, ha gondolod segíthetünk neked.
-Ne!
-Miért ne? Inkább szenvedsz? - kérdezte tőlem Yoongi.
-Még ha például el is mondjátok egy tanárnak, büntetést kap és ennyi. De akkor dühösebb lesz és jobban fog bántani. - a végére már elkezdtem könnyezni. Féltem, nagyon. És nem lehetett ezen segíteni.
-Ha akarod megverem.
-Yoongi, nem mindenre megoldás az erőszak.
-Jaj, te szent.
-Csak értelmesen gondolkodok.
-Értelmes az én seggem..
-Hah.. Mindegy. Figyelj Jimin, ha az a gyerek nem hagyja abba a bántalmazást szólj nekünk. Renben? - bólintottam ám, de nem fogok nekik szólni. - Mi is volt annak a srácnak a neve?
-Minjun.
-Rendben. Tudod mit kell tenned ha nem hagyja abba. Most menj, mielőtt besötétedésik.
***
Otthon gyorsan behuppantam az ágyamba. És most jöhetett a megszokott sírás, amiből végül az lett, hogy álomba sírtam magam.
***
Reggel rosszúl keltem. Rosszúl éreztem magam, de nem nagyon hederítettem rá. Miután lezuhanyoztam, átöltöztem és mentem iskolába.
Az úton megláttam Jungkook-ot, és nem volt valami boldog. Odamentem hozzá és köszöntem.
-Szia Jungkook...
-Szia. - morcos volt, és nem tudtam miért. - Még jó hogy hozzám szólsz. Gyere ha nem akarsz elkésni. - máskor olyan kedves volt. Most meg... Mindegy, lehet rossz napja van.
***
Vége volt az óráknak én meg mentem a megszokott helyre. Úgy vártam Minjun-t, mint egy hűséges kiskutya... Végül ő is megérkezett és ördögien kezdett vigyorogni.
YOU ARE READING
Hagyd Hogy Szeresselek [Jikook ff.]
FanfictionJimin egy szégyenlős, visszahúzódó fiú, akinek Taehyung-on és Hoseok-on kívűl nincs egy barátja sem. Nem volt egy kapcsolata sem, nem ismeri a szerelmet. Amíg meg nem ismerte Jungkook-ot... -Boy Love -Jikook -Top Jungkook, Bottom Jimin -Férfi terhes...