(Rey)
Byl večer a já se zrovna chystala do postele, když za mnou přišel Poe. "Co je?" Zeptala jsem se ho. "Už asi vím kde je. Musíme okamžitě vyrazit." Vběhli jsme do Falcona, Poe a Chewie zamířili do kokpitu a já s Finnen, Rose a BB-8 jsme byli vzadu. Nevěděli jsme kam letíme a já věděla jen, že tam možná bude Ben.
"Rey? Nevíš náhodou kam letíme?" Zeptal se Finn. "Nevím. To ví jen Poe a Chewie." Řekla jsem trochu nervózně. "Co se děje?" Zeptala se mě Rose. "Nic... Já jen že... Neřešte to." Vymáčkla jsem ze sebe a odešla do svého pokoje.
(Finn)
"Finne. Rey nám něco neřekla. Mám pocit, že to souvisí s tím kam letíme a trápí ji to." Řekla mi Rose. "No jo. Ale jak zjistíme co Rey trápí?" Zeptal jsem se jí. "Možná to bude vědět Poe." Zrovna Poe přišel. "Mi o vlku a vlk tady." Poznamenala Rose. "Co je? Uniklo mi něco?" Podivil se Poe. "Rey něco trápí a nechce nám říct co. Mysleli jsme, že by jsi o tom mohl něco vědět." Vysvětloval jsem mu. "A ne. Musím si s ní promluvit." Řekl a odešel za Rey. "Něco před náma tají." Řekla Rose.
(Rey)
Co když se Poe mílí a Ben tam nebude?
Co když si na naši lásku nebude pamatovat?
Co když si nepamatuje, že se vrátil na světlou stranu?
Ptala jsem se sama sebe.
Otevřely se dveře a v nich stál Poe. "Co se děje Rey?" Zeptal se mě. "Já jen... Mám strach. Kam to vůbec letíme?" Zeptala jsem se ho. "Letíme na Dantooine." Odpověděl klidným hlasem. "Dantooine? Co by dělal na Dantooinu? Počkat... Nejsou na Dantooinu náhodou krystaly kyber?" Byla to spíše řečnická otázka, ale i tak mi Poe odpověděl. "Ano, to jsou. Budeme vystupovat z hyperprostoru." Usmál se, objal mě a odešel.
Když jsme přistáli a vyšli z Falcon, tak jsme viděly loď. Byla otevřená. Přišli jsme k ní a vešli dovnitř, ale nikdo v ní nebyl. Já jsem vyšla ven, zatímco ostatní to tam začali prohledávat. Najednou jsem se rozešla a po chvilce uviděla řeku, u ní byla postava v černém. Něco mě tam dolů k řece táhlo, tak jsem se tam vydala.
ČTEŠ
Nový řád síly
أدب الهواةBen Solo přežil a Rey to teprve zjistí. Kdo jí tuhle radostnou zprávu řekne? Jak to že Ben přežil? Ben si sestaví nový meč a chystá se začít hledat Rey. Ta se za ním už ale vydala. Jak to s nimi dopadne? Jak dlouho jim bude trvat než se najdou? Spol...