Nový spojenec

352 15 0
                                    

(Poe)

Celý den jsme ztrávili na Dantooinu tím že jsme prozkoumávali okolí. Nevěděli jsme kam se Rey s Benem vydali a ani za jak dlouho se vrátí.

Ani nevím jestli jsme tu na ně měli čekat, nebo jestli se vůbec vrátí.

Když jsme se vrátily taku naší lodi stál nějaký starší muž. "Haló, pane. Potřebujete s něčím pomoct?" Zeptal jsem se ho. "Co tu pohledáváte cizinci?" Promluvil na nás klidným a soustředěným hlasem. "Čekáme na naše přátele. Na Rey a Bena." Odpověděl Finn na mužovu otázku. "Tak to ano. Bál jsem se že jste prvořádoví, ale vy vypadáte spíše na odbojáře." Řekl muž a podíval se směrem k nám. "Já jsem Dyn, ale všichni mi říkají mistr Světla." Dodal. "Já jsem Poe Dameron a tohle jsou mí přátelé, Finn, Rose Tico, BB-8, R2-D2, Chewbacca a neustále lamentující C-3PO." Řekl jsem přátelsky a usmál jsem se. "Co jsou zač vaši přátelé na které zde čekáte?" Zeptal se nás Dyn. "Rey je Jedi, pokud vím a Ben Solo... u toho si nejsem jistý, vím o něm jen to, že už není na temné straně." Řekl jsem mu ve zkratce cto co jsem věděl. "Ben Solo? Synovec mistra Jedi, Luka Skywalkera? Ten co si začal říkat Kylo Ren?" Zeptal se nás nejistě. "Ano, ale Kylo Ren už není. Je už jen, Ben Solo. Na světlou stranu se přidal proto že se zamiloval do Rey." Zapojila se do konverzace Rose a věta 'Je už jen, Ben Solo.' Vyzněly jako z úst samotné Rey. "Ano. Láska je mocná a dokáže s člověkem udělat divy. Řekl Dyn "Zvu vás na čaj a něco dobrého k jídlu. Musíte mít hlad a žízeň." Dyn nám dal nabídku která se jen tak neodmítá a hlavně ne když jste hladoví. Šli jsme s ním k němu domů, tam jsme se posadili a dali si čaj a něco k jídlu.

Po asi tak hodině jsem se šel podívat jestli už náhodou nedorazily a hle, u Falcona přistávali dvě lodě. Benova a ještě něčí. "Lidi! Už jsou zpátky!" Volal jsem na ostatní a oni hnedka přiběhli.

(Ben)

Přiletěli jsme na Dantooine, kdo na nás čekali naši přátelé. Vystoupili jsme, ale byl tam s nimi ještě někdo. "Ben Solo? Rád vás poznávám. Ale bylo mi řečeno, že přiletíte jen vy a Rey. O nikom dalším mi vaši přátelé neřekli." Řekl tem starší muž.

Proč mi vyká?

Starší většinou mladším tykaji, takže jsem čekal něco ve smyslu 'Rád tě poznávám Bene.' ale tohle.

"to jsou moji přátelé z akademie. Voe, Henix a Tai. Přijal jsem je a Rey jako své učedníky. A kdo vlastně jsi?" Řekl jsem tomu muži. ""Omlouvám se , že jsem se nepředstavil už na začátku. Mé jméno je Dyn ale říkají mi mistr Světla" Představil se muž a já věděl že od Dyna budu chtít pomoct. Přeci jen jsem byl na světlé straně krátce a tak jsem uvítal každou světlou pomoc. "Jak se vůbec z Kylo Rena stal zase Ben Solo?" Zeptal se Dyn.

(Rey)

Po té co jsme Dynovi řekli celý náš příběh a Ben mu řekl co plánuje a že ho v tom podporuje i Yoda, tak se ho zeptal. "Dyne? Pomohl by jsi mi s jejich výcvikem? Tedy co se světlé strany týče. Temnotu je můžu naučit ovládat sám." Dyn byl nejdříve proti, ale pak se nám ho podařilo přemluvit. A hned další den měla začít první lekce.

Nový řád sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat