Huwaa... Before korg baca ni... Author nk say sorry sbb lama dah xupdate..... I'm so sorry 😞😞😞Hmmm... Ni last chapter... Actually dah lama author buat, tp xingat ii nk published... Sowyyy...
Author akan buat seoson 2 but... Bukan dlm masa yg terdekat...
Hope korg enjoy chapter ni
Jaelin Pov
"Ala oppa...... Jgnlah marah lagi... Kita org janji yg kitaorg xkan buat dah..." Daniel oppa Aku pandang dgn mata berkelip ii. Hana pon Cuba memujuk Daniel oppa yg merajuk. Xsangka plan kitaorg buat Daniel oppa merajuk.
"Xmo.... Jaelin tahu xyg oppa penat?? Kalau nk kejut, kejutlah elok ii." Daniel oppa menarik muncungnya.
"Aloooo...kitaorg mn tahu yg oppa penat...... Minta maaf eh??" Hana menggoncangkan lengan Daniel oppa. Aku pon ikut jugak.
"Ihhh... Yelah.....""Yehhhh.... Gomawo oppa....." Aku dan Hana memeluk Daniel oppa dgn erat.
"Dah ii.... Lepaskan oppa......" Daniel oppa menolak aku ngan Hana."Jomlah kita breakfast dulu. Yg lain dah tunggu lama." Jaehwan oppa keluar dari bilik hotel. Oppa kata yg kitaorg berempat je yg blm turun.
"Jom mkn!!!!"Aku dan Hana berlari keluar dari bilik hotel. Masing ii pakai sneakers masing ii. Pastu lari keluar pergi ke lif. Dan berebut tekan butang lif.
"Aigooo..... korg ni mcm budak ii lah........." Jaehwan oppa mengusutkan rambut aku dan Hana. Habis serabai.
"Dan sbb tulah yg oppa syg kitaorg kan??" soalku sambil memeluk lgn Jaehwan oppa.
"Nae..........." Jaehwan oppa menyerabaikan rambut aku yg mmg dah serabai.
"Hehe......."Ting!!
"Kajja............" kitaorg berempat mula melangkah masuk kedlm Dan terus ke ground floor.
"Lambatnya korg turun....." Jisung oppa menegur kami berempat.
"Hehe.... Niel oppa merajuk tadi....." Aku hanya menayang sengih.
"Asal lak dia merajuk??" Sungwoon oppa memandang aku.
"Oppa merajuk sbb kitaorg kacau oppa tido...." Hana menjawab soalan Sungwoon oppa.
"Oh.....""Korg pergilah ambik mknn.... Kitaorg dah nak hanis mkn ni....." Arah Minhyun oppa.
"Ok......."
Kitaorg berempat mula pergi ke tempat terletaknya mknn."Hyung, lepasni kita nak buat apa??" soal Guanlin.
"Harini, kita buat aktiviti sendiri dgn pasangan masing ii." jawab Jisung oppa.
"Yg diaorg berempat Tu???" Jihoon oppa menunjuk ke arah kitaorg berempat iaitu aku,Hana, Jaehwan oppa dan Daniel oppa.
"Kitaorg berempat sekali la..... xkan nak kena jalan berdua ii pulak........" jawab Jaehwan oppa dan disetujui dgn Daniel oppa.
"Oklah kalau mcm tu.......... Kitaorg nak pergi dah..... Korg mknlah dulu ye............." kata mereka semua lalu berdiri dan terus tinggal kitaorg berempat di meja mkn."Nak mkn lagi x??" soal Daniel oppa.
"Nak!!!" jawabku dan hana serentak.
"Gi ambik mknn sana tuh.......habis mkn kita gerak......" arah Jaehwan oppa.
"Nae........." aku dan Hana berdiri lalu membawa pinggan mknn untuk tambah. Huhu, rindu dgn Korea. Tu yg mkn lebih. Tambah pulak, mknn kat hotel ni sedap sgt."Korg nak aiskrim x??" soal Jaehwan oppa dan membuatkan aku dan Hana menjadi happy.
"Nak!!!!!!" jeritku dan hana serentak. Kitaorg terlompat ii sbb happy.
"So, Jaelin... Jom ikut oppa beli... Korg berdua kenal ii la....." ajak Jaehwan oppa.
"Nae......" aku ikut Jaehwan oppa. Biarlah dia kenal ii dgn Bias dia. Hana tu minat kang Daniel oii. Tp aku saja je nk kenakan oppa....
YOU ARE READING
OPPA || WANNA ONE || 《Complete》
Fanfiction"Aaaaaaargh"jeritku "Yah !kenapa awak menjerit ni?"soal Daniel "Awak ni bukan Daniel yang dalam Wanna One tu ke?"soalku "Ye lah ........kenapa?"balas Daniel "Kenapa awak ada kat sini ?Awak sesat ke?"tanyaku "Mana ada saya sesat....Awak tu sebenarny...