W s t ę p

131 10 14
                                    

Hejka!

Miło, że zaglądasz do mojej Lady in black. Mam nadzieję, że znajdziesz w tych opowiadaniach coś dla siebie. Podjęłam się trudnego tematu. Hejt w codziennym życiu!

Jestem świadoma jak wiele zła dzieje się w życiu każdego dorastającego człowieka. Ja te okres mam już za sobą. Wiele w życiu przeszłam, a to opowiadanie to po części moja historia. No dobra przesadziłam, aż tyle nie zrobiłam, ale szykanowanie z powodu wyglądu mnie spotkało. Po latach wiem, że było nieuzasadnione, absolutnie nie odbiegałam wyglądem od połowy mojej szkoły. Wiecie, jak to jest, kozła ofiarnego trzeba było znaleźć. Nie myślcie, że próbuję się teraz wyżalić! Oczywiście, że nie!

Po prostu chcę powiedzieć, że cieszy mnie Twoja obecność tutaj!

Będę bardzo wdzięczna wszystkim osobom, które polecą to opowiadanie dalej. Serio o takich rzeczach trzeba mówić. To, że jakiś głupek się z Ciebie naśmiewa i poniża, nie oznacza, że problem jest w Tobie. Niska samoocena zmusza tego człowieka do poniżenia kogoś, aby odsunąć wzrok ludzi od swoich wad.

Jestem otwarta na współpracę, wiem jak trudno, jest się wybić w tak wielu świetnych opowiadaniach, opublikowanych na tej platformie. Mimo wszystko wierzę, że mi się uda!

Oczywiście proszę Was również gwiazdki i co ważniejsze, komentarze!

To moje pierwsze opowiadanie, także proszę o wszelkie rady! Piszcie śmiało :)

Pozdrawiam cieplutko!

Lady in blackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz