Частина 11

598 26 0
                                    

Кейсі : А тепер пішли в клас на урок і я тобі все розповім . Дейв , ок ?
Дейв : Ну пішли . Давай , розказуй .
Кейсі : Я тобі казала , що ти мені не нравишся і бути я з тобою , більше чим друзі точно не буду . Все ... біше розказувати мені нічого
Дейв : А коли ви познайомились ? Шо аж так цілуєтесь ?
Кейсі : А це вже не твоє діло , ясно ?
Ми підійшли до клас і тут Дейв почав нахилятися щоб поцілувати , я відштовхнула його .
Кейсі : Ми друзі ... і не більше . Я зрозуміло пояснюю ? - і я зашла в клас і сіла біля Аліни ( однокласниця з якою ми можем хоть трішки поспілкуватися ) Ми спілкувалися , я бачила як Дейв весь час кидає на мене поглядами . Нарешті урок закінчився і я можу вийти з класу і не бачити цього бовдура , але це на 20 хвилин . Ми з Аліною вийшли з школи на свіже повітря . Я знову бачу , як йде Дейв і як що я правильно розумії , то він до мене . Він підійшов , схватив мене за руку і відвів від усіх в сторону .
Дейв : Ти чо мене ігнориш ? - і він замахнувся на мене і вдарим кулаком в щоку , так , що я впала .
Всі це явно помітили , я бачу як з натовпу виходить Артьом .
Артьом : Ти як мала? Все норм ?
Кейсі : Даа
Я замахнулася , і стукнула кулаком в щоку у відповідь і він впав . Всі стояли здивованими .
Артьом : Ти щось від мене приховуєш?
Кейсі : Ні , я займаюся професіонально 7 років боксом . - в мене потекла кров з носа і губи .
Аліна : Держи серветку і пішли до медпункту !
Кейсі : Дякую , я не піду в медпункт .
Артьом : Зая , ні , пішли
Кейсі : Нуу , Тьомаааа . Будь ласка
Артьом : Ну добре , все точно добре ?
Кейсі : Даа
Я розштовхнула натовп і побігла за школу . По дорозі я побачила , що Артьом розбирається з Дейвом , я не могла його кинути і побігла назад .
Артьом : Шо ? Дуже багато собі дозволяєш ?
Дейв : Агаа . Це ти , відбив у мене дівчину , а тепер ? Що ти мені скажеш ?
Артьом : Не хочу я з тобою ...
Кейсі : Хлопці перестаньте і йдіть по своїх уроках ! ВСЕ ...
Вони розійшлися ... По уроках , бо почувся дзвоник . Я дошла все таки за школу , там була лавочка . Я достала пачку сигарет і закурила . Я не змогла себе здержати і розплакалася . Я зігнулася і закрила лице руками . А цигарка була у мене в руках до цих пір .
Артьом : Мала , ти чого ? Не плач , кохана . Викинь це ! Ти не будеш курити .
Кейсі : Я тебе дуже люблю . Дякую , що ти є в мене .
Я викинула сигарету і обійняля Тьому . Ми сіли в його машину і поїхали до мене додому . Ми постукали в двері будинку . Нам відкрив Стів . Я була дуже червона і запухша .
Стів : Мала , хто тебе обідив ? Це Артьом тебе так ? Я йому ...
Кейсі : Ніііі...я його люблю . Я не можу , більше так . Чому , Дейв так причипився до мене ?
Артьом : Маленька моя , я тебе нікому тебе не віддам .

Кохання всього мого життя♡Where stories live. Discover now