Terugblik
Yoongi heeft mijn spullen gewoon gestolen!
Helaas moet ik deze nacht dus buiten doorbrengen...Yoongi pov
Met zijn spullen in mijn handen ren ik door de lege gangen.
Ik verstop me achter een kast en blijf daar zitten.
Even later hoor ik voetstappen als hij voorbij is gerend, sta ik op en ren achter hem aan.
Nu gaan we ins zien waar je woont zeg ik tegen mezelf en grijns.
Als hij stopt staat hij voor een klein knus huis. Hij wilde de deur openen, maar wist toen dat ik die had.
Rennend van de plek ga ik naar mijn eigen huis. Avond zal ik alles terugbrengen.
Als ik thuis ben ga ik meteen naar mijn kamer. Ik pak zijn spullen uit zijn tas en blader door de schriften heen.
Kleine tekeningetjes zie als je de werkboeken doorbladert.
Uit verveling denk ik bij mezelf en lach. Niks over ons staat er in zijn boeken.
Wel zie ik dat er vaak Taehyung instaat. Heel klein, maar leesbaar staat er dat hij van Taehyung houd.
Gay dus. Ik grijns maar breder dit gaat leuk worden....
Ja natuurlijk ga ik het vertellen aan Taehyung! Daarna ga ik hem onzeker maken!
Ik ga hem met woorden vernederen en verlagen! Dat zal hem een lesje leren.
En Jimin? Die kleine is er zeker niet goed van af.
Hij is mijn speelgoed. En een speelgoed kan snel kapot gaan.
Zeker in mijn handen...
Ik grijns. In de avond kom ik aan bij Jimins huis.
Ik zie hem slapen voor zijn eigen deur. Ook is hij ijskoud.
Ik open de deur en til hem op. Met zijn tas op mijn rug loop ik naar binnen en leg hem op de bank.
Snel doe ik een deken over hem heen bij de deur leg ik zijn tas neer en ga het huis uit.
Ik doe de deur op slot en gooi de sleutels door de brievenbus heen.
Daarna loop ik naar de huis van mijn vrienden...
Taehyung pov
Thuis aangekomen ga ik lang uit op de bank liggen.
Weet je dat je een hele slechte vriend bent voor park?
Ik was 10x zo beter geweest voor park!De zinnen spoken maar rond mijn hoofd. Dat zal toch niet?...
Ik ben een goede vriend voor Jimin! Ik hou van hem en zie duidelijk dat het goed gaat met hem!
Yoongi jij moet gewoon je mond houden! Roep ik tegen de muren.
Die zijn toch de enige die dag en nacht naar mijn gezijk luisteren.
Langzaam vallen mijn ogen dicht en laat ik mezelf vallen in de leegte.
En dat was het weer! Kwam best laat, maar vandaag heb ik het echt gehad met de wifi!
Ja mensen de wifi wilde het dus niet doen...
Ik hoop dat jullie genoten hebben! Lysm❤️💜
JE LEEST
The old you
FanfictionJij bent degene die wilde veranderen... Jij bent degene die het zo niet goed vond... Maar ik... ik vond de oude jij al goed genoeg... Vmin story!!! BTS Als je meer wilt weten zeker lezen! 💜