21. Bölüm

4.9K 188 41
                                    

En son hatırladığım şey Burak bana sarılmışti ve öyle uyumuştuk . Ama şimdi bende ona sarılıyordum ve kollarının arasından çıkamıyordum. Hayvan gibi sarılmış davar.

Kendime şaşırıyordum çünkü erken kalmıştım . Eh tabi dün heryerde uyudum .

Artık Burağın kolları arasında kalmaktan sıkıldığım için

" Kalk lan ayı ! Öküz gibi sarmışsin ! beni Seninle aynı çadırda kaldırtan hocanin ben ta geçmişi si- "

" Bağırma be kulagimin dibinde . Nereden geliyor sabah sabah bu enerji bu küfür etme isteği ! " diye bağırdı Burak

Tamam apla bidaha yapmam dememek için zor duruyorum .

Uyandırma ve sinir etme işi tamamlandığına göre... Napicam ben lan...

Telefondan saate baktım 6.30 du . Ben niye bu kadar erken kalktım ki .

" Oha saat daha altı buçuk Deniz ! Derdin ne senin zibar yat " diyip kafasını yastığına geri gömdü . Bacağına tekme attım . Acıyla bağırdı

" İzin verirseniz Üstümü değiştireceğim efendim " dedim

" Değiştir "

Sabah sabah kıtlığı tuttu . Aptal beyinsiz . Marslı gergedan .

" Eğer şimdi çadırdan çıkmazsan tekmeyi daha uygunsuz biyerine geçireceğim " dedim Nereyi kastettiğimi anladığında sinirle yerinden kalkıp çadırdan çıktı .

Bavulumu açıp giyeceğim eşyaları çıkarttım . Kırmızı bir üst ve kot ama bir okadar rahat kargo pantonumu çıkartıp giyindim . Giyene kadar öldüm zaten.  Bu çadırda giyinme işi ne kadar zormuş anacım.

( Kolye ve küpe  hariç Denizin giyindikleri )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Kolye ve küpe  hariç Denizin giyindikleri )

Son olarak neden getirdiğimi anlamadığım ama iyiki getirdiğimi düşündüğüm kırmızı sporlarımi giydim ve çadırdan çıktım .

" Şimdi tekrar uyuyabilirsin " dedim Burağa.
Beni baştan aşağıya süzüyordu.

" Bana bakmayı kes artık " dedim.

" Keşke saçlarını da taramak aklına gelseydi pasaklı kız " dedi

" Sanane be Marslı gergedan " dedim

" Marslı gergedan mi ? " dedi
kafamı salladım ve ileri yürümeye başladım.

" Nereye gidiyorsun sabahın köründe?"  dedi

" Duyduğuma göre ileride göl varmış oraya gideceğim " dedim

" Tamam. Biraz yürümen gerek çok yakın değil . Mümkünse bir daha dönme olurmu ? " dedi

Seni gerizekalı pic . Yürümeye devam ettim . Kimse uyanık değildi . Ne güzel sessiz sakin.

...........

 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin